X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלטי צבר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לאור העובדה שבחמש השנים האחרונות הכפילה חב' "סלטי צבר" את מכירות מוצרי הסלטים מ-10,000 טון בשנה ללמעלה מ-20,000 טון בשנה, החליטה קבוצת אסם להקים מפעל חדש שיצעיד את חב' "סלטי צבר" להמשך מובילות שוק הסלטים בכלל והחומוס בפרט ולפריצת דרך בחו"ל.
קבוצת אסם משיקה היום את המפעל החדש של חב' "סלטי צבר" הממוקם באזור התעשיה של קריית-גת בהשקעה של כ-100 מיליון ₪.
מר דן פרופר, יו"ר מועצת המנהלים של חב' "סלטי צבר": "החלטת הקבוצה להקים את המפעל החדש בקריית גת מחברת את הישראליות והאותנטיות של חב' "סלטי צבר" עם מדיניות קבוצת אסם להמשיך ולפתח תעשיה באזורים אשר הוגדרו כיעדים לאומיים לתמיכה ופיתוח וכן מבליטה את האמונה והביטחון ביכולתה של חב' "סלטי צבר" להמשיך ולהוביל את שוק הסלטים עוד שנים רבות ולהביא את בשורת החומוס למדינות נוספות ברחבי העולם".
נתח השוק של חב' "סלטי צבר" בשלושת החודשים האחרונים נובמבר 2006- ינואר 2007 הינו 45% בקטגוריית הסלטים בכלל ובקטגוריית החומוס 55%.
קבוצת אסם חונכת היום את המפעל החדש של חב' "סלטי צבר" הממוקם באזור התעשיה של קריית-גת שבהקמתו הושקעו כ-100 מיליון ₪. המפעל החדש כולל ציוד, טכנולוגיות ותהליכים ייחודיים להמשך שיפור איכות הסלטים בכלל והחומוס בפרט.
הקמת המפעל החדש היה צעד הכרחי לאור הצמיחה המהירה של חב' "סלטי צבר" בשוק המקומי ובייצוא ומגבלת הייצור במפעל הישן באזור התעשיה באזור ולאור ההתרחבות המואצת בפעילות החברה והכפלת מכירות הסלטים בחמש השנים האחרונות מ-10,000 טון סלטים בשנה ללמעלה מ-20,000 טון.
מפעל "סלטי צבר" החדש משתרע על שטח של 36 דונם, מתוכם המפעל הבנוי משתרע על שטח של כ-10 דונם. בהקמת המפעל החדש החלו באוגוסט 2004, כאשר הבחירה להקים את המפעל בקריית-גת נעשתה לאור בקשת גורמי ממשלה לעזור ולסייע לתעסוקה באזור.
המעבר למפעל החדש נמשך מספר חודשים, במהלכם עבדו שני המפעלים במקביל למרות העלויות הכבדות וזאת במטרה להבטיח את איכות מוצרי "סלטי צבר". מעבר קווי הייצור בוצע רק לאחר שנעשו ניסיונות רבים, מבחני טעימה שהבטיחו כי איכות המוצרים זהה ואף עולה על איכות המוצרים שיוצרו עד כה במפעל "סלטי צבר" באזור התעשיה באזור.
מר דן פרופר, יו"ר קבוצת אסם מציין, שההחלטה של החברה להקים את המפעל החדש בקריית-גת מחברת את הישראליות והאותנטיות של חב' "סלטי צבר" עם המגמה הציונית של חב' אסם וההשקעה הגדולה במפעל החדש מבליטה את האמונה והביטחון ביכולתה של חב' "סלטי צבר" להמשיך ולהוביל את שוק הסלטים במשך שנים רבות, כמו גם את הערכתה של חב' "נסטל'ה" לעוצמת המותג "צבר" והאמונה בצוות ההנהלה והעובדים.
מר דודי מנביץ, מנכ"ל חב' "סלטי צבר" מציין, שנתח השוק של חב' "סלטי צבר" בשלושת החודשים האחרונים (נובמבר 2006-ינואר 2007) היה 45% הסלטים ו-55% בקטגוריית החומוס.
הגב' בילי ינקו סמנכ"לית השיווק בחב' "סלטי צבר" מציינת שבקטגוריית החומוס, צמיחת חב' "סלטי צבר" בשנה האחרונה היתה בשיעור של מעל 10% כאשר צמיחת כלל קטגוריית הסלטים בשוק המקומי (עפ"י נתוני סטורנקסט) היתה בשיעור של 2.3%.
חב' "סלטי צבר" היתה גם חלוצת ייצוא סלטי החומוס לשווקי אירופה ולא רק בשווקים המתמחים באוכל כשר, אלא בעיקר בערוצי מכירה המיועדים לציבור הצרכנים הכללי. החב' מייצאת כיום למספר מדינות באירופה ביניהן אנגליה, צרפת, הולנד, בלגיה ועוד.
במבחן טעימה שנערך לאחרונה באנגליה ע"י העתון היומי הנפוץ "אינדיפנדס" זכה החומוס של חב' "סלטי צבר" להיבחר כמוצר האותנטי הטעים ביותר מבין יתר מוצרי החומוס הנמכרים ברשתות באנגליה.
ממחקרי שוק שבוצעו ע"י חב' "סלטי צבר" בשנת 2006 עולה שצריכת החומוס לנפש עומדת על כ-5 ק"ג בשנה בשוק בוגר שכזה בעל אחוז חדירה של מעל 90% מצליחה צבר לייצר חדשנות.
פרופיל חברת "סלטי צבר"
חב' "סלטי צבר" הוקמה בשנת 1982 ע"י משפחת ינקו שעסקה בתחום הסלטים שנים קודם לכן והייתה מהחלוצות בארץ בתחום זה. עיקר המכירות של החב' בשנים הראשונות היה לשוק המעדניות ומאוחר יותר הורחבה פעילותה גם לרשתות המזון לשוק הפרטי. בשנת 1995 ייצאה לראשונה "סלטי צבר" לאירופה.
בשנת 1997 רכשה חב' "אסם" באמצעות חב' "טבעול" 51% ממניות חב' "סלטי צבר" ובשנת 2000 השלימה אסם את רכישת מלוא הבעלות של החברה והציבה לעצמה יעד מאתגר במיוחד - נטילת המובילות בשוק הסלטים שהיה אז בשליטת חברה אחרת. בשנת 2000 פיתחה חב' "סלטי צבר" קטגוריה חדשה - חומוס "מיוחד" עם תוספות.
בשנת 2003 פיתחה "סלטי צבר" סדרה חדשה של חומוסים אותנטיים כמו בחומוסיות אמיתיות . בזכות סדרת "מלך החומוס" ומהלכים נוספים שבוצעו באותה תקופה חב' "סלטי צבר" הובילה את שוק הסלטים כולו.
באוגוסט 2003 יזמה חב' "סלטי צבר" את פסטיבל החומוס הראשון בישראל - "פסטיבל ניגובים", במהלכו ביקרו בשנה זו למעלה מ-8,000 איש במהלך יומיים של הפסטיבל ונאכלו במהלכו כ-25 טון חומוס. בשנת 2005 ביקרו בפסטיבל החומוס למעלה מ-120 אלף איש.

תאריך:  15/01/2007   |   עודכן:  15/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il