חברת התעופה בריטיש איירווייס מגדירה מחדש את מדיניות כבודת הנוסעים בכל טיסותיה. החל מה-13 בפברואר 2007, ינתנו הטבות במדיניות הכבודה על-מנת להקל על ציבור הנוסעים.
במסגרת המדיניות החדשה, יזכו נוסעי מחלקות היוקרה (ראשונה First, עסקים Club World ותיירים פלוס World Traveller Plus) לתוספת בשיעור של עד 130% משיעור כבודת המזוודות והמשקל המותרים היום. נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים יוכלו לקחת 3 מזוודות במשקל כולל של 69 ק"ג, וכבודת המזוודות לנוסעי מחלקת תיירים פלוס תוכפל ותעמוד על 2 מזוודות במשקל כולל של 46 ק"ג.
בטיסות ליעדים בארה"ב, קנדה, ברמודה, האיים הקאריביים, ניגריה, ברזיל ומקסיקו - יורשו נוסעי מחלקת תיירים לשלוח שתי מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג כל אחת. בטיסות המשך יזכה הנוסע לכבודת המטען הנדיבה יותר - לדוגמא, בטיסות מתל אביב לארה"ב, יוכל נוסע במחלקת תיירים לקחת שתי מזוודות במשקל 23 ק"ג כל אחת, במקום המכסה המותרת בטיסות ללונדון, העומדת על מזוודה אחת במשקל זה.
על-מנת לאפשר ללקוחות להתרגל בהדרגה למידות ומשקל הכבודה החדשים, תאפשר בריטיש איירווייס שליחת כבודת מטען של 32 ק"ג לטיסות, המסתיימות עד ה-30 בספטמבר 2007.
משתלם לטוס עם תינוקות
הטבה משמעותית מוענקת גם ללקוחות הטסים עם פעוטות עד גיל שנתיים. תוענק תוספת של 13 ק"ג כבודה לכל פעוט, ולמעשה יוכלו לקחת מזוודה בגודל ומשקל זהים לאלו של נוסע רגיל. זאת בנוסף לתיק יד ללא מגבלת משקל ועגלת תינוק בכל משקל, המותרים גם היום (במסגרת המדיניות הקודמת ניתן היה לקחת לכל פעוט כבודה הכוללת מזוודה אחת במשקל של עד 10 ק"ג, עגלה או טיולון מתקפלים ותיק יד).
משקל יתר - אפשר לשלם מראש
בריטיש איירווייס תציע אפשרות לשלם מראש את החיוב על משקל יתר. את התשלום ניתן לבצע בטרם ההגעה לשדה התעופה, באמצעות האינטרנט. נוסעים שינצלו את האפשרות החדשה ייהנו מ-30% הנחה על תעריף משקל היתר.
החל מה-13 בפברואר 2007 יחוייבו כל המזוודות החורגות מהמשקל המותר בתעריף בשיעור קבוע, אשר גובהו ייקבע בהתאם ליעד הטיסה. התשלום המלא בגין משקל יתר בטיסות ארוכות טווח יעמוד על 120 ליש"ט לפריט, בטיסות קצרות טווח (פנים אירופה) - על 60 ליש"ט לפריט, ובטיסות פנים בבריטניה - 30 ליש"ט לפריט. לקוחות בטיסות המשך יחוייבו פעם אחת בלבד עבור כל הטיסה (לפי קטע הטיסה הארוך ביותר). זאת ללא קשר לגודל התיק, או למשקל עודף, כפי שנהוג היום.
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "בחנו מחדש את מדיניות הכבודה כחלק מההכנות לקראת פתיחת טרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו, בשנה הבאה. המדיניות החדשה נדיבה יותר ופשוטה יותר ויש לה מטרה אחת ברורה - להקל על הנוסעים על-ידי חסכון בזמן וצמצום התורים בשדות התעופה".