X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסתה היא הסתה היא הסתה, גם כאשר היא מכוונת כלפי ראש הממשלה נתניהו, אשר השנאה אליו בקרב המחנה האנטי-דמוקרטי מעבירה על דעתם אפילו אנשים נאורים למראית עין, עד כדי כך שהיא מקדשת בעיניהם את כל האמצעים
▪  ▪  ▪
נתניהו. מותר להתיר את דמו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

דברי הבלע המזוויעים שהושמעו על-ידי עשבים שוטים וקיצוניים סמוך לפרסום פסק הדין במשפטו של סמל אלאור אזריה ראויים לכל גינוי. במיוחד יש לגנות את דברי ההסתה נגד הרמטכ"ל ונגד שופטי בית הדין הצבאי.
יש המגנים הסתה באשר היא, קל וחומר הסתה שעלולה להביא להתרת דם ולרצח. יש המגנים הסתה כזו, אלא אם כן זו מכוונת כלפי ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו. יש בישראל מחנה אנטי-דמוקרטי, שדרכו המדינית כשלה, ושנאתו לנתניהו מעבירה אותו על דעתו, עד שכל האמצעים כשרים בעיניו להשגת מטרתו המקודשת, הפלת נתניהו. מפלגת השמאל-תקשורת אשר נכשלה בקלפי, ואינה מקבלת את תוצאות הבחירות, מנסה להפיל את ראש הממשלה באמצעות מסע צלב תקשורתי ומשפטי מצד אחד, ובאמצעות העלמת עין מהסתה שעלולה להביא להתרת דם ולרצח.
כרזה "אמנותית"
אין כל הבדל בין דברי ההסתה שהוטחו כלפי הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, לבין פעלולי ההסתה המוטחים חדשים לבקרים כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, למעט הבדל אחד: כאשר מדובר במי שמפלגת השמאל-תקשורת אינה חפצה ביקרו, ההסתה מותרת, רצויה, "אמנותית" וכלולה בגבולות חופש הביטוי, גם כאשר היא ביטוי לחופש השיסוי.
אין כל הבדל בין דברי ההסתה שהוטחו נגד איזנקוט לבין אלה שהופנו כלפי נתניהו, או בין התרת הדם של ארגון לה-פמיליה נגד איזנקוט לבין התרת הדם של "אמנית" בצלאל נגד נתניהו. למי ששכח, סטודנטית ל"אמנות" נוסח בצלאל ציירה לאחרונה כרזה "אמנותית" המראה חבל תלייה על-רקע פניו של ראש הממשלה נתניהו. כל הרואה את הכרזה מבין את ההסתה הגלומה בה ואת התרת דמו של ראש הממשלה. אבל, יש ראש ממשלה ויש ראש ממשלה, יש ראש ממשלה שאסור למתוח עליו ביקורת ויש ראש ממשלה שמותר להסית נגדו ולהתיר את דמו, כי הוא איננו יקיר מפלגת השמאל-תקשורת. על כן הסתה נגדו נכללת במסגרת חופש הביטוי והיצירה, ומי שמתקומם לנוכח הכרזה המסוכנת מוקע כמי שמנסה לפגוע בחופש היצירה ה"אמנותי".
דוגמה אחרת: "אמן" רודף כותרות הציב לאחרונה פסל של ראש הממשלה נתניהו בכיכר רבין, היא כיכר מלכי ישראל, למרגלות בניין עיריית תל אביב. עיצוב הפסל על-ידי ה"אמן" נועד לעורר סלידה מן הדמות הדומה לדיקטטורים שנואים במדינות בלתי דמוקרטיות. עיצוב הדמות נועד לעודד פגיעה גופנית בה. ואמנם, כעבור כמה שעות היה מי שהפיל את פסלו של ראש הממשלה. שוב אותו מסר: יש ראש ממשלה שאסור למתוח עליו ביקורת ויש ראש ממשלה שמותר להסית נגדו ולהתיר את דמו, כי הוא איננו יקיר מפלגת השמאל-תקשורת. על כן הסתה נגדו נכללת במסגרת חופש הביטוי והיצירה, ומי שמתקומם לנוכח הפסל המגמתי מוקע כמי שמנסה לפגוע בחופש היצירה ה"אמנותי".
ועוד דוגמא: אל להם ל"מנהיגים" של השמאל לרחוץ בניקיון כפיהם, כאילו אינם קורצים ל"אמנים" המסיתים, העושים את האמנות פלסתר. כאשר אותם "מנהיגים" ניצבים מדי שנה על המרפסת בכיכר בתל אביב ומסיתים נגד מי שעמדו על המרפסת בכיכר בירושלים, כל מה שהם רוצים לומר הוא שנתניהו דומה לרודן מוסוליני, ובמלים אחרות: דמו מותר, וסופו יהיה כסופו של הרודן הידוע לשמצה. אל יתפלאו אותם "מנהיגים" אם יקום עשב שוטה מן המחנה שלהם, יפעל ברוח הדברים המושמעים על-ידי האדמו"רים "אנשי הרוח" של המחנה שלהם, ויעשה מעשה. אפילו הסופר א"ב יהושע, שהביע לאחרונה הרהורי כפירה, שאינם עולים בקנה אחד עם תורת השמאל הגזעני של דת "השלום" החזירי, כבר זכה לקיתון של צוננים. בינתיים מסתפקים אותם "אמנים" ואותם ארגוני "שלום" ו"זכויות אדם" - כל עוד אין מדובר ביהודים - במלים בלבד ובכלי ביטוי "אמנותיים" מזוויעים. רק בינתיים! ראו הוזהרנו!

