X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לא גינה את המהומות בשרלוטסוויל בנוסח המדויק שהיה משביע את רצונם של מטורפי התקינות הפוליטית מטורף ככל שיישמע, גם זה נשמע בסערת השיגעון של תקשורת השמאל דעה
▪  ▪  ▪
מפגינים נגד טראמפ בניו יורק [צילום: קריג רוטל/AP]

1. יותר ויותר מתבררים קווי התיחום החדשים בין המחנות. מול עדר האינדיבידואלים, שכ-ו-ל-ם בו חושבים אותו הדבר וחסר למישהו לצייץ מחוץ לשורת המקהלה, ניצבים אנשי המחשבה החופשית, שאינם נכנעים לניסיון האלים של התקשורת לחנך אותנו מה לחשוב ובאיזה אופן לקיים את מצוות הזעזוע.
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לא גינה את המהומות בשרלוטסוויל בנוסח המדויק שהיה משביע את רצונם של מטורפי התקינות הפוליטית. אכן, לו זה היה תלוי בי, הייתי כותב לו דברים יותר חריפים. אבל המחשבה שהוא לא מתייחס בחומרה לניאו-נאצים היא מופרכת מכל וכל (הוא שב והסביר את כוונתו) ונועדה לייצר דה-לגיטימציה לו ולבוחריו. אנחנו מכירים את השיטה היטב.
2. ככל ששבתי וצפיתי בהתייחסויותיו לאירוע, כך לא התרשמתי שדבריו היו "ההגנה הבולטת ביותר שנתן פוליטיקאי אמריקני בכיר לגזענות הגזע הלבן מאז שנות ה-60", כפי שכתב בחוסר אחריות נדב אייל בידיעות אחרונות; לבטח לא היה זה "כתב הגנה לנאציזם האמריקני" כפי שהמשיך בצדקנות משוועת. אייל לא נח עד שהשווה את טראמפ לנירון קיסר(!), אותו עריץ שלפי האגדה ניגן כשרומא בערה. לא פחות. מה יקרה כשייגמרו הדימויים האפשריים, נגיע להיטלר?
מטורף ככל שיישמע, גם זה נשמע בסערת השיגעון של תקשורת השמאל. הנה חמי שלו מאבד עשתונות בעיתון המשפחה המובסת, הארץ: "הוא (טראמפ) העניק מתנה יקרה מפז לאוהדי הקו קלוקס קלאן ולמעריצי אדולף היטלר". יפה, לא? הנה עוד מפרי רוחו הטובה של שלו: "נשיא ארה"ב הוא סייען של נאצים, אנטישמים וגזענים". עיינו במאמרו וראו ששלו לא הניח קללה או גידוף שלא העלה אותה על הכתב נגד טראמפ.
3. הבדיחה היא שבמשך עשרות שנים הייתה החבורה הצדקנית הזאת - שמטיפה לכולם מוסר חוץ מלעצמה - התועמלנית העיקרית של גדולי רוצחי היהודים אחרי מלחמת העולם השנייה. ערפאת היה עבורם מדינאי תמים שבא לעשות שלום, בעוד ישראל הייתה האשמה במניעתו. ראשי השמאל העולמי סגדו כמעט לכל משטר זוועה שהתנגד למערב: הם תמכו בסטלין, במאו, בפול פוט, בחיזבאללה, בחמאס ועוד. עבורם, ישראל גרועה מהנאצים. כמעט בכל הפגנת שמאל בארה"ב ובאירופה - לא משנה מה מטרתה - נוכל למצוא את הנקודה האנטי-ישראלית (שהיא אנטישמיות במסווה).
נכון, צריך להילחם ללא פשרות בניאו-נאצים ולגנותם בכל דרך אפשרית, אבל עם חלאות כמו דיוויד דיוק אפשר להתמודד בקלות. הוא יישאר בשולי הימין האמריקני. לא כך עם ארגוני השמאל הקיצוני: אלה חדרו אל לב המפלגה הדמוקרטית ומכתיבים את השיח, כך שגם נבחרי ציבור הגונים אינם מסוגלים להתנגד לטמטום הזה מבלי להיקלע ללינץ' תקשורתי.
4. מה שהפריע לשמאל היה ההאשמה שגם הוא אלים. זה נכון; גם בשמאל קיימת אלימות. זוכרים את ההפגנות האלימות מייד אחרי היבחרו של טראמפ לנשיאות או בהתכנסות מדינות ה-G20? ולא רק אלימות פיזית: מי סותם את הפה למרצים שמרנים וימנים בקמפוסים - אימא תרזה? מי נלחם ברשעות ובעקביות נגד קיומה של מדינת היהודים היחידה ונגד זכותה להגן על עצמה מול אויביה - הקו קלוקס קלאן, או שפע ארגוני השמאל המסתווים מאחורי זכויות אדם מעורפלות שמשמעותן זכויות לכל חוץ מליהודים?
הנה הכלל: כשפונים לכל עבר ורואים יישור קו ואחידות רעיונית המאלצים אותנו לחשוב כך ולא אחרת ומסים לכפות עלינו דרך יחידה לראיית המציאות - דרושים אנשי אמת שיילחמו במכבש התודעתי הזה ויציגו חלופות רעיוניות.
5. קשה להאמין לזעזוע המוסרי שעטף אותנו מכל עבר. לא ראינו אותו במקרים אחרים, למשל כשברק אובמה התייחס לפיגוע בהיפר כשר בצרפת שבו נרצחו יהודים כ"ירי אקראי על חבורה של אנשים". מה זה היה, אם לא סלחנות תקינה פוליטית כלפי רצח אנטישמי? הייתם מתארים שער דומה לזה שראינו אתמול בידיעות אחרונות עם הכיתוב החלול "הבושה"? לא מהם נקבל הכשר מוסרי. חכמינו לימדו: קשטו עצמכם לפני שתקשטו אחרים.

