X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
התייחסות פומבית מזלזלת וחסרת אחריות של ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו, כמו גם סירובו המתמשך, ליתן דין וחשבון מפורט לציבור, בעניינים בפרשת הצוללות, פוגעת בתדמיתו, פגיעה אנושה. החזרה על משפט המנטרה, לפיו: "לא היה דבר ולא יהיה דבר", לא רק שאינה מטיבה עם נתניהו, אלא היא מחסלת סיכוייו כמעט כליל לחזור ולהיבחר כראש ממשלה מכהן
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

כמו הריח הדק של הסירחון העוטף אט אט, אם כי בתקיפות רבה ובביטחון מלא הנוסע המגיע לבית הנתיבות של העיר מומבאי, שבהודו, כך מתחיל הסירחון המתעבה הזה, להקיף ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו ומקורביו. הדבר המפתיע ביותר, בהקשר ובהדבק דברים זה הוא, כי ככל שמתגלות, מיום ליום, עובדות בלתי נעימות, בעליל, הקשורות לבנימין נתניהו ומקורביו, הרי תחת לצאת אל הציבור, להתנצל ולהסביר דברים לאשורם, בוחר נתניהו להסתגר אל תוככי השתיקה ולהתבצר בה ומאחוריה, מעשה של פחדנות גרידא.
בנימין (ביבי) נתניהו אינו אדם פרטי ואין הוא רשאי להתנהג בצורה מזלזלת כלפי ציבור בוחריו וכלפי ציבור תושבי ואזרחי מדינת ישראל, שלא בחרו בו. בנימין (ביבי) נתניהו הינו ראש ממשלה בישראל, החייב מבחינה מוסרית וערכית מתן דיווח שוטף לציבור אזרחי ותושבי מדינת ישראל, כל אימת שהדבר מצריך דיווח שוטף שכזה. גם אם אין חוק יסוד: הממשלה וגם/או כל חוק אחר, הכתוב בספר החוקים של מדינת ישראל, מחייב ראש ממשלה, לתת דיווח לציבור, במקרים נדרשים, הרי החובה הציבורית מחייבת ראש ממשלה שכזה, לצאת אל הציבור ולתת הסברים פומביים. ולעניין זה נכון מתאים המשפט ויפה, יפה שעה אחת קודם.
עו"ד דוד שמרון, הוא בן דודו של ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו. שותפו למשרד עורכי הדין, שמנהל הוא בירושלים הינו גיסו של דוד שמרון, מכוח נישואיו לאחותו. עו"ד דוד שמרון ייצג, בעבר, בין שאר לקוחות משרד עורכי הדין א. שמרון, י. מולכו, פרסקי ושות'. במצב דברים זה נהנה שותפו של עו"ד דוד שמרון הלא הוא עו"ד יצחק מולכו מכלל הכנסות משרד עורכי דין זה ובכלל זה מתשלומי שכ"ט עו"ד ששילם מיקי גנור, לעו"ד דוד שמרון. תשלומים אלה שילם מיקי גנור לעו"ד דוד שמרון, כבא-כוחו ועורך דינו, בעניינים שוטפים, שטיבם לא פורסם ברבים עד כה.
בשנת 2009 כשנבחר נתניהו לראש הממשלה, מונה מולכו על ידיו לנהל שיחות הקרבה עם הפלשתינים בתיווך השליח האמריקני, ג'ורג' מיטשל. באוגוסט 2010 מונה מולכו לראש צוות המשא-ומתן הישראלי שהכין וניהל השיחות הישירות מול הצוות הפלשתיני, בראשות סאיב עריקאת. אז חודש המשא-ומתן הישיר בין ישראל לפלשתינים בשנת 2010 שהוכרז רשמית בוושינגטון בחודש ספטמבר, אותה שנה והסתיים ללא תוצאות לאחר שישראל סירבה להאריך את המשך הקפאת הבנייה בהתנחלויות. בחודש מאי 2011 מונה יצחק מולכו, יחד עם דוד מידן, הממונה על המגעים לשחרור גלעד שליט, לעמוד בראש משלחת ישראלית שיצאה לשיחות עם ראשי הממשל בקהיר לבחינת מתווה לחידוש המשא-ומתן עם חמאס. מולכו פועל כשליחו של ראש הממשלה בהתנדבות. הסכם המינוי של מולכו, מפברואר 2010, מגדיר תחומי האחריות שלו כ"סיוע לראש הממשלה במגעים המדיניים עם ממשלת ארצות הברית, ממשלות אחרות והרשות הפלשתינית, בנושאים הנוגעים ליחסי ישראל והרשות ובנושאים מדיניים נוספים, כפי שיראה לראש הממשלה".
גם אם עורכי הדין דוד שמרון ויצחק מולכו, יחד ולחוד, הינם לכאורה אנשים פרטיים, שאינם חייבים בדין וחשבון לציבור, הרי מידת קרבתם לבנימין (ביבי) נתניהו, מחייבת מתן דין וחשבון כזה, לציבור. הדברים מקבלים תוקף לאור ובשל תפקידיו הציבוריים והממלכתיים של עו"ד יצחק מולכו, המוגדר ופועל כשליחו של ראש הממשלה המכהן.
גם עובדת מעצריהם המתוקשרים של מיקי גנור ושל אבריאל בר יוסף, במה שנתפרסם בציבור, בכינוי: "פרשת הצוללות", כמו גם נכונותו של מיקי גנור בעת היותו נתון במעצר לשמש כעד מדינה, בפרשה זו, מחייבת התייחסות פומבית ופרטנית של בנימין (ביבי) נתניהו ומתן הסבר לציבור, בעניינים אלה. כך למשל צריך להסביר בנימין (ביבי) נתניהו לציבור, כיצד חשודים ומעורבים בפרשת הצוללות, אישים בכירים, שכיהנו בתפקידיהם הבכירים, בתקופת כהונתו כראש ממשלה, דוגמת: מפקד חיל-הים, אלוף (מיל.) אליעזר (צ'ייני) מרום וסגן ראש המל"ל, אבריאל בר יוסף.
