X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
על אום אל חיראן ניסו שרים בממשלה להתחרות בשר גלעד ארדן, מי יסית יותר, מי יתבטא בחריפות רבה נגד "הרוצחים מאום אל חיראן" ועשו זאת "די טוב" שר המופקד על החינוך, נפתלי בנט, והשרה המופקדת על התרבות, מירי רגב
▪  ▪  ▪
ארנס. צודק [צילום: מרים אלסטר/AP]

גלעד ארדן, השר לביטחון פנים, מתייחס בוודאי למי שהיה בעבר שר ביטחון ושר החוץ, משה ארנס, כאל שמאלן ו"עוכר ישראל". כל "חטאו" של משה ארנס, שכתב - "מה שקרה באום אל חירן אסור היה לו שייקרה... הבדואים בנגב, 200 אלף אזרחים ישראלים, הוזנחו זמן רב מדי" (הארץ, 28.2.17).
על התנהגות פזיזה של גלעד ארדן, העולה לעתים קרובות מדי על שרטון של אלימות מילולית והתרת דם של אזרחיה הערבים של ישראל, מעיר לא שמאלן, אלא חברו למפלגה של ארדן, האומר בכאב באותו מאמר בעיתון הארץ: "אותו דפוס פעולה בא לידי ביטוי גם לאחר השריפות, שהשתוללו ביערות בקיץ, גם אז הוטלה האשמה במחבלים פלשתינים, וזאת עוד בטרם נחקרו הסיבות לפרוץ השרפות, ההאשמות שהוטחו ביעקב אבו אל-קיעאן הייתה בבחינת הוספת חטא על פשע".
מצער, שממשלת ישראל והשר לביטחון פנים לא הקשיבו לקול המצפון של משה ארנס, שקובע כי ממשלת ישראל פשעה - "הפשע הוא הריסת בתיהן של המשפחות הבדואיות המתגוררות באום אל חיראן במשך שנים רבות, לאחר שהועברו לשם בהוראת המושל הצבאי, אין צורך בשום וועדת חקירה כדי לקבוע זאת".
צודק משה ארנס בכותבו בעיתון הארץ, שגלעד ארדן ורוני אלשיך חטאו בתגובות פבלוביות, המדביקות תוויות של פיגועי טרור עד הפלגה למחוזות דאעש..
לתת את הדין
נראה, כמו שמתייחס ראש הממשלה לדוח של מקר המדינה שמונה על ידו, כך מתייחסים רוני אלשיך וגלעד ארדן למאמר של משה ארנס.
קשה לסלוח לשוטר מס' 1, שבמעמד של אבלים, המלווים שוטר לדרכו האחרונה, הוא מסית נגד קהילה של 200 אלף איש בישראל, באמירה נחרצת שאת חיי השוטר לקח מחבל בן עוולה. זו עלילת דם שעליה חייב רוני אלשיך לתת את הדין. והדין מחייב להתפטר מיד.
לצערי, רוני אלשיך והשר גלעד ארדן עדיין נאמנים לקביעה, כי "הפיגוע הרצחני לא אירע בחלל ריק, קדמה לו הסתה זדונית לרצח, שלקחו בה חלק חברי הכנסת הערבים", כך הגיב גלעד ארדן, מי שאחראי לביטחון הפנים של אזרחי ישראל, כמה דקות לאחר אירוע, בו מצאו לשווא את מותם שוטר ומורה, ועד היום לא התנצל על אמירה זו.
באותה יום פונה השר ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה, שיורה על פתיחת חקירה נגד כל חברי הכנסת מהרשימה המשותפת והעומד בראשה, שלטענתו, הסיתו באום אל חיראן לרצח, ודם שוטר על ידיהם. כך היה מצופה מתגובה של טוקבקטיסט, שאינו בוחל במלים. עד היום לא פנה גלעד ארדן ליועץ המשפטי, שיפסיק את ההליכים נגד חברי הכנסת הערבים. את זה הוא השאיר לחברת הכנסת גב' בוקר לגחך עצמה לדעת בדרישתה מוועדת האתיקה של הכנסת להעניש את עודה איימן. לדבריה, הוא אחראי למותו של השוטר.
מעל כל במה
