X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כשפגשתי לאחרונה את אובמה במסדרון המוליך לשירותים הוא שאל אותי בתמיהה, אתם בכלל יודעים מה אתם רוצים? כי אני מבולבל בערך כך אמר
▪  ▪  ▪
אובמה. בדרך לשירותים [צילום: Pablo Martinez Monsivais/AP]

כשאתה פוגש את אמנון אברמוביץ, אפילו כשאתה מתמרן להתחמק מפניו, הוא צועק לעברך, כל העולם נגדנו, אתה לא רואה? שנרגיש כולנו מה אמנון מרגיש מאז נשרף. הנה, עכשיו גם מועצת הביטחון, כל אותם חברים בנפש של ביבי, הצביעו נגד המדינה וגם ימשיכו להצביע עד שמחיאות הכפיים יחרישו אזנים ויצלצלו כפעמוני כנסייה.
גם ציפי, בוז'י, שלום עכשיו וזהבהבהבה סבורים שהעולם כולו נגדנו ורק אם ניסוג אחורנית, נוותר על השטחים, נחסל את הכיבוש ונתוודה - הכל יסתדר. אולי הם עצמם לא באמת מאמינים בכך, אבל זה מה שהם משדרים לאומה ומנסים למכור לציבור. סוג של תרופה, או ממרח, נגד הקרחה. למה הם עושים זאת?
כשפגשתי לאחרונה את אובמה במסדרון המוליך לשירותים הוא שאל אותי בתמיהה, אתם בכלל יודעים מה אתם רוצים? כי אני מבולבל. בערך כך אמר. אנחנו לא יודעים מה אנחנו רוצים - והוא מתבלבל. יהודים נמצאים בעולם כשלושת אלפים חמש מאות שנים והם עדין לא מעכלים שהם בחיים. הם מתייחסים לעובדה המחניקה הזאת כאל נס משמים. שמע, אמרתי לו, השטחים האלה שייכים ליהודים, אתה יודע. זה כתוב גם בברית הישנה של הברית החדשה שלכם (משהו דומה לתנ"ך שלנו). אי-אפשר להתווכח עם עובדות, אפילו אם לא מאמינים שהם משמים. היום יש מציאות שבשטחים האלה יושבים גם ערבים – אז למה לא להוציא אותם משם ולהעתיקם למקומות שבהם חיים הערבים? למשל, ירדן, סעודיה, סוריה וחצי סיני?
אז למה אתם לא אומרים את זה בקול רם? הוא תוהה, זה מה שמבלבל את כל העולם. לא כל כך פשוט, אמרתי. אנחנו מתביישים לומר. לפעמים המעמד מחייב. אני זוכר שכילד היססתי מאוד להשתמש בשירותים של המארחים כי התביישתי. התאפקתי והתאפקתי, ובסוף הארוחה רצתי בכל הכוח, פול-ספיד, הביתה כדי לחרבן. לא תמיד הגעתי בזמן. זה קורה. אובמה צחק. אולי לא תאמין, אבל זה קרה גם לי כשהייתי ילד. אז מה עושים? הוא שאל.
זו באמת מבוכה, להסתובב ברחובות עם תחתונים מלאים ולהעמיד פנים שהכל ממש נפלא. כן, גם לכם זה קורה כמעט בכל מקום. בסוריה, באוגנדה, בתימן, במוגדישו, בסרביה, בעירק, ברואנדה, בדארפור – איפה לא? אבל אתם תמיד יוצאים מזה בשלום, נכון? כי אנחנו החזקים ואנחנו מנהלים את האו"ם ומשלמים את החשבונות, צחקק אובמה. בכלל לא, אמרתי, כי אתם לא יהודים. אולי תסביר? הוא ביקש.
זו ממש היתממות. אלפים שנה חינכו את העולם שהיהודים רצחו את המשיח והם הסיבה המרכזית, לעתים היחידה, למגפות, למלחמות, למעשי הרצח, לבצורת, לקריסת גשרים, להתפרצויות וולקניות ולסערות המתרחשות ברחבי העולם. היהודים אחראים גם לכתמי השמש ולחמסינים, לליקוי החמה והתמעטות הירח. העולם התקדם מאז כמעט בכל התחומים, נשים החלו לקבל בשנים האחרונות זכות הצבעה גם באירופה וילדים בני עשר הוצאו מהמכרות באנגליה. אבל