התייחסות פומבית מזלזלת וחסרת אחריות של ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו, כמו גם סירובו המתמשך, ליתן דין וחשבון מפורט לציבור, בעניינים בפרשת הצוללות, פוגעת בתדמיתו, פגיעה אנושה. החזרה על משפט המנטרה, לפיו: "לא היה דבר ולא יהיה דבר", לא רק שאינה מטיבה עם נתניהו, אלא היא מחסלת סיכוייו כמעט כליל לחזור ולהיבחר כראש ממשלה מכהן, הזכאי ליהנות מאמון הציבור, בקלפי. גם אמירה בוטה וחצופה של המקורב לבנימין (ביבי) נתניהו והלוחש על אוזנו, ראש הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, כי גם אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו,הרי נתניהו לא יתפטר מכהונתו כראש ממשלת ישראל, אינה תורמת זאת בלשון המעטה בלבד לאמון הציבור בו.
איש אינו דורש מבנימין (ביבי) נתניהו, לפנות לציבור בסגנון "שיחות ליד האח", כמו נשיא ארה"ב המנוח, פרנקלין דלאנו רוזוולט, בשלושים שיחות רדיו, בין השנים 19331944. אז שוחח הוא בלבביות ובידידות רבה עם מיליוני אמריקנים, על קבלת "חוק החרום לבנקים", שחוקק בתגובה למשבר הבנקים בארה"ב, על המיתון בשנים 19371938, כמו גם על מהלכי מלחמת העולם השנייה. לביבי אין אישיות כובשת וחמה, כמו זו שהייתה לרוזוולט וחבל. עם זאת יש לבנימין (ביבי) נתניהו אחריות ציבור, כלפי אזרחי מדינת ישראל, כראש הממשלה שלהם. ככזה, חייב הוא להם דין וחשבון.
אם חושב ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו, שאין הוא חייב דין וחשבון לציבור אזרחי המדינה, מוטב ייעשה מעשה ויתפטר מתפקידו. אם ימשיך הוא בהתנהגות הבוטה והמזלזלת באזרחי מדינת ישראל, סופו שייזרק מתפקידו זה בכל הכבוד הראוי בבושה רבתי. גם תקופות כהונתו כראש ממשלה מכהן, יושפעו ויוכתמו בכתם הסילוק מתפקידו כראש ממשלה, אם בשל הגשת כתב אישום פלילי נגדו ואם בשל הגשת כתב אישום ציבורי נגדו, בידי פרקליטות הציבור ששבע, עד כה בשתיקה, התנהגות כוחנית ושחצנית זו, בכל הכבוד הראוי, כלפיו.

הכותב הוא השותף המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, הלבנת הון, פירוקים ופשיטות רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים משפחתיים ודיני משפחה, כמו גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  19/07/2017   |   עודכן:  19/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדג מסריח מהראש וחוסר גבולות הבושה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לך כבר ביבי. לך הבייתה. שחרר ל"ת
אזרח עייף ומוטרד  |  19/07/17 11:50
2
שטנגר אתה חי בבועה..
עו"ד מקצוע נחות  |  19/07/17 16:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת כלי השיט
יואב יצחק
גנור מונה בספטמבר 2011 לקונסול כבוד של קפריסין לאחר לחצים שהופעלו על ממשלת קפריסין מצד משרד החוץ בישראל    בתקופה האמורה כיהן ליברמן כשר החוץ    במסגרת הסדר טיעון יאלץ גנור למסור עדות אמת גם בדבר מהות יחסיו עם ליברמן, ככל שהיו    קפריסין הייתה אחת הזירות הפיננסיות שבה השתמש ליברמן כמכבסת כספים
יואב יצחק
העדות נמסרה ביום חמישי (13.07.17)    בשלב זה ובטרם ייחתם עימו הסכם נעשית במשטרה ובפרקליטות עבודה מקיפה בניסיון להצליב את גרסתו    הפרקליטות דורשת חמש שנות מאסר; גנור ובא-כוחו מסכימים עד שנתיים מאסר בפועל    הפרקליטות והמשטרה התחייבו: אם לא יוסכם עימו על הסדר טיעון, לא ניתן יהא להשתמש ב"עדות הניקיון"
עידן יוסף, איתמר לוין
חדשות 10: המשטרה בוחנת את המידע שבידי אותו חשוד    ייתכן שמדובר בעו"ד רונן שמר, יד ימינו של מיקי גנור שכבר קרוב לחתימה על הסכם עד מדינה
יואב יצחק
פרשת תיק 3000: נתניהו ברק ואשכנזי יידרשו למסור עדות במשטרה בדבר תהליכי קבלת ההחלטות בנושא רכש הצוללות וכלי השיט    גירסת מפקד חיל-הים לשעבר, אליעזר (צ'ייני) מרום: התנגדתי לצוללת שישית; פעלתי נגד האינטרסים של טיסנקרופ
איתמר לוין
הקונצרן נקנס בחודש שעבר ב-48 מיליון אירו על תשלומי שוחד באמצעות מתווכים, בין היתר במכירת ציוד צוללות ליוון    בשנים האחרונות נקשר שמו של טיסנקרופ לשורה של פרשות שחיתות, כולל בעסקיו הימיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il