טוב שהיועץ המשפטי שם את דרישתו של ארדן בפח אשפה, וועדת האתיקה דחתה את דרישת חברת הכנסת בוקר.
מיד אחר אירוע מצער וכואב של אובדן חיי אדם לשווא, חיי שוטר ותושב אום אל חיראן, מיהר גלעד ארדן, ומעל כל במה ומתחת לכל מיקרופון מזדמן ולא מזדמן חזר ושנה דבר שקר מתועב: "מחבל השייך לתנועה האסלמית דהר לעבר כוחותינו במטרה רק להרוג כמה שיותר שוטרים עוד לפני תחילת הפינוי".
לאחר קביעה שקרית, שמדובר בוודאות במחבל דורס ויברות בדאעש היא כבר "עובדה בדוקה", ההסתה כבר עשתה את שלה, ואין מי שיעקור יערות שטנה שנטעו ארדן ואלשיך.
לאחר ששרטטו בלהט ובפירוט רב בפני הציבור בישראל את דמות המורה יעקב אבו אל קיעאן כרוצח ומחבל וחבר בארגון מחבלים, חזרן ושנו - "האלימות והטרור לא ינצחו".
כותרות נוטפות דם
המפכ"ל, רוני אלשיך, החליט להוסיף שמות תואר, כמו: "מחבל מתועב". את המפכ"ל דבררה עצמה לדעת דוברת משטרה. כל מילה עטפה בנחרצות של "עובדות בדוקות". הדוברת הלהיטה ציבור יהודי בשנאה לבדואים, זיהמה את חיינו בעלילת דם מרושעת כלפי תושבי אל חיראן. תושבים, שהמושל הצבאי תבע מהם לפני ששים ושתים שנים, בשנת 1956, שעליהם להתפנות מאדמותיהם מול קיבוץ שובל ולעבור לאום אל חירן, שעל חורבנה מבקשים לבנות ישוב יהודי.
השר, המפכ"ל והדוברת אחראים להודעה שקרית - "שוטר נרצח בפיגוע דריסה". מכאן החלה תחרות של כותרות נוטפות דם - "מחבל איש התנועה האסלמית ביצע פיגוע דריסה, בו נהרג רס"מ ארז לוי (עמדי)" או "חבר הכנסת איימן עודה נפגע מאבן שידה מפגין בדואי".
אלה ימים אפלים של תקשורת, שהסיתה אוכלוסייה יהודית נגד האוכלוסייה בדואית בהביאה את דברי המשטרה, שהזינה את הציבור בידיעה כוזבת. הם אחראים לכותרת הכזב ב-ynet - "כי תושבים באום אל חיראן ירו על השוטרים וניסו לדרוס שוטרים". זו תקשורת, שעורקיה וורידיה קשורים לדוברות שקרית של המשטרה.
16 שנה חלפו מאז אירועי אוקטובר, כשפרופ' שמיר מוועדת חקירה ממלכתית דיבר על תרבות שקר במשטרה, שניסתה בשלב הראשון לייחס את הריגת הקורבנות לירי של אזרחים ערבים מידי ערבים עצמם, ולא בחלה בהפצת השקר על קורבנות במלחמת כנופיות.
עלילת דם
על אום אל חיראן ניסו שרים בממשלה להתחרות בשר גלעד ארדן, מי יסית יותר, מי יתבטא בחריפות רבה נגד "הרוצחים מאום אל חיראן" ועשו זאת "די טוב" שר המופקד על החינוך, נפתלי בנט, והשרה המופקדת על התרבות, מירי רגב. אך מי שאחראים על האירועים באום אל חיראן הם השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה, הם חייבים להתפטר, הם אחראים להפצה ביודעין של שקר והסתה בלתי מרוסנת נגד הציבור הערבי ונציגיו שנבחרו לכנסת ישראל.
חייבים להתפטר אלו שצרבו בתודעת הציבור את השקר - "מחבל השייך לתנועה האסלמית דהר לעבר כוחותינו במטרה רק להרוג כמה שיותר שוטרים". חייב ללכת הביתה מפכ"ל משטרה, שהעליל עלילת דם - "מחבל בן עוולה שניצל שעת כושר והאיץ את המהירות ברכבו תוך שהוא מתעלם מהשוטרים ...".

