X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניצחון לשלמה בן צבי במאבק על עתידו של החינמון "ישראלי": בוטל מינויו של המנהל הנוסף, עו"ד מטלון בית המשפט קבע כי אין מקום להטיל עיקולים חדשים שימנעו בשלב זה את הפעלת העיתון
▪  ▪  ▪

ניצחון לשלמה בן צבי במאבק על עתידו של החינמון "ישראלי": בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה לבטל את מינויו של המנהל הנוסף שנקבע לעיתון לבקשת ניוזקו, עו"ד מוריאל מטלון, וקבע כי אין מקום להטיל עיקולים חדשים שימנעו בשלב הזה את הפעלת העיתון. בכך יוחזר ניהולו השותף של העיתון לקבוצת הירש מדיה.
בקבוצת הירש מדיה בירכו על ההחלטה ואמרו בתגובה: "אנו מאוד שמחים על השינוי הדרמטי בהתפתחות בסאגה תקשורתית זו. ברור לנו שבמהלך בוררות חשבונאית בין הצדדים, אנחנו נגיע לחקר האמת החשבונאית וכפי שהצענו למר אדלסון הרבה פעמים, נעמוד בכל קביעה של בורר מוסמך. אנו שמחים מאוד על ההזדמנות שנתן לנו ביהמ"ש לחזור ולנהל את העיתון ולהשקיע בעיתון, לרווחת עובדי העיתון, הספקים ומעל הכול מאות אלפי הקוראים שנהנים ממנו יום יום. אחרי התייעצות שנקיים היום בצהריים עם עובדי העיתון אנו מקווים שהעיתון יחזור ויופיע מחר".
בפתח הדיון הממושך שהתקיים היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב בפני השופט שמואל ברוך הודיעו נציגיו של שלדון אדלסון, בעל השליטה בחברת ניוזקו, כי אין בכוונתם לפנות לבוררות שתכריע בסכסוך בינם לבין קבוצת הירש מדיה בבעלותו של שלמה בן צבי, כפי שהציע בית המשפט. השופט הביע צער על כך שלא נמצא פתרון פרקטי במגרת מערכת היחסים בין הצדדים שיאפשר את רכישת הפעילות העסקית באמצעות מי מהם.
בדיון האחרון שנערך בבית המשפט הודיעו הצדדים כי לא הצליחו להגיע להסכמה ביניהם שתבטיח את הוצאתו לאור של העיתון. במהלך הדיון התברר כי "ישראלי" לא עומד ביעדים שנקבעו לו על-פי התוכנית העסקית. נודע כי העיתון מכניס כ-250 אלף דולר חודש, ומוציא למעלה ממיליון דולר. על-פי התוכנית העסקית שהוצגה בעבר לבית המשפט אמור היה החינמון להכניס החל מבנובמבר 2006 כ-496 אלף דולר לחודש, לצד הפסד תפעולי של 307 אלף דולר.
בפני בית המשפט תלויה בקשת העובדים ובקשתו של אדלסון למנות לישראלי ניוז - מו"ל "ישראלי" - מפרק זמני במעמד צד אחד. העובדים ביקשו להסמיך את המפרק לתפוס את נכסי החברה, ולאפשר לו לבחון את האפשרות להמשיך ולהפעיל את העיתון על-מנת למוכרו כ"עסק חי". זאת, לאחר שניוזקו הגישה לבית המשפט בקשה לפירוק, ממנה עולה כי ניוזקו הלוותה לישראלי ניוז 8.4 מיליון דולר כהלוואה שחלקה היה אמור להיות מומר בתנאים מסוימים להשקעה בחברה.
בבקשת הפירוק טוענת ניוזוקו כי נודע לה שבן צבי והירש מדיה שלחו יד לכספי החברה והעבירו "בסתר ותוך הטעיה" לקופת חברות אחרות שבשליטתם כ-11 מיליון שקל. עוד נטען כי בניגוד להתחייבויות בהסכם, לא הוקצו לניזוקו מניות כלשהן בחברה.
לטענת ניוזקו, "מצב הדברים היום הינו כי ישראלי ניוז הינה חדלת פירעון כיוון שאין ביכולתה לשלם את חובותיה מנכסיה, וכיוון שצו בית המשפט המחוזי שניתן במסגרת ההליך המתנהל בין המבקשת לבין בן צבי, הירש מדיה ואחרים, המופנה מהותית גם כלפי החברה אינו מקוים".

תאריך:  21/01/2007   |   עודכן:  21/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן צבי ינהל בשלב זה לבדו את "ישראלי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
החלטה קונסטרוקטיבית
יוסי אחד  |  21/01/07 20:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף, אסף דוד-מרגלית
סגירת הקו בעקבות מענק ממשלתי של 2.4 מיליארד דולר להקמת מפעל בקריית גת    הצפי: פיטורים של מאות עובדים בירושלים    בשנה שעברה ייצאה אינטל ישראל מוצרים בסכום של מיליארד ו-300 מיליוני דולרים    עלייה של יותר מ-9% לעומת השנה שלפניה    היא הגדילה בתקופה הזו את מספר המועסקים ב-200 עובדים ל-6,820 עובדים
הילה רפופורט
בתום פגישתם לא הציגו יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן ובכיר החמאס, חאלד משעל, הסכמות חדשות באשר להקמת ממשלת אחדות פלשתינית    המחלוקת: סירוב החמאס להכיר בישראל ואיוש תיק הפנים בממשלה
מוטי אקסמיט
בית המשפט ידון מחר בערעור המשטרה לשחרורו של שי דרומי החשוד בהריגת פורץ שניסה לגנוב מחוותו בדרום
אריאל שמידברג
נאום תקיף של וילנאי בכנס הרצליה: "לאן הולכים כל המיליארדים? וכיצד ייתכן שלכל פרויקט צריך הגדלת תקציב?"    "עברו הימים שהצבא שלט על הכול"
אסף דוד-מרגלית
חברת אינטל ישראל פרסמה היום עידכון לגבי מכירותיה בשנת 2006 ממפעליה השונים בישראל    מהנתונים עולה כי החברה ייצאה בהקף של כ-1.3 מיליארד דולר    לחברה שלושה אזורי פעילות מרכזיים בארץ והיא צופה המשך פיתוח טכנולוגיות מתקדמות בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il