X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אני אכנס לכלא הצבאי בראש מורם ובגאווה גלויה, על שהרגתי מחבל ושמרתי על ביטחון אזרחי ישראל וחייהם
▪  ▪  ▪
אזריה. ראש מורם [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

אלאור אזריה הרג ביריה יחידה מחבל שניסה לרצוח קצין וחייל ונורה לפני כן בששה כדורים. המחבל שלא מת (עדיין) מששת הכדורים, שהיה לבוש במעיל ביום חם וניסה לזוז כאשר הסכין שלו הייתה עוד לידו.
לו אני אלאור אזריה, הייתי מגיש בקשת חנינה לראש הממשלה ולנשיא המדינה, ומנמק אותה כך: אני, חייל קרבי, הרגתי מחבל בן מוות, לאחר שירו בו כבר ששה כדורים, תוך שאני מגן על חיי אזרחים וחיילים. זה מה שלימדו אותי בצה"ל, אימנו אותי ופקדו עלי לעשות. זה בדיוק מה שקורה כמעט בכל יום ובכל זירת פיגוע. וטוב שכך.
הועמדתי לדין והורשעתי בהריגה על-ידי קצינים בנעליים חצאיות, שרובם לא ראו מעולם פיגוע ולא פעלו למנעו. כל שופטיי קיבלו פקודה מהרמטכ"ל להרשיע אותי, אחרי שהרמטכ"ל צפה בסרט של "בצלם". לשם כך הם גם קודמו על-ידי הרמטכ"ל תוך כדי המשפט, כדי שידעו ש"יש שכר לפעולתם". לי זה נשמע כמו שחיתות, ובכך זוהם ההליך המשפטי ללא תקנה. שר הביטחון פוטר מתפקידו, בין השאר, בשל כך. ובצדק.
אני כבר אזרח, אך הרשעתי מהווה אות קלון לצבא ההגנה לישראל, אשר שולח לכלא חייל קרבי על שביצע את המוטל עליו והגן על חיי אזרחי ישראל. שליחתי למאסר תשלח מסר לכל חייל שכדאי לו "לשחק ראש קטן" ולא להרוג מחבלים, כי הוא עלול להישפט על כך בבית דין צבאי ולהיזרק לכלא. דוגמאות מביישות לכך ראינו לפחות בשני פיגועים בשנה וחצי מאז האירוע. הרשעת חיילים קרביים בבתי דין תעלה בסופו של יום בדם ובחיי אזרחים וחיילים. רחמים.
אות קלון
מן הראוי היה, שצה"ל ישלח מסר שכל מחבל הבא לרצוח הוא בן מוות, ואם לא השיגוהו ששה כדורים אז ישיגו הכדור השביעי. במקום זאת שפטו אותי כמה משפטנים בגין "הריגה". המשפט שלי הוא בגידה בכל החיילים הקרביים בצה"ל לדורותיהם. המשפט שלי הוא פיגוע אסטרטגי ופגיעה חמורה בביטחון מדינת ישראל ובחיי אזרחיה. הזוי.
שליחתי לכלא תשלח מסר לצעירים לפני גיוס שלא כדאי להם להיות חיילים קרביים, וכי צה"ל לא יתן להם גיבוי בפעילות מבצעית. משפטי מהווה אות קלון מוסרי על צה"ל ועל הרמטכ"ל, אשר פועלים בשרות "בצלם" וארגונים דומים לו. בושה.
איני פונה לרמטכ"ל. ערכיו, התנהלותו, שיקול דעתו ומוסריותו אינם קבילים ואינם ראויים, בלשון המעטה. אני פונה לראש הממשלה כדי שהממשלה תיתן הוראה לרמטכ"ל להמתיק את עונשי, בהתאם לחוק השיפוט הצבאי, אם היא רוצה לשמור על צה"ל וחייליו הקרביים.
אני פונה לנשיא המדינה כדי שישקול את האינטרס הציבורי והלאומי בגיבוי חיילים קרביים, על פעילותם למען ביטחון ישראל וסיכון חייהם למען שמירה על חיי אזרחי ישראל. שליחתי לכלא לא רק מנוגדת למהותו של צה"ל והשרות הקרבי בו, אלא גם תסכן חיים.
איני דוחה את כניסתי לכלא. אני אכנס לכלא הצבאי בראש מורם ובגאווה גלויה, על שהרגתי מחבל ושמרתי על ביטחון אזרחי ישראל וחייהם. אם לשם כך עלי להקריב קצת מזמני בכלא - אני גאה בכך. איני מתכופף בפני איש, ואיני מתנצל. מן הראוי שכל חייל קרבי יקבל צל"ש על שעשה בדיוק כמוני - ירה מחבל בן מוות הבא לרצוח יהודים.
אם נשיא מדינת ישראל נותן גיבוי לחייליה הקרביים - הוא יחון אותי וימחק את הרשעתי. אם ראש הממשלה רוצה לשמור על חיי אזרחי ישראל - הוא יורה לרמטכ"ל להמתיק את עונשי ולבטלו כליל. אני יודע שפעלתי נכון, באורח מוסרי ובצורה מופתית. כך ראוי שכל חיילי צה"ל ינהגו וישמרו על חיי אזרחי ישראל. כבוד.

