X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בצפר
▪  ▪  ▪

סטודנטים ממגמת הקופירייטינג של הבצפר נרתמו למשימה ויצרו עבור חוצה תל אביב קמפיין לפרסום עצמי לחברה החדשה. הקמפיין מבוסס על הסיסמה: "חוצה תל אביב. שלטים של אנשים"
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום ומיזם חוצה תל אביב, משיקים לראשונה בישראל קונספט חדשני לפרסום מודעות אישיות על גבי שילוט חוצות. המדיה החדשנית פונה לכלל האוכלוסיה ומציעה פרסום מודעות אישיות על גבי כ-150 שלטי "נון סטופ" המותקנים על עמודי תאורה, באיי תנועה ובצירים מרכזיים ברחבי תל אביב, כאשר כל ההכנסות לטובת ילדי המיזם המנהלים את הפרויקט.
במסגרת המהלך, סטודנטים מגמת הקופירייטינג של הבצפר נרתמו למשימה החשובה ויצרו עבור מיזם חוצה תל אביב קמפיין לפרסום עצמי של החברה החדשה. הקמפיין מבוסס על הסיסמה "חוצה תל אביב. שלטים של אנשים", סיסמה של הסטודנט אסף קוברסקי. הקמפיין מזמין את הקהל הרחב לפרסם את כל מה שיש לו להגיד - על שלטי החוצות של חוצה תל אביב.
הקמפיין, שעלה בימים אלה, מציג דוגמאות משעשעות לכך: מאמי - חלב! / למה? כובע! / דרוש: גרוש / חברה שלי תתחתני איתי - כותרות של אורי יוסף ממגמת הקופירייטינג בבצפר. השלט המסכם אומר: "השלטים שלנו - המילים שלך", כשאת השלטים עיצב סטודיו ממי דר.
פרויקט חוצה תל אביב הינו מיזם משותף של עיריית ת"א - המחלקה לקידום נוער ושל ציונות 2000. מקור הפרויקט בתוכנית על"ה - עסקים למען הקהילה (ציונות 2000), ומשלב חברות התורמות לקהילה שלא באמצעות הזרמת כספים אלא באמצעות תרומת ידע, מקצועיות ושיתוף העובדים בפרויקטים איכותיים.
הפרויקט בוצע במטרה לייצר מיזם שיאפשר לבני נוער שנפלטו ממערכת החינוך, להקים עסק תוך מקסום סיכויי ההצלחה ולאפשר לבני הנוער לייצר, לארוז, למכור ולנהל עסק ולהרוויח ממנו במקום לחוש נזקקים ונתונים לחסדים.
לילי רוטשטיין, מנהלת חוצה ת"א, מיזם עסקי חינוכי לנוער: "מדובר בפרויקט של איכפת ת"א והבצפר שנולד במטרה להעביר מסר ברור לאוכלוסיה שחוצה ת"א הוא פרויקט חדש לשלטי חוצות המאפשר לכל אחד להעביר את המסר שלו בפרסום ייחודי ובמחירים אטרקטיביים. הפרויקט נועד לעודד את בני נוער מקסימים, נבונים ובעלי יכולת לעבוד ולתרום לחברה, גם אם הם אינם נמצאים כיום- מסיבות שונות- במסגרת לימודית".
רוני אפלבוים ועופר גולן, מנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר:
"יש כאן גישה / מרעננת וחדשה / שעושה טוב בלב / והרבה פחות כואב".
לדברי ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבצפר: "מדובר בפלטפורמה פרסומית חדשה וייחודית תוך תרומה אמיתית לקהילה ותמיכה מכל הלב בבני נוער הזקוקים לליווי ותמיכה. פרויקט זה מאפשר לפתח גישה יצירתית ומקצועית בקרב בני הנוער ומסייע להם להשתלב בעולם האמיתי. אנו בבצפר תמיד תמכנו בפעילות קהילתית ופרויקט זה משתלב בעשרות פרויקטים שהובלנו בהתנדבות מלאה".
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על-ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, קופירייטינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר ומסייע לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה ולהשתלב בענף.

תאריך:  04/02/2007   |   עודכן:  04/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il