X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי יום השואה והגבורה ובפתח יום העצמאות, יש להעמיד כמה סוגיות על דיוקן ראש הממשלה מסרב להפגש עם שר החוץ הגרמני שלא מוכן לוותר על פגישה עם "בצלם" ושוברים שתיקה שני הארגונים האלה הממונים בכספים זרים, כאשר "בצלם" מקבל סיוע כספי קבוע מארגונים בגרמניה, מסתובבים בעולם ומשמיצים ומסיתים נגד ממשלת ישראל וצה"ל
▪  ▪  ▪
נתניהו. מציב רף של כבוד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
עמידה איתנה
צודק ראש הממשלה כשסירב להפגש עם שר החוץ, שלא מוכן לוותר על משמיצי ישראל וצבאה. שר החוץ הגרמני שמגיע לביקור בפעם הראשונה לישראל, מבזה את ראש הממשלה ועושה לו דווקא - לא רצוי בישראל. כל המבקרים והמתחנפים – הפוחדים מהפריץ, צריכים ללמוד, על גאווה, על עמידה איתנה וגאווה לאומית.

ראש הממשלה ושר החוץ הגרמני, ראש בראש
ביקורת על ראש הממשלה, בשל סירובו להפגש עם שר החוץ הגרמני, ובשל תוכניתו להפגש, לפני או אחרי, עם אנשי "בצלם" ואנשי "שוברים שתיקה", ארגונים שמסתובבים בעולם ומשמיצים את המדינה, את צה"ל על מפקדיו וחייליו, בישיבות באו"ם, בכנסים, בז'נבה ובאוניברסיטאות ברחבי ארה"ב ואנגליה. ראש ממשלת ישראל, גם צודק, גם מציב רף של כבוד וגאווה לאומית, גם לראשי ממשלה שיבואו אחריו. לגבי שרים ואנשי ציבור מסוג זה יש לשמור מרחק פגישה וגם מרחק נגיעה.
האבסורד הבולט - נשיא גרמניה היוצא, נאם ביחד עם הנשיא ריבלין על השואה, האנטישמיות ורדיפת היהודים, ומיד אחריו רוצה שר החוץ הגרמני להפגש עם משמיצי ישראל ומזיקיה. הטענות של האופוזיציה כנגד ראש הממשלה שהוא פוגע ביחסי החוץ של המדינה, ממש מגוחכים נוכח אותם נימוקים שהשמיעו כנגדו בזמן הנאום בקונגרס בזמן הבחירות באמריקה בטענה שהוא פוגע בביטחון ישראל ובקשריה עם ארה"ב, כאשר המציאות ממש טפחה על פניהם. עמידה איתנה וגאה תוך שמירה על כבוד לאומי לא פוגעת ביחסים ולא בקשרים למיניהם. וכדאי למבקרים, ורפה הידיים המסורתיים המתרפסים בפני כל פריץ תורן, לשמוע בעיון את נאומו של הרמטכ"ל במצעד החיים באושוויץ על נחישות וגאווה לאומית.
העובדה שנשיא המדינה נפגש עם שר החוץ, היא לדעתי, פגיעה מכוונת בנתניהו, ואולי חלק מהעוקצנות והדקירות ששומר הנשיא לנתניהו על התנגדותו למינוי שלו כנשיא ולא בהכרח שמירה על יחסי חוץ.
אומנם הנשיא הוא פיגורה ייצוגית, אך יש לפגישה שלו משמעות ופרשנות מעבר לתפקיד ובנקודה זו לדעתי טעה או בתום לב או בתכנון לפגוע בנתניהו שזה חמור לא פחות.
לכל המבקרים, המתנגדים, המפחדים מהרעה ביחסים עם גרמניה, כדאי להזכיר את אותן הטענות לגבי הבחירות בארה"ב ונאום נתניהו בקונגרס. המציאות הוכיחה את ההפך.
וכמו-כן, אני ממליץ לקרוא את המאמרים של בן-דרור ימיני (ידיעות), ד"ר גבי אביטל (ישראל היום), מאיר עוזיאל (מעריב) - עיתונאים וותיקים היודעים דבר או שניים על דיפלומטיה, מנהיגות ועל זקיפות קומה, כשצריך.

הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות, שופט בבתי דין משמעתיים ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  30/04/2017   |   עודכן:  30/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפקט אפטר שוק של אירועים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יום בשנה התקשורת כולה מעלה
ישע  |  30/04/17 10:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שואה וגבורה
רון בריימן
נכון עשה ראש הממשלה כאשר הציב בפני האורח את הברירה בין פגישה איתו לבין פגישה עם גורמים עוינים הפועלים נגד ישראל במסגרת חוקיה של הדמוקרטיה הבלתי-מתגוננת שלנו    האורח "הידידותי" התעקש לשגות, או להתגרות
עידן יוסף
בדיון שרים ראשון התברר כי לא נערך מיפוי כולל של צרכי כל אחד מהניצולים כגון הנגשת מקום מגורים, דיור ציבורי ורכישת תרופות שאינן בסל הבריאות
מרדכי ליפמן
הגיגים על-רקע יום הזיכרון ויום העצמאות הקרב ובא    היום מנתחים בישראל מזווית ראיה של "עם לבדד ישכון", את מהלך המרד ואת מהלך ה"פתרון הסופי" - ההשמדה, של יהדות אירופה
מרים נאור
דברי נשיאת בית המשפט העליון בטקס השבעת שופטים חדשים במשכן נשיא המדינה [ל' בניסן תשע"ז, 26.04.2017]
מנחם רהט
מה עשה האדמו"ר מסדיגורא ביום העצמאות ב-3 בבוקר, ומה ניבא הגר"א בנושא התקומה בארץ ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il