תאריך:  02/08/2017   |   עודכן:  02/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לו אני אלאור אזריה
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
איך אתה עורך דין?
אלטע קאקער  |  2/08/17 15:06
 
- אלטער בשטינקינער דרעק.
יש העזתי שצופר...  |  3/08/17 08:37
2
אכן כבוד! ל"ת
אלברט שבות  |  2/08/17 15:28
3
לדעתי
הירונימוס  |  2/08/17 21:36
4
תגובה
צנחן  |  2/08/17 23:26
5
עדיף להיות בחיים ובכלא ממוות!!
מפוכח  |  3/08/17 00:29
6
חייל דע שעדיף כלא! מאשר קבר.
חוכמת ההמונים  |  3/08/17 00:55
7
חנינה
ללא פייסבוק  |  3/08/17 01:34
8
אות קלון משולש=בוגי,רמטכל,פרקל
קורןנאוה טבריה   |  3/08/17 04:39
9
במילים אחרות
אהרון שחר  |  5/08/17 10:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - קרב על הריבונות, משקרים, צבא העם ומגוחכים
אברהם פכטר
המשפט הפך למשפט ראווה עם סממנים פוליטיים שגרמו נזק הן לצה"ל והן לתדמית המדינה, למרות התוצאה הסופית
ורד כהן, רענן בר-און
בתי המשפט לא יהיו מחויבים לנוסחאות אריתמטיות נוקשות, אלא ישקלו שיקולים שונים העולים ממכלול הנסיבות המשפחתיות, ויוקנה להם שיקול הדעת לחתור ליעד של שוויון מהותי בין ההורים בנשיאה בהוצאות הילדים. אין ספק, שפסק דינו של בית המשפט העליון מסמל את תחילתו של עידן חדש, ומשרת באופן ישיר את טובת הילד עצמו
אלעזר לוין
רשות מקרקעי ישראל נכשלה לפני כחודש במכרז ענק למכירת מגרשים ל-1603 דירות בקריית ביאליק, אף ש-30% מהדירות נועדו למכירה בשוק החופשי    האוצר הסתיר -News1 חשף    התוצאה: המכרז יצא מחדש, אך רק 50% מהדירות שיבנו מיועדות למחיר למשתכן - ו-50% לשוק
רפי לאופרט
תעשיית ההבטחות מקיפה תחומים רחבים מאוד של חיינו וכבר לבשה צורה מובהקת של דרך להתחמק מעשייה. הכרזות מתורגמות תדיר לתהליכי "בישול" מסורבלים ועצלים, המכלים זמן יקר ומדרדרים פעולות רבות מדי מתחום התכנון והביצוע הטובים ל"תרגיל" בניהול משברי שגוי וכושל; די! אל תבטיחו - בצעו כראוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il