חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הבייגלה בישראל, ממשיכה למנף את ה"משחק הכי טעים שיש", ועולה בקמפיין חדש שילווה את מבצע "מנחשים וזוכים". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל טלוויזיה ותקשור על גבי אריזות הבייגלה ואביזרי נראות בנקודות המכירה, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
במסגרת המהלך, משיקה בייגל בייגל מבצע פרסים ייחודי במסגרתו קונים אריזות בייגלה של בייגל בייגל המשתתפות במבצע, מנחשים את מספר יחידות הבייגלה המרכיבות את דמות האביר של בייגל בייגל, מתקשרים לטלמסר ומשתתפים בהגרלה הגדולה. בכל יום 2 זוכים בטרקטורון ממונע של פישר פרייס.
בתוך כל אריזות הבייגלה המשתתפות במבצע יש עלון עם פרטי המבצע ודמות האביב שיש לנחש. בנוסף, בכל אריזה 2 מדבקות מדליקות מתנה ממגוון הדמויות האהובות של בייגל בייגל.
המבצע בתוקף עד ה-28.2.07 ברשתות השיווק ובחנויות המובילות.
בייגל בייגל פונה להורים ושמה לנגד עיניהם את הערכים התזונתיים של הבייגלה למול חטיפים אחרים. זאת במטרה לסייע להורים להחליט איזה חטיף עדיף לילדים ולעודד הקניית הרגלי אכילה נכונים לילדים, בשל התפשטות תופעת עודף משקל בקרב ילדים.
הבייגלה הוא חטיף אפוי המכיל עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס מטוגן.