X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אז מדוע העם זועם? סתם כך? לא בדיוק הטעות נובעת מן הראיה הצרה של מערכת שלטון החוק מערכת שלא נפלה משמיים אלא היא פרי ערכי, קונספציות ותפיסות תרבות הנאורות
▪  ▪  ▪
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

השופטת צודקת, הנשיא צודק, הרמטכ"ל וסגנו צודקים, אבל גם תומכי אלאור צודקים. אז מי צודק? צודק מי שצודק אחרון.
האזנתי לרשת ב' בתחילת הקראת הכרעת הדין ולא נפלתי מהכיסא, איש לא הופתע. מי שקיווה לזיכוי היה תמים. התרשמתי מהשופטת, לא עשו אותה באצבע. היא דחתה טוטאלית את כל קו ההגנה וקבעה נחרצות: אלאור הרג את המחבל בכוונה תחילה, כוונת נקמה!
בהחלט התרשמתי מנחישותה לדבוק באמת הפשוטה, אבל בכך שהרשיעה אותו בהריגה, היא דווקא דבקה בשקר. מה פירוש הרג בכוונה? אין לזה שם בישראל? הרשעת רוצח בהריגה כאשר מכל מילה שלה ברור שזה רצח, זו צביעות ופחדנות עלובה.
כבר מלכתחילה היה לעג לשאלה באיזה אישום יאשימו אותו? רצח או זכאי, אין כאן התאבדות או מוות מתוך רחמים, גם לא מזקנה. אישום ההריגה הוא פשוט התחמקות עלובה מאימת הזעם הציבורי! ברוב חוצפתם הם עוד מספרים לנו שעשו עמו חסד... אז שיהיה ברור: טובות תעשו לחברים שלכם! אם הוא רצח תרשיעו ברצח! אני צריך ללמד את גברת הלר משפטים?
למעט הדבר הפעוט הזה השופטת הנכבדה כנראה עשתה עבודה משפטית נאה מבחינתה. מי שתוקף אותה דומה לפיל אדום מזעם המסתער על ראי. אם חלילה מישהו יפגע בה, הוא גם יגרום לתוצאה הפוכה, בדיוק כמו ברצח רבין, וגם יתחרט בסוף. יפתח פה גדול של גולם, ויודה שהבעיה כאן בכלל זה מערכת החוק, בטח לא שופט זה או אחר הפועל על-פי המקובל.
אז מדוע העם זועם? סתם כך? לא בדיוק. הטעות נובעת מן הראיה הצרה של מערכת שלטון החוק. מערכת שלא נפלה משמיים אלא היא פרי ערכי, קונספציות ותפיסות תרבות הנאורות.
עריצות התרבות
הראיה הצרה של הנאורים מוציאה את ההיבט התרבותי מחוץ לחוקי המשחק. אנחנו לא רואים את התרבות ולא מסוגלים לראות אותה כי הנאורים לא מרשים. פסק ההלכה הנאור "אסור להכליל" הוא אבי אבות הטיפשות (בהמשך נופתע לגלות שהעיוורון התרבותי מתאים בול לאינטרסים שלהם. מקרי? אולי).
אז מה הגברת הלר הנכבדה לא הייתה מסוגלת לראות מנקודת מבטה הצרה כעולם נמלה? מן ההיבט התרבותי צה"ל וצבאות העולם המערבי הולכים ומסתרסים. כנופיות הנאורים עטים עליהם מכל עבר במשפטנים ממש כמו סרט האימה "הציפורים" של היצ'קוק. התוצאה פריחה נפלאה כזו לא ידע הטרור מימיו.
אפשר להגיד פויה לדאעש אבל איינשטיין היה חכם יותר ואמר שהעולם הוא מקום כה מסוכן לא בגלל הרעים אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום כנגדם. הטרור הוא לא הבעיה, רעים תמיד יהיו. השאלה היא עד כמה האנושות נחושה להשמידו? לנאורים השולטים היום בעולם יש דאגה אחרת, הם נחושים לדאוג לזכויות האנוש שלו...