העולם לא שינה את תפיסתו לגבי היהודים כי הם התעשרו על גבו ועל חשבונו, כידוע. בעבר, מתרצים אנשי אקדמיה מנוסים באירופה, זה היה קל ואפילו ברור. 95% מהאנושות הייתה בורה וחפה מכל ידע של קרוא-וכתוב. אז מה מצפים בעצם מבהמות (או קופים, לפי הגרסה האבולוציונית)? כל מה שיש להם זו מערכת כושלת של אמונות תפלות וחינוך אירופי מושלם. אבל מאז העולם השתנה במקצת ובני אדם הולכים היום לבתי-ספר וגם לאוניברסיטאות נאורות מלאות ניצני שמאל פאשיסטי מעודן, מסומם ונרקיסיסטי. הומצא הדפוס והופצו מיליוני ספרים מהסוג של הפרוטוקולים של זקני ציון, יש אינטרנט והכנסייה צנחה לתחתית רשימת המכר. רק היהודים עדין בצמרת. אז איך נסביר לעולם את הטרנספר?
זה נשמע נורא, לא? אכן, אמר אובמה, קצת מבולבל. למרות שאסד מבצע טרנספר רצחני משופרא-דשופרא של 10 מיליון וכל העולם קונה את זה, לא? אנחנו מבקשים ליישב את הערבים של השטחים בשטחים חדשים – ממש 'ציונות כיס' לתושבי יו"ש. אבל אתה, אובמה, אירופה והאו"ם שאתה מממן - לא מסכימים. אתם מעצבים את הסכסוך ומלבים אותו, אתם דואגים שהאש לא תכבה לרגע...
רגע, אתה מאשים אותי? קטע אובמה את דברי. למה אתה משתמש במושג אשמה? אני שואל אותו והבעת תימהון שפוכה על פני. אתה גוי ואם אתה הורג יהודי אין בכך אשמה. זה מה בכך, לא יותר. מתי בעבר האשימו בן-הארץ שערך פוגרום ביהודים? אולי זו הייתה בושה, אבל לא יותר מזה. תבדוק כמה כסף אתם משקיעים היום, בכל רגע נתון, בנכדיהם וניניהם של 'פליטי 48' השוהים עדין במחנות פליטים. אתם תעשו הכל, אבל ממש הכל על חשבון היהודים, כדי לשמר את המורסה הזאת כי היא בבשר היהודי - לדעתכם.
אתם תכריזו בקולי קולות מעל כל במה כי מהות הסכסוך בין יהודים לערבים היא בהתנחלויות. אתם תשלמו כסף לעמותות של יהודים ומשומדים ותעודדו מוסדות ציבור כמו אברמוביץ, זהבהבה, ציפי ובוזי להכריז מעל כל במה כי צריך לוותר על ההתנחלויות למען השלום. תעשו הכל כדי שבוז'י או ציפי, או שניהם, ישבו בראש ממשלה נאורה ומתקדמת. דרך אגב, מה נאור באנשים האלה? סכסוך היה פה, כידוע לך, הרבה לפני ההתנחלויות. אם נוותר על יו"ש - לצורך הדיון התיאורטי במצב – נמצא את עצמנו לפני מלחמה נוראה כשגם האירנים בחזית. כי הערבים רוצים לחסל אותנו. הם רוצים את תל אביב וחיפה נקיים מיהודים. את זה העולם כנראה לא רוצה לדעת בדיוק כמו שצ'מברליין לא רצה לדעת היכן נמצאת צ'כוסלובקיה ולא הבין מדוע עמו צריך לצאת למלחמה למען עם שאיש לא יודע היכן הוא שוכן... כשקאסטרו הציב 2 טילים בקובה אתם, אמריקה, רציתם להפציץ את מוסקבה, כרושצ'וב דפק בנעל שלו על השולחן כדי להפחיד אתכם. עכשיו חיזבאללה והאירנים הציבו מאה אלף טילים בלבנון ואתם אומרים לעולם שזו ארץ ניטרלית והערבים האלה רודפים שלום מהסוג של בוז'י וציפי.
למה אתם לא אומרים את זה בקול רם, שאל אובמה. לנו יש ערכים, לכם יש ערכים.. המשיך אובמה לבלבל את מוחו. הרגשתי כמו אז - כשרצתי כמו מטורף הביתה כדי להתרוקן. התחתונים שלי היו מלאים בערכים – אבל הרגשתי חרא.

