X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

יוניליוור מעלה קמפיין חורף מיוחד למותג ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובהשקעה של כמיליון ₪. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה וברדיו וידגיש את המסר "גם בחורף שומרים על הגזרה ועל אורח חיים בריא עם ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר".
במקביל, יוצאת תלמה במבצע מיוחד: ברכישת מארז זוג ברנפלקס ללא תוספת סוכר יצורף מדריך מפה להליכה-"פשוט ללכת" - במתנה
ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, עשוי דגנים פריכים מחיטה מלאה ופתיתי סובין, עשיר בסיבים תזונתיים, בחומצה פולית ובסידן, המשפרים את העיכול ומזרזים את חילוף החומרים. ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, מכיל רק 65 קלוריות למנה בלבד!
עדי ברק, מנהלת תחום דגני בוקר מבוגרים, יוניליוור ישראל: דגני ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר הנם מהמובילים בשוק דגני המבוגרים. הקמפיין עולה מתוך ראייה, כי גם בחורף בו קיימת נטייה לעלייה במשקל, חשוב להדגיש בפני הצרכנים את הערך המוסף של ברנפלקס, המסייע לשמור על תפריט מאוזן, שמירה על משקל ואורח חיים בריא".
שוק הדגנים למבוגרים נאמד בכ - 156 מליון שקל, מתוכו מחזיק המותג ברנפלקס נתח שוק של כ- 26% (איי סי נילסן, דצמבר 2006). המותג ברנפלקס כולל שני מוצרים: ברנפלקס תלמה וברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר. במחקר שנערך בקרב צרכנים בוגרים, קיבלת ברנפלקס תלמה הציון הגבוה ביותר בתפיסת הבריאות- 87% מצרכני ברנפלקס מצהירים כי הם צורכים אותו על מנת לשמור על הבריאות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה. כחלק ממגמה זו הושקו דגני ילדים חדשים מופחתי סוכר ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים יותר תחת המותג שוגי (שוגי בריבוע ושוגי שליש פחות סוכר), וכן הושק ברנפלקס ללא תוספת סוכר.
קרדיטים:
סמנכ"ל קרייאטיב- ערן בר יוחאי
ארטדיירקטור- אורן עמירן
קופיריטר- זאב גנני
מנהל לקוחות- דרור טנקוס
סופרוויזר- הלה ברודי
תקציבאית- לינור קרן
סמנכ"ל הפקה- דורית גווילי
מפיקת משרד- נטלי שזר
מנהלת תכנון אסטרטגי- ליבי כץ בר
פלנר- איתי בונה

תאריך:  05/02/2007   |   עודכן:  05/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il