תרבות הנאורות היא מצע גן עדן לטפילי האיסלאם. מדוע השימוש באזרחים כמגנים אנושיים הפך לטרנד הכי לוהט בקרב אירגוני הטרור? כי צבאות של מדינות נאורות משקשקים מפחד מפני הנשק החדשני הזה.
הצבא מסרס את עצמו לדעת בתירוצים של משפט ומוסר, ובינתיים הנאורים (המשתוללים מזעם עקב איבוד השלטון במישור הדמוקרטי), אונסים את ערכיהם במישור המשפטי והערכי ומצליחים לכפות את שלטונם על העולם במסלול עוקף דמוקרטיה וכך להוביל את האיסלאם והטרור להצלחות כבירות.
התוצאה התרבותית של המשפט הסנסציוני, ממנה כמובן מתעלמים הנאורים (תוך טמינת חוטמם עמוק בלשון החוק) היא, שחיילים יפחדו להגיב ויברחו. מה שבאופן מפתיע משרת נפלא את האינטרסים שלהם. השמאלנים / נאורים מאוד אוהבים לראות חיילים משקשקים מערבי שיורק עליהם. אין דבר שמענג אותם יותר.
תופעת לוואי פעוטה נוספת היא אובדן אמון. צהל מפסיק להיות צבא העם ועוד מעט נצטרך לייבא חיילים סינים שיגנו עלינו. חיילים זרים, זה עוד לא היה לנו... שם עוד לא היינו. ביבי, ליברמן, גדי, יאיר, קדימה, קסדה על הראש, צאו לקרב כי חיילים אין. הרווחתם חוק, הרווחתם ערכים, יופי. הפסדתם עם.
הנאורים מתגאים בערכים נפלאים, מוסר מדהים, אידאולוגיה מרשימה, כל כך פאתטי שבעיה אחת קטנה הורסת להם הכל. הם משתגעים, הרמטכ"ל יורה שטויות בצרורות, אלאור הוא לא הילד של כולנו, הוא גבר, הוא חייל. ושום דבר לא עוזר, המדינה גועשת והצבא בסכנת אובדן אמון העם. מה קרה? פשוט מאוד, אשמח להסביר: האידאולוגיה הנפלאה כמעט מושלמת, למעט בעיה אחת קטנה.
שיעור במוסר
החיבור למציאות. כעת חדל ברברת. שבו בשקט נאורים אווילים, הסכיתו ולמדו: אין מוסר גבוה מדאגה לבנינו, לאזרחינו, לחיילינו! משפט אלאור יחד עם הקרבת 70 בנים בצוק איתן כדי להגן על אזרחי האויב, יוביל לאובדן אמון הציבור בצבא. מי יסכים לשלוח את בנו להתרוצץ בתוך מנהרות ומטענים רק כדי לשמור על ישבנם של ביביבוגיאיזנקוטגולן וגדולי אומה אחרים מפני בית הדין בהאג?
הורה שמוכן לקבור את בנו למען ההגנה על אזרחי האויב, או למען הערך הנפלא של הגנה על ישבנם הענוג של גדולי האומה מפני בית הדין בהאג, כל הכבוד לו, אבל לא כולם כאלו. היום כבר יודעת כל אם עווריה שהפקירה את גורל בנה בידי מוסר של שוברים שתיקה. לא לכולנו יש ילדים ספייר.
צבא שהפסיק להשתמש באש כדי להגן על חייליו כפי שהיה במבצעים קודמים עם כמעט אפס נפגעים, ושולח אותם בגופם לתופת כדי שדוח גולדסטון הבא יהיה יותר נחמד, אינו צבא ערכי, זה צבא פושע! זה צבא שצריך לקחת את הערכים שלו, לעטוף אותם בנייר טואלט ולדחוף אותם בחזרה עמוק עמוק בדיוק למקום ממנו שלף אותם!
