X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שער ברנדרבוג ועליו מוקרן דגל ישראל [צילום: Michael Kappeler/dpa via AP]
תודה מקרב לב לך - מיכאל מילר
העיניים הרואות מגן דוד ענק, בצד פסי התכלת, על-רקע לבן, המוקרנים על שער ברדנבורג, אינם יכולים לנתק מעשה מחווה אציל זה, שעשית כהזדהות עמנו, על-רקע פיגוע הדריסה האחרון בשכונת ארמון הנציב, ממראה של המוני נאצים הצועדים אל עבר ותחת שער ברדנבורג

תודה מקרב לב לך מיכאל מולר, ראש עיריית ברלין. תודה חמה. ריגשת - ועדיין מרגש אתה אותי - בימי חורף קרים אלה, כשמלבד האקלים הקר השולט בעולם, שולטת בו ובעוצמה רבה, אין סוכר, אין עוצר - הציניות ושנאת ישראל, המתגברת וגואה, מיום ליום.
על-רקע זה מיוחד ונפלא בעיני נפלא עד מאוד מאוד בעיני - מעשה המחווה שעשית, בכך שהורית ואפשרת להאיר, להקרין ולזרקר בזרקורי אור עצומים, בצבעי דגל ישראל, שער ברדנבורג, בעיר שעומד אתה בראשה.
העיניים הרואות מגן דוד ענק, בצד פסי התכלת, על-רקע לבן, המוקרנים על שער ברדנבורג, יחד עם הזיכרון הציבורי והלאומי, אינם יכולים לנתק מעשה מחווה אציל ונאצל זה, שעשית כהזדהות עמנו, על-רקע פיגוע הדריסה האחרון בשכונת ארמון הנציב, בירושלים, ממראה אחר - המראה של המוני נאצים הצועדים אל עבר ותחת שער ברדנבורג, כדי לציין ניצחונם ועלייתם לשלטון בגרמניה, קודם פרוץ מלחמת העולם השנייה.
קו אחד מתוח וישיר של ידידות אמת והוקרה לחוסן הנפשי והעמידה מול הטרור הרצחני, עובר ונמשך ממקום פיגוע הדריסה שהתרחש בשוק חג המולד, בברלין, לפני פחות מחודש ימים, לבין מקום פיגוע הדריסה הרצחני, שאירע זה אך, לפני יומיים, בלבד בשכונת ארמון הנציב, בירושלים.
כמי שהוריו באו מן התרבות האוסטרית-גרמנית ומילטו נפשם, מבעוד מועד מציפורני הנאצים בשל ציונותם ועלייתם ארצה, מטעמה ציונות - כמי שיודע אני ומכיר היטב, ולאשורם של דברים, משמעותו הסמלית העצומה של שער ברדנבורג, בתרבות הגרמנית שהוזמן על-ידי פרידריך וילהלם השני, מלך פרוסיה כסימן לשלום והפך תקופתם של היטלר ימ"ש וזכרו והנאצים לסמל לכוחה של המפלגה הנאצית מוקיר אני ומעריך, מחווה מרגשת זו שהענקת לנו, תושבי מדינת ישראל ושאר יהדות העולם.
בחיטוט אחר תולדות חייך מצאתי, כי היו שהגדירו אותך, כמי הסובל מתדמית מעט "יבשה", כאשר אתה עצמך הצהרת, במהלך קמפיין הבחירות שלך לראשות העיר ברלין, כי אתה "מודע לכך שדרוש לך שיפור במדד הזוהר. לאחר מעשה אצילי זה שלך, הינך זוהר, זורח ומעוטר בעיני, באור יקרות. אגב כך, הרהרתי, ביני לבין עצמי, האם גם ראאד סלאח, גרמני ממוצא פלשתיני שהתמודד מולך על תפקיד, ראש עיריית ברלין והפסיד, שנהנה - בין היתר - גם מקולות הקהילה הפלשתינית והערבית הגדולה החיה בברלין, היה נוהג כמוך.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי,
דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  10/01/2017   |   עודכן:  11/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיכאל מילר  מיכאל מילר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
הבעיה אינה מתמקדת, אך ורק באותם חיילי וקציני צה"ל שברחו, אחוזי פחד, ממקום האירוע. מיקודה של הבעיה הינו בעובדה, כי בשנים האחרונות דומה, כי חיילי וקציני צה"ל נוטשים תורת ותודעת ה"אחריי" ששלטה, עד לא מזמן בצה"ל ומאמצים דוקטרינת "הראש הקטן"
חיים שטנגר
ראש-ממשלה המעשן סיגרים יקרי ערך ושותה שמפניה ורודה, אינו יכול להראות פניו בעיירת-פיתוח או בסתם עיר, זו או אחרת, שבה מרבית תושביה חיים משכר ומינימום ויכולים רק לחלום על שתיית שמפניה ורודה
חיים שטנגר
ברור הוא הדבר כי ככל שיעמוד היועץ המשפטי לממשלה, על אכיפת הסעיף הפלילי הדן בזילות בתי-המשפט, על מי הנוקטים זילות כלפי מערכת המשפט ושופטיה, כך לא תיפרץ גדר הביקורת, יתר על המידה
חיים שטנגר
כיום לא ניתן עוד לטעון בכל הכבוד הראוי כי כלי התקשורת אינם משפיעים על שופטים ושופטות, בבתי-משפט ובבתי-דין, בבואם לכתוב פסק דינם, בייחוד בתיקים מתוקשרים. השאלה הנשאלת הינה, עד כמה מושפעים שופטים ושופטות, בבתי-משפט ובבתי-דין, מכלי התקשורת, בבואם לחרוץ דין
חיים שטנגר
ההסדר החוקי, הקבוע בחוק יסוד: הממשלה, הינו בגדר של הסדר חלקי שאינו מכסה עניין מעורבותו של שר בפלילים. לכן - במצב דברים שזה - ממשיכה ההלכה הפסוקה להתקיים בצד הוראות החקיקה, כפי שמקובל במקרים רבים, אחרים, בשיטת המשפט הישראלית. מכאן שחייבים לפטר ראש-ממשלה מכהן, מיד עם הרשעתו בפלילים,
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il