תאריך:  19/08/2017   |   עודכן:  19/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשמור על העצמאות המחשבתית
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
הלקקנים של ביבי ואדלסון
הירונימוס  |  19/08/17 11:57
 
- אידר הירונימוס
מ.אלקרייאף  |  19/08/17 13:51
 
- די נו
הג'וקר  |  19/08/17 16:51
 
- אני קוראת אותך ולא מאמינה.
אלקרייאף, הכיצד?  |  19/08/17 18:40
 
- עוד תגובה פבלובית - ללא שכל
טודא  |  19/08/17 18:31
 
- לא רק סורוס עומד מאחורי הפגנות
ל-טודא  |  20/08/17 05:55
 
- הירוללאנימוס
שוחר-שלום  |  20/08/17 07:39
2
החונטה הסמולנית פתחה את הסכר
חשדנית  |  20/08/17 00:45
3
עלפי תגובתו של הירונימוס מביני
קורןנאוה טבריה   |  20/08/17 04:59
4
שום דבר לא קרה בשרלוטוויל
false flag  |  20/08/17 05:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשל טראמפ
איתמר לוין
ההתערבות הרוסית בבחירות הרסה את תקוותיהם של ולדימיר פוטין ודונלד טראמפ לפתוח פרק חדש ביחסיהן של רוסיה וארה"ב - קובע ניוזוויק בכתבה מקיפה
איתמר לוין
ריצ'רד קליין, יועץ דמוקרטי בכיר, טוען שמייק פנס אינו עושה שום דבר חריג בפעילותו הפוליטית - אבל שום דבר גם לא יעזור לו להיבחר לנשיא אם נשיאותו של טראמפ תקרוס
איתמר לוין
נתן אנדלנדר נזכר מעל דפי ניו-יורק טיימס בתקריות האנטישמיות שחווה בילדותו וטוען שאירועי שרלוטסוויל הסיגו את ארה"ב שנים רבות לאחור
איתמר לוין
מאמר ביומון הרשמי צ'יינה דיילי מבטא את עמדתה של סין בנוגע ליחסיה עם ארה"ב: אין מקום לקשור בין הסחר לבין המשבר בקוריאה הצפונית
איתמר לוין
70% ממכירות הנדל"ן של קבוצת טראמפ מאז נבחר למועמד לנשיאות, היו לנאמנויות שלא ניתן לדעת מי עומד מאחוריהן    הרווחים זרמו לנאמנות שמנהלים בניו של הנשיא עבורו
רשימות נוספות
מנהל התקשורת של טראמפ התפטר  /  איתמר לוין
כישלון לטראמפ בביטול אובמהקר  /  איתמר לוין
צעד ראשון לביטול אובמה-קר  /  איתמר לוין
תורו של מיץ' מקונל  /  איתמר לוין
מועמדי הצללים  /  איתמר לוין
ההיי-טקיסטים לא רוצים אמריקה  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il