X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סליחה מגומגמת לעבר אזרח באום אל חיראן כבר נשלחה. השר, שהופקד על ביטחון הפנים, כבר אינו מדבר על מחבל הוא מדבר על אזרח. אבל אין אומץ במשטרת ישראל לבקש סליחה משוטר, שהשאיר דואבים רעיה וילד על אבא שאיננו
▪  ▪  ▪
רוני אלשיך בהלוויית השוטר ארז לוי ז"ל [צילום: פלאש 90]

ב-18 בינואר 2017 מיד לאחר האירוע המצער באום אל חירן עלה שר לביטחון פנים במדינת ישראל, גלעד ארדן, ומעל כל מיקרופון שהזדמן לו, והזדמנו הרבה, גילה - "שמחבל השייך לתנועה האסלמית דהר לעבר כוחותינו במטרה להרוג כמה שיותר שוטרים עוד לפני תחילת הפינוי".
בנחרצות רבה צרח האחראי לביטחון הפנים שלנו, כשכל מילה שהמריאה מפיו השתבצה באוקטבות הולכות ומגביהות. כל מילה הרקיעה באימתה. השר הצליח ליצוק אמינות למידע, שהוא מוסר בדבר מחבל שרצח שוטר. מחבל שרצה למעשה להרוג כמה שיותר שוטרים. עם המידע השקרי שטפו פעולה כל כלי התקשורת. מגישי ומגישות תוכניות הבוקר, הצהרים והערב בכל הערוצים חזרו על משנתו של השר לביטחון פנים, כשחברות בדאעש הפכה למנת קינוח בהסתה שהיה בה עלילת דם המכתימה זכרו של אדם, שהקדיש חייו לחינוך ולטיפוח מצוינות והישגים גבוהים של תלמידיו בלימודי המדעים.
חלפו להם מספר שבועות, מול עדויות מצולמות והקלטות של פעילים רבים, שהיו באותו לילה מר באום אל חירן, הובהר אפילו לאחראי לביטחוננו, שאי-אפשר להמשיך לרמות.
ניסיון מחפיר להציג סרטון משטרתי נראה כבר יותר ממגוחך, הגם שדוברת המשטרה דבררה עצמה לדעת בניסיונה לנסוך אמינות בכל מילת הסבר לסרטון השקרי של משטרת ישראל, סרטון שכיבה את האורות במכוניתו של יעקב אבו אל קיאען ודומם לחלוטין ירי של שוטרים מכל הכיוונים כלפי המכונית במטרים הראשונים לנסיעה, ירי דו צדדי - תלת צדדי, שסיכן את חיי השוטרים עצמם ואת כל תושבי המקום, ופגע יותר במכוניות של המשטרה.
לפתע יש לנו ארדן אחר שנסוג מעלילת הדם, עליה חזר גם מעל דוכן הנואמים בכנסת ישראל, יש לנו ארדן המדבר על אירוע נקודתי, בו לצערנו נהרג שוטר וגם אזרח".
אין חשבון נפש במשטרה. אורי אריאל, שר החקלאות, בעת ביקור ברהט, העיירה הענייה ביותר בנגב, ביקש סליחה על מה שהוא קרה תקלות. אך האם אצל השוטר מס' 1 ישנה נכונות לבקש סליחה ממשפחת השוטר ארז לוי מועדי, שעל קברו שיקר למשפחה האבלה ולקהל הרב בהצגת מיצג שקרי.
על קברו של השוטר ארז לוי, שנלקח מחיק משפחה אוהבת, לא התבייש רוני אלשיך לומר את הדברים הבאים: "חבריך חסלו את המפגע ... ישנן אידאולוגיות של דאעש ... כולם יודעים כי המחבל שימש כמורה... שבחר ללמד את האידאולוגיה של דאעש... בשמה של משטרת ישראל ואומה אסירת תודה אני מצדיע לך, רס"מ ארז לוי, יהי זכרך ברוך" וזאת לאחר שלא שכח לקנח במלים על יעקב אבו קיאן - רוצח, מחבל בן עוולה.
רוני אלשיך התעלם ממה שראו כל מי שהיה נוכח במקום שכמות רבה של קליעים נמצא לא רק על הרכב שכביכול דרס, אלא על רכבים של המשטרה. ירי בלתי אחראי לשוטרים מכל עבר גרם לכך, שנקטפו לשווא חייהם של שני אזרחים במדינת ישראל - השוטר רס"מ ארז לוי והמורה יעקב אבו אל-קיאען.
סליחה מגומגמת לעבר אזרח באום אל חיראן כבר נשלחה. השר, שהופקד על ביטחון הפנים, כבר אינו מדבר על מחבל הוא מדבר על אזרח. אבל אין אומץ במשטרת ישראל לבקש סליחה משוטר, שהשאיר דואבים רעיה וילד על אבא שאיננו. אין במשטרת ישראל מי שיגלה אומץ לבקש סליחה ממשפחת שוטר, שהשוטר שלהם נקלע לירי בלתי אחראי של שוטרים שקיפחו לשווא חיי שני אזרחים. זאת כאשר שוטרים ממלאים פקודות של פיקוד.
מצער, שזה השר לביטחון פנים שלנו, שאפילו על במת הכנסת המשיך להונות את נבחרי העם בתיאור כוונות רצח של מי שדהר במכוניתו באורות כבויים לעבר המשטרה.
מצער, שזה השוטר מס' 1, שבעת לוויה מציג מצג שקרי בפני קהל מתאבל וכואב את מותו של ארז לוי, ולמעשה מחלל את כבוד המת.