הנאורים כל הזמן מדברים על ערכי צה"ל, ערכינו כחברה. יש רק בעיה קטנה: העם רוצה להקיא מהמוסר הזה! למה אתם אונסים אותו עלינו? למה שלא תמכרו את המוסר הנפלא שלכם לחבריכם בעזה?
חובתו של צבא להשמיד כל מטרה צבאית ללא תלות בכמות האזרחים סביבה! כל ישות אחראית על הפרדה בין אזרחים ללוחמים. ישות שאינה עושה זאת האחריות המלאה נופלת עליה! האחריות שלנו היא להגן עלינו, כולל חיילינו. רק אחרי שעשינו זאת בצורה מיטבית, אפשר להתפנות לרווחת אזרחי האויב. זהו המוסר הנכון! לא יודעים? תשאלו, אבל למה לאנוס כל הזמן?
אם במלחמה הבאה נמנע מהשמדת מאגרי טילים ומשגרים רק בגלל שהם מוחבאים בין אזרחים, אוי ואבוי לנו. המדינה תתרסק. כל שניה ייפול טיל מדויק במקום אסטרטגי. אבוי למדינה שערכיה הם הפקרת אזרחיה למען קונספציית הדאגה הרב תרבותית לאויביה.
רבותי ההיסטוריה תחזור
אתנחתה קומית. הבה נדמיין חבורה של שוברים שתיקה יחד עם איזנקוט והלר נכנסים לשיחה אצל טרומן וצ'רצ'יל. אוי זה מצחיק עד דמעות. אחרי שהם היו מתגלגלים מצחוק, הם היו נותנים בעיטה בישבן ומגלגלים אותם מכל המדרגות. מי שזרק פצצות אטום על הירושימה ונגסאקי, ומי ששרף את דרזדן על יושביה, רק יחלק צל"ש למי שפינה אשפה אנושית.
מרוב התלהבות ממשפט, מוסר וערכים, התרבות שלנו התבלבלה בין אויב לאוהב. שכחנו שבמלחמה כל צד צריך קודם לדאוג לעצמו. הערבים הבינו את נקודת התורפה שלנו ולכן הם תוקפים אותנו במיליוני חפים מפשע. אנו, עדר של גלמים נאורים, מסתובבים כמו ג'וקים מסוממים, מנסים לתפוס את הזנב של עצמנו, או את הרוח שנשבה אתמול בבוקר, וטובעים בביצה של ערכים מעוותים, מוסר צבוע, עיוורון תרבותי וכליאת כוחותינו במקום השמדת האויב.
באופן טבעי הציבור מרגיש את זה ולכן מתקומם. אבל המערכת כבולה לערכים ולקונספציות שלה ולא מסוגלת להשתחרר מהם. בעתיד אולי יכנס לתקפו החוק שלי שיקבע הוצאה להורג של כל מוסלמי קיצוני! אז האבסורד יהיה יותר ברור. נשמע לכם מדע בדיוני? גם לי, אך הנה הפתעה, העתיד כבר כאן:
לפי דיווח של "לה מונד", צרפת התנקשה ב 40 אזרחים שלה אשר הצטרפו ל'מדינה האיסלאמית' בתקיפות נקודתיות ומדויקות, כאשר כל תקיפה שכזאת אושרה באופן אישי על-ידי נשיא צרפת פרנסואה הולנד.
מה שאתם, נאורים בולבולים לא מבינים ולא מסוגלים להבין, זה שלכל מטבע שני צדדים. אוהבים זכויות אדם למחבלים? דמם של קורבנותיהם עליכם! חובתה של האנושות קודם כל להגן על עצמה! לא לברבר את עצמה לדעת! לו היו מוציאים להורג כל מוסלמי קיצוני, הלל יפה לא הייתה נשחטת במיטה! בגדדי שכבר היה בידי ארה"ב היה הולך לעולם שכולו בתולות ושואת היאזידים הייתה נמנעת. דמם בראשכם!
רצח בראש של הנאורים המבולבלים