תאריך:  01/03/2017   |   עודכן:  01/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארדן ואלשיך הקשיבו למשה ארנס
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
ארדן ואלשיך גיבורי הפאשיזים
יהודית רפפורט   |  1/03/17 12:27
2
לא התכוונתי ליאש אותך, איתן
יהודית רפפורט   |  1/03/17 12:44
 
- באום אל חריין היה ביגוע
ב,ל  |  1/03/17 17:33
 
- הפיגוע הוא במוחו של ב.ל  ל"ת
אלי..  |  3/03/17 09:32
3
ארדן ואלשיך הביתה
חייבים להתפטר.  |  1/03/17 13:39
4
ארדן ואלשיך מצפצפים עלי
משה ארנס  |  1/03/17 14:03
5
לכו הביתה!!!!
לארדן ולאלשיך  |  1/03/17 14:11
6
ארנס קול שפוי בליכוד
קול שפוי  |  1/03/17 14:35
7
ככלב השב אל קיאו...
מגיב ותיק  |  1/03/17 18:26
 
- המגיב הוא אדם גס רוח
שעירה מאד   |  2/03/17 12:14
8
מצפה לנס
הצדקנית  |  1/03/17 18:54
 
- הוא כבר הודה שאש ירדה מהשמים
ב,ל  |  2/03/17 07:19
 
- ושרפה את שקריו של ארדן  ל"ת
אש ירדה מהשמים   |  3/03/17 09:50
9
חצי אמת גרועה משקר
עודד ב  |  1/03/17 22:04
10
שמאל מעוות נפשית ושיכלית
שמאל שקרן  |  2/03/17 00:08
11
ארדן ואלשיך חייבים להתפטר
נ.ד  |  2/03/17 13:00
12
ארדן ואלשיך חייבים להתפטר
נ.ד  |  2/03/17 13:00
13
ארדן ואלשיך חייבים להתפטר
נ.ד  |  2/03/17 13:00
14
ארדן ואלשיך חייבים להתפטר
נ.ד  |  2/03/17 13:01
15
ארדן ואלשיך הביתה
فقي سشث قفغع  |  3/03/17 13:41
 
- ראשית אדמת אום אל חיראן שייכת
פלא יועץ  |  3/03/17 16:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
לא ברור מה הביא את מבקר המדינה - והכוונה למוסד מבקר המדינה, ולאו-דווקא למבקר הנוכחי - להחלטה להתעמק במבצע זה ובהחלטות הקשורות בו, בשעה שהוא - מוסד המבקר - מעולם לא מצא לנכון לבחון את תהליך קבלת ההחלטות שהוביל למלחמה ממושכת הרבה יותר, מדממת הרבה יותר, קשה הרבה יותר: מלחמת אוסלו
יוני בן-מנחם
האסטרטגיה החדשה של חמאס הינה להשתלט על אש"פ ולזרז את הבחירות למועצה הלאומית הפלשתינית. מעמדו של מחמוד עבאס מתערער בקרב הפליטים בפזורה הפלשתינית
משה דן
ההחלטה על עתידן של עמונה ושל שאר הקהילות היהודיות ביהודה ושומרון, צריכה להיעשות רק על-ידי הממשלה הנבחרת. החלטת בית המשפט העליון להרוס את עמונה, מעלה שאלות בסיסיות לגבי תפקידו של מוסד זה בדמוקרטיה הישראלית
גיא רוה
קביעת חזקה הנוגעת לילד אשר נותנת עדיפות מגדרית לאם עד גיל שנתיים, רק עקב הרצון להגיע לפשרה פוליטית, פוגעת גם במעמד האישה וזכותה לשוויון מגדרי
ראובן לייב
ב-1 ביולי הקרוב ייכנס בארץ לתוקפו חוק המאגר הביומטרי, שיהפוך את ישראל למדינת-מעקב חודרנית, ובד בבד גם עלול יהיה לסכן את ביטחון תושביה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il