X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: הפוליטיקה מקדשת את כל האמצעים (תרתי משמע)? יורות ברגל חיים המטרידן במועדון המפוקפק ולקינוח כסף זו לא מילה גסה
▪  ▪  ▪
יבין. ריטואל מוכר

יש תקציב
'אין תקציב' - מכירים? טיעון נדוש זה נשלף כל אימת שהממשלה מתבקשת לשפר שירותי בריאות, תשתיות, דיור ושירותים לאוכלוסיות החלשות.
אז איך זה שתמיד, אבל תמיד, יש די כסף והוֹתר לחלוקה נדיבה לח"כים ולשרים, בלי חשבון ובלי כל פיקוח, למטרות פוליטיות (כפי שקרה לצורך אישור תקציב המדינה), כמו גם לטיסות בזבזניות וראוותניות שלהם מעבר לים, ולא פחות למימון מטוס פרטי לבנימין נתניהו בעלות של 400 מיליון שקל (לא כולל הוצאות אחזקה)? איך זה ששם הברז לא נעצר?
ואל תשכחו שאנחנו האזרחים מממנים בזבוזי עתק אלה, במקום שהכסף ילך לשיפור השרות למעננו.
בשֵם הפמיניזם?
ח"כ מיכל רוזין מסיעת מרצ, פמיניסטית מוצהרת, שאיש לא יחשוד בחרדיותה, מתנגדת בצדק, קבל עם וכנסת, לטיסת עוזרות פרלמנטריות עם חברי הכנסת לחו"ל, כדי למנוע את הטרדתן.
במה שונה אפוא לחימה ומגורים משותפים בטנק (מעֵבר לאי התאמה פיזיולוגית) של חיילים וחיילות? אין ספק שמדובר באווירה לוחצת ובסיטואציה חונקת ואינטימית יותר, המזַמנת הטרדת נשים. מדוע כאן רוזין ועמיתותיה הפמיניסטיות לא יוצאות להגנת הבנות וטובתן? מה עוד שרשמית מגורי הבנים בצבא מופרדים ממגורי הבנות.
אז מדוע המטרות הפמיניסטיות מקדשות את כל האמצעים, גם אם לא אחת מתברר שמדובר ביריית רגל עצמית, כשבסופו של דבר הנשים הן הנפגעות? די לפריצת כל נורמה, בשם התקינות הפוליטית, גם בתחום עדין ורגיש זה של היחסים בין המינים.
חיים יבין?
דומה שהדיבור מתחת לחגורה של 'מר טלוויזיה', כפי שפורסם לאחרונה בכלי התקשורת, מגלם בתוכו תמונה חזותית ברורה, השווה יותר מאלף מילים. מעֵבר לגסותו המצ'ואיסטית של האיש, ותפיסתו הברורה בנושא הטרדת נשים, אין ספק שהתבטאותו האומללה מסגירה אותו אישית, ומצרפת אותו למועדון האח"מים המפוקפק של מטרידי נשים צעירות.
מכאן ואילך הריטואל מוּכר. גם אצל יבין, כמו אצל מטרידנים אחרים, חוזר הדפוס של הכחשה מוחלטת, למרות עדויות הבנות, וההתנצלות המותנית אם הן נפגעו ממנו. נראה שזקנותו של האיש לאור מעלליו אינה מביישת את צעירותו, ומותירה טעם מר בפה כשֵם כינויו המיתולוגי.
כסף לא מילה גסה
מניתוח הפרופיל של הפונדקאיות, כפי שפורסם במוסף של המדינה, עולה שכולן פחות או יותר באותה שכבת גיל - בשנות ה-30 לחייהן, גיל הפריון הבוגר, ואימהות לשלושה או שני ילדים. עם זאת הן חוצות מגזרים גאוגרפיים, חברתיים וכלכליים שונים - מהמגזר העירוני, המושבי והקיבוצי ועוסקות בענפי תעסוקה שונים - בניהול קהילתי או טכני, דרך חינוך וסיעוד.
כולן מצביעות על שליחות ורצון לעזור, תוך מתן מענה אישי בעקבות נסיבות אישיות, כמו רצון לחוות שוב הריון או חיים חדשים על-רקע אסונות משפחתיים, מודל מסוים וכדומה. בהחלט אין לפקפק במניעיהן האלטרואיסטיים והפסיכולוגיים למעשה הבלתי מובן הזה.
אך עם כל הכבוד, גם אם זה לא תקין פוליטית להודות בכך, והניסיון שלהן להצניע את המרכיב הכספי, אי-אפשר להתעלם מהתגמול המכובד, בסך עשרות ואף מאות אלפי שקלים הכרוכים בתהליך הפונדקאות, שבלי ספק הכריע את החלטתן ללכת על זה. טוב, מי אמר שכסף זו מילה גסה?

תאריך:  29/12/2016   |   עודכן:  29/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
השלום נעלם בגלל שהישראלים התפכחו מהאשליה שניתן להגיע להסכם ולקץ הסכסוך, לאור המדיניות הפלשתינית לתבוע ולא להתפשר על כלום
אריאל י. לוין
הוראתו של אביגדור ליברמן להפסיק מגעים עם הפלשתינים, בתגובה על החלטת האו"ם בנושא ההתנחלויות, עלולה להוביל לחידוש הפיגועים
שלמה אבינר
כנגד אלו שטענו שיש לכבד את האו"ם, כי אלמלא החלטתו לא קמה מדינה, בן-גוריון זעק: "לא ולא, רק העזת היהודים הקימה המדינה ולא החלטת או"ם-שמוּם"
יצחק מאיר
אין זה אלא שחכמי ישראל הורו לקראת הבאות כי בין כל האיומים יש שניים הנראים כסותרים, ואינם אלא איום אחד. העמדת האומה על הדין היא כיפת הברזל של הקיום. העמדת האומה רק על הדין, היא סידוק כיפת הברזל
איתן קלינסקי
מצער, שהסתדרות המורים לא שמה לעצמה כיעד לשים קץ לתופעה שאין לה מקום במוסד חינוכי. שתיקתו המוחלטת של יוסי וסרמן ושיתוף הפעולה שלו עם המערכת בנושא מורי הקבלן ביישה אותנו כציבור מורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il