תאריך:  01/01/2017   |   עודכן:  01/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה העולם רוצה ממני?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מה העולם רוצה ממך?
הירונימוס  |  1/01/17 19:03
 
- הירונימוס_ איזה ירוד אתה
אלברט שבות  |  3/01/17 03:39
 
- הירו - קצת נימוס ל"ת
א.ש.  |  3/01/17 08:01
2
עונג צרוף
אלברט שבות  |  3/01/17 03:44
 
- מקווה שלא הקוסם מהמלין.
א.ש.  |  3/01/17 09:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
פנינה שרביט-ברוך
ביום 23 בדצמבר 2016 אימצה מועצת הביטחון של האו"ם את החלטה מספר 2334 בעניין ההתנחלויות. מדובר בהחלטה הראשונה של מועצת הביטחון שכוללת גינוי כה נחרץ למדיניות ההתנחלויות של ממשלת ישראל מאז החלטה 465 משנת 1980    מוטיב מרכזי בהחלטה, כפי שמודגש בסעיף 4, הוא ההכרח להפסיק כל פעילות הנוגעת להתנחלויות כדי לשמר את האפשרות להגיע לפתרון שתי המדינות
אפרים הלפרין
בואו נעשה משחק תפקידים קטן, בואו נניח שזהבה גלאון הייתה עותרות לבג"ץ נגד החלטותיו של הנשיא אובמה להימנע מהטלת וטו ולהרחיק את הדיפלומטים הרוסיים.
איתן קלינסקי
הגזענות טמונה בביטוי    ריח לא נעים של גזענות עולה מעצם העמדת התושב הערבי, הנתון כיום תחת שלטון כובש, כאיום על חיינו בארץ ישראל בעטיה של מציאות דמוגרפית שעשויה או עלולה להשתנות
אלברט שבות
במגילת העצמאות לא התחייבנו להקים מדינה דמוקרטית; ההתחייבות הזאת באה עם הזמן כאשר המונח "דמוקרטיה" תפס תאוצה בחבר העמים, וכל מי שרצה להיות "אין" אימץ אותו
יוני בן-מנחם
מצרים שינתה את גישתה לרצועת עזה ומשפרת את היחסים עם תנועת חמאס    במסגרת ההבנות עם מצרים פועלת חמאס נגד שלוחת דאעש בסיני כדי למנוע הברחת כספים ונשק לצורך פיגועים במצרים
רשימות נוספות
כ-40% מהציבור בעד סיפוח  /  עידן יוסף
קרי: אף ממשל לא יתמוך בהתנחלויות  /  עידן יוסף
קרי יציג חזונו לפתרון הסכסוך במזה"ת  /  איציק וולף
על האופציה השלישית  /  אלברט שבות
דונלד, מחרב השמחות  /  ישראל רוזנבלט
עימות בן כלב לאדון  /  מרדכי בן-חורין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il