תאריך:  11/03/2017   |   עודכן:  11/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוני אלשיך הוא השוטר מס' 1?
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
ככלב השב אל קיאו פעם שלישית
מגיב ותיק  |  11/03/17 13:26
 
- זה חג היום, וגם אתה מוזמן.
אוילצ'יק,  |  12/03/17 12:50
 
- לשמאלנית השעירה
מגיב ותיק  |  12/03/17 17:22
 
- מגי ותיק שוביניסט ומגעיל
למגיב הותיק המגעי  |  13/03/17 09:42
 
- אתה מבזבז זמן יקר, וחבל.
אוילצ'יק חביב,  |  13/03/17 10:32
 
- מגיב ותיק סובל ממופרעות דבילית ל"ת
לוותיק המופרע   |  15/03/17 13:07
 
- מגיב ותיק התנצל
מגיב ותיק התנצל   |  13/03/17 12:20
 
- מגיב ותיק התנצל
מגיב ותיק התנצל   |  13/03/17 12:21
2
המשטרע חולה מהראש ל"ת
אכן כך  |  11/03/17 14:42
3
קוראים לזה רצח
איש חופשי  |  11/03/17 20:53
4
יש כאן מגיב אדיוט
מותר לשקר   |  13/03/17 09:22
5
אין מי שיתנצל בפני משפחת השוטר
אין מי שיתנצל   |  13/03/17 12:45
6
לשוטר מס 1 מותר לשקר בלוויה
לשוטר מס1  |  13/03/17 16:22
7
חוסר איזון בביקורת
נירית עלית  |  14/03/17 12:53
8
משטרה שמכסה על אנסים
משטרה בשפל   |  15/03/17 09:37
9
מדוע שותקת דוברת המשטרה
דוברת המשטרה  |  15/03/17 12:06
10
בושה לנו, שזה השוטר מס' 1
שוטר מס' 1??!!!  |  15/03/17 12:20
11
רוני אלשיך השוטר מס׳. 0. !!! ל"ת
טעות בכותרת   |  18/03/17 10:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
המסכות אמת מפני שהן מכריזות על עצמן בקול רם ובעסק גדול כי הן שקר, והשקר אמת מפני שהוא מכריז בחיוך שובב כי הוא מעמיד את האמת לעיני כל על ראשה. לכן יש פורים יום בשבוע, יום באדר, יום בשנה, לא חלילה יותר, כי אילו ארכו ימיו, היו המסכות דבקות בפניו של אותו איש והוא היה הופך להסוואה מהלכת
רפי לאופרט
פיצולים נוסח יעלון ואפילו כחלון או לפיד, הם רעש רקע פוליטי ולא בשורה. פיצול אינו מחולל הזדמנויות חדשות או סיכויים משופרים, הוא רק מחליש את כוח המיקוח הלאומי שלנו ומטעה את הצד השני לחשוב שיצליח לדוג במים עכורים
אורנה מרקוס בן-צבי
בנו את הזהות האישית והמקצועית שלכן על הכישורים והחוזקות שלכן כבנות אדם- בשילוב עבודה קשה, נחישות ומאמץ. אל תבנו את זהותכן על המראה החיצוני למרות המסרים המופעלים עליכן בעוצמה- מילדותכן
אליקים העצני
הם משוועים לעזרה מאתנו ומקבלים אותה ואנחנו, "תמורת" עזרתנו זאת - משלמים...להם! מדינה נורמטיבית הייתה מתנה סיוע לסעודיה להגן על בירתה מפני טילים אירניים בתמיכתה באחדות ירושלים, למשל
יוני בן-מנחם
גורמים בכירים ברש"פ אומרים כי הם מזהים "תהליך התפכחות" אצל הנשיא האמריקני דונלד טראמפ    מחמוד עבאס הוזמן לפגישה לבית הלבן אך הנשיא האמריקני עדיין לא גיבש את מדיניותו לפתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il