חברת נובארטיס OTC תעלה ב-14 בדצמבר בקמפיין לסדרת אוטריוין להקלה על נזלת ואף סתום, תחת הסיסמא: "אוטריוין - מיד נושמים לרווחה". הקמפיין הבינ"ל, באמצעות משרד פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, יכלול תשדירי טלוויזיה בכל הערוצים המסחריים: ערוצים 2 ו-10, ערוץ ישראל פלוס (9) וערוץ המוזיקה הישראלי (24).
עוד יכלול הקמפיין פעילות מכירתית רחבת היקף בנקודות המכירה וברשתות הפארמה המובילות. היקף הקמפיין כמיליון וחצי שקל והוא יימשך לתוך ינואר.
סרטון הפרסומת מציג את גיבור הסרטון מתהלך ברחבי העיר כאשר היא ריקה מאדם, והצליל היחיד שעולה מרחובותיה הוא צליל משיכת האף של הגיבור המצונן. רק לאחר שהגיבור מגיע לבית המרקחת ומשתמש באוטריווין חוזרים החיים למסלולם. לדברי גלית ששון-פריטל, מנהלת מותגים בנובארטיס, מטרת הקמפיין היא חיזוק המודעות למותג המוביל ולערכיו. כאשר אנו סובלים מאף סתום, נוצרת תחושת עמימות וניתוק מהחיים ומהסובבים אותנו. עם אוטריוין מיד נושמים לרווחה.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב - מיקי שמואלי
ארט - דניאל גולדין
מנהלת לקוחות - מירב ללוש
תמר הרטל - תקציבאים
יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן
חברת נובארטיס
חברת נובארטיס העולמית נחשבת לאחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-30 מילארד דולר ופעילות ב-140 מדינות. בישראל החברה מדורגת במקום השני בתחום ה-OTC (תרופות ללא מרשם). מוצרי נובארטיס כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: סדרת אוטריוין לטיפול בנזלת ואף סתום, סדרת וולטרן לטיפול בכאבי גב, שרירים תפוסים כאבי פרקים, פניסטיל להרגעת העור, סדרת למיסיל לטיפול בפטרת כף הרגל, פרוקטו גליבנול לטיפול בטחורים, ניקוטינל מסטיק לגמילה מעישון ועוד.