תאריך:  08/01/2017   |   עודכן:  08/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זו אותה הסתה: בצלאל, לה-פמיליה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
טהרנים יש בכל מחנה
גולדבלט משה  |  8/01/17 16:56
2
לא אותה הסתה ולא אותן נעליים
הירונימוס  |  8/01/17 18:54
 
- "אנשי הרוח" הנאורים
יהודי מפוכח  |  9/01/17 00:12
3
רוב ההסתה נגד ראש הממשלה
ישע  |  8/01/17 20:23
4
הפאשיזם של השמאל ובית המשפט1
שפרירית  |  9/01/17 00:27
5
הפאשיזם של השמאל ובית המשפט2
שפרירית  |  9/01/17 00:38
6
הפאשיזם של השמאל ובית המשפט3
שפרירית  |  9/01/17 00:53
7
הפאשיזם של השמאל ובית המשפט4
שפרירית  |  9/01/17 01:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
הפיכת אזריה לקורבן באה עקב התבהלה שאחזה בצמרת הביטחונית בעיקבות הסרט שהפיץ בצל"ם    גם שר הביטחון לשעבר גם הרמטכ"ל, היו בוודאי חיילים אמיצים בשדה הקרב, אבל אל מול המצלמה של בצל"ם, הם נפלו כאחרוני הפחדנים
פסח רויטמן
הזמרת מנסה להבינו והעיתונאית רואה בו סוג של נוכל, כמו יתר הדמויות שהיא מתארת בכתבותיה בעתון תחת שמות שונים
יצחק מאיר
לשם מה הם עושים נפשות אם לא כדי לייתם אותם ממוסר אבות ומתורת אימהות ומאהבת הבריות ומחמדת הארץ הזאת וחוקיה ומשפטיה ותקוותיה
נסים עוג'ר
לא להתעסק בפירוטכניקה אמרה חה״כ נאוה בוקר (ליכוד)    מדובּר בתיקי חטיפה ולא בתיקי אימוץ, ולכן יש לחשוף את כל התיקים והארכיונים של המוסדות הקשורים בטיפול בילדי העולים, בהם: הסוכנות היהודית, ויצ"ו, "הדסה", הסתדרות הפועלות מבית ההסתדרות העובדים, ועוד    שם מוסתרת האמת על ילדי העולים שנחטפו"
דרור אידר
בשטח היה פיגוע וסכינים ויריות, אבל הדיון בבי"מ נעשה בדיעבד והתיימר להיות ערכי    ומי שהשית על גבו הקטן של החייל את משא "האומה", שכח את החמלה עליו ועל החברה הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il