אלאור הוא חייל שעשה וידוא הריגה בזמן מלחמה! זה רצח רק בראש הדפוק של הנאורים. פסולת אנושית אי-אפשר לרצוח! צריך רק לנקות את הכדור הזה מן הזוהמה הזאת. אנחנו מוקפים ומותקפים בידי מיליארד מוסלמים שטופי מוח ושנאה. תרבות פרימיטיבית ברברית שלא מסוגלת לנהל דמוקרטיה בשום מקום ביקום. תרבות שלא מתביישת בחוקי שריעה מזוויעים הכוללים הצלפה קטיעה וסקילה, ואף יפה רפש לא מעז להוציאה מחוץ לחוק הבינלאומי.
תרבות שטופת סטיות מין קשות ובהן מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, פדופיליה ממוסדת, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, חטיפת שפחות, סקילת נואפות, תרבות המחלקת שי צנוע של אורגיות עם עשרות בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים. תרבות המזינה את מאמיניה בהסתה ושנאה והופכת רבים מהם לזומבים, רובוטים, רוצחים, חלאות, פסולת אנושית. לא לוחמי חופש ולא שטויות אחרות.
נאורים נכבדים, גזענותכם מחליאה! מדוע מי שמתעלל בכלב מקבל לרוב עונש קל, ומי שפוגע בתת אדם, עונש כבד? מה קרה, כלב הוא לא בן אדם? במה בדיוק ידידו הטוב ביותר של השטן טוב מכלב? מניין הגזענות הזו? העובדה שיש למפלצת גנים של הומו סאפיינס מספיקה כדי להעניק לה זכויות אנוש? צריך להזכיר לכם שגם היטלר היה חיה דו רגלית מסוג בן אדם? המחבלים הם בני אדם רק למראית עין. הם איבדו את זכויות האנוש שלהם והם מוגדרים כעת כפסולת אנושית! פסולת שממש לא מומלץ למחזר...
אתם, עדר נאורים נכבד, שטופי מוח בתפיסות המוסר שלכם. תפיסות המנותקות מן המציאות. אני שוב יוצא בקריאה לסוציולוגים מבינכם: עשו את עבודתכם: חקרו תרבויות! גם את תרבותנו וגם את תרבות האויב. למה הכל אני? כמו-כן אני פונה בקריאה נרגשת לפילוסופים: בצעו את עבודתכם: הטילו ספק! לא בערכים של אחרים אלא בערכים הדפוקים שלכם עצמכם! למה כולם ראש בטטה?
ודאי שלגמל קשה לראות את דבשתו, אך מדוע אתם מתעקשים להיות עדר של גלמים? תרבות האיסלאם מסוכנת לאנושות! אילו גואל רצון היה מקים כת כזו היו עוצרים אותו תוך שניה. לא פשוט להוציא מחוץ לחוק מיליארד אנשים, אך לא ייתכן שפחד ותשוקת חנופה ינהלו את האנושות ויובילו אותה מרצון אל תאי ההשמדה של האיסלאם.
אני המלצתי על פרויקט "אמנת הדתות". בגרסתה התמימה נציע לכל מנהיגי הדתות לחתום על אמנה נגד אלימות. בגרסתה הנוקבת נכריח את כל מנהיגי האיסלאם להוקיע ולהקיא את האיסלאם הקיצוני מקרבם ולהכריז שהם כופרים. למה בדיוק אתם מחכים? עסוקים? יש לכם עוד הרבה מים לטחון?
יש מבין? מישהו הצליח להתעורר? בקצב הזה האנושות תהיה מסוגלת להבין זאת רק עוד כמה מאות שנים. כדי לזרז קצת את העניינים (לפני שהאיסלאם ישמיד אותנו), הצעתי להעלות את התרבות למודעות. אסיים במשפט החשוב ביותר בהיסטוריה האנושית: בכל דור ודור חייבת האנושות להטיל ספק בערכיה ובקונספציותיה. בוקר טוב, כבר צריך להתעורר. תודה.

תאריך:  08/01/2017   |   עודכן:  08/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרשת אלאור אזריה - סיכום
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
מדהים, 10 ל"ת
ה.א  |  8/01/17 11:05
2
מאמר חזק
עמעד  |  8/01/17 12:37
3
כבר רציתי
אבנר צפוני  |  8/01/17 13:04
 
- הי אבנר
אהרון שחר  |  9/01/17 09:29
 
- לצערי,גם אתה חוטא בשימוש במושג
בני בנקר  |  10/01/17 17:02
 
- תיקון: אבוד אמון העם ל"ת
בני בנקר  |  10/01/17 17:21
 
- צודק, נכון מאוד
אהרון שחר  |  10/01/17 21:38
 
- העימות כאן הוא אחר לגמרי.
לא נכון  |  9/01/17 14:47
 
- רון כחלילי מסביר את זה יפה
ועוד לאבנר  |  9/01/17 14:52
 
- לא, לא רוצים להמשיך לקרוא
אהרון שחר  |  9/01/17 15:37
 
- אבל זה לא ממש משנה.
אצלי זה פתוח.  |  9/01/17 16:26
 
- אני לא משפטן,אבל נדמה לי
בני בנקר  |  10/01/17 17:15
4
ערימת הבלים
הירונימוס  |  8/01/17 15:25
5
ניבאת ולא ידעת מה שניבאת
אהוד פרלסמן  |  9/01/17 02:55
 
- עצוב מאוד
אהרון שחר  |  9/01/17 09:09
 
- אין שום קשר.
למה לכזב ?  |  9/01/17 09:18
 
- יש קשר בריבוע
אהרון שחר  |  9/01/17 10:02
6
ממליץ להעיף מבט באשכול הזה
אהרון שחר  |  9/01/17 15:32
7
כל מילה בסלע. פעם היו שודדי ים
בני בנקר  |  10/01/17 16:36
 
- חס וחלילה
אהרון שחר  |  10/01/17 21:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
את הסיטואציה הזו ניתן להגדיר במשפט מתוך ספר שופטים: "בימים ההם אין מלך בישראל איש הישר בעיניו יעשה". נכון שיש לנו ראש ממשלה שמולך בארץ ומשמיע את קולו ודעתו בכול מחלוקת, ממש כתגרן בשוק, אך לא כאדם בעל תכונות מנהיגותיות
יוני בן-מנחם
הרש"פ מנסה לגייס את העולם הערבי והמוסלמי כדי להפעיל לחץ על ממשל אובמה שלא להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים. הרש"פ מודאגת מהחלטת הקונגרס האמריקני בעניין ההתנחלויות ומאפשרות סיפוח מעלה אדומים לישראל
רפי לאופרט
כתבות, מאמרים, טורים ודעות הכותבים הקבועיםבידיעות אחרונות. להווי ידוע לכם שלא השתנה דבר - הימין נשאר ימין, השמאל נשאר שמאל והחדשות נותרו אמצעי שכיח להוכיח באותות ובמופתים לכל קורא מי כאן הצודק, ההומני, האינטליגנט ו"הנאור".
יצחק מאיר
הגולה הארורה שיעקב ירא היה אותה, הידקה את היהודי לעם אחד. "אָנֹכִי אֵרֵד עִמְּךָ מִצְרַיְמָה וְאָנֹכִי אַעַלְךָ גַם עָלֹה", הירידה הבטיחו האלוהים במחזה הלילה, היא לצורך עליה
אביתר בן-צדף
גדי איזנקוט מרחיב את השסע בין הצבא לבין החברה הישראלית ואת הפער בין הקצונה הבכירה לבין החיילים הפשוטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il