X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה תעניק תוספת של עד 130% למשקל המזוודות המותר במחלקות היוקרה לטסים עם תינוקות - כבודה נוספת מעל המותר כיום
▪  ▪  ▪

חברת התעופה בריטיש איירווייס מגדירה מחדש את מדיניות כבודת הנוסעים בכל טיסותיה. החל מה-13 בפברואר 2007, ינתנו הטבות במדיניות הכבודה על-מנת להקל על ציבור הנוסעים.
במסגרת המדיניות החדשה, יזכו נוסעי מחלקות היוקרה (ראשונה First, עסקים Club World ותיירים פלוס World Traveller Plus) לתוספת בשיעור של עד 130% משיעור כבודת המזוודות והמשקל המותרים היום. נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים יוכלו לקחת 3 מזוודות במשקל כולל של 69 ק"ג, וכבודת המזוודות לנוסעי מחלקת תיירים פלוס תוכפל ותעמוד על 2 מזוודות במשקל כולל של 46 ק"ג.
בטיסות ליעדים בארה"ב, קנדה, ברמודה, האיים הקאריביים, ניגריה, ברזיל ומקסיקו - יורשו נוסעי מחלקת תיירים לשלוח שתי מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג כל אחת. בטיסות המשך יזכה הנוסע לכבודת המטען הנדיבה יותר - לדוגמא, בטיסות מתל אביב לארה"ב, יוכל נוסע במחלקת תיירים לקחת שתי מזוודות במשקל 23 ק"ג כל אחת, במקום המכסה המותרת בטיסות ללונדון, העומדת על מזוודה אחת במשקל זה.
על-מנת לאפשר ללקוחות להתרגל בהדרגה למידות ומשקל הכבודה החדשים, תאפשר בריטיש איירווייס שליחת כבודת מטען של 32 ק"ג לטיסות, המסתיימות עד ה-30 בספטמבר 2007.
משתלם לטוס עם תינוקות
הטבה משמעותית מוענקת גם ללקוחות הטסים עם פעוטות עד גיל שנתיים. תוענק תוספת של 13 ק"ג כבודה לכל פעוט, ולמעשה יוכלו לקחת מזוודה בגודל ומשקל זהים לאלו של נוסע רגיל. זאת בנוסף לתיק יד ללא מגבלת משקל ועגלת תינוק בכל משקל, המותרים גם היום (במסגרת המדיניות הקודמת ניתן היה לקחת לכל פעוט כבודה הכוללת מזוודה אחת במשקל של עד 10 ק"ג, עגלה או טיולון מתקפלים ותיק יד).
משקל יתר - אפשר לשלם מראש
בריטיש איירווייס תציע אפשרות לשלם מראש את החיוב על משקל יתר. את התשלום ניתן לבצע בטרם ההגעה לשדה התעופה, באמצעות האינטרנט. נוסעים שינצלו את האפשרות החדשה ייהנו מ-30% הנחה על תעריף משקל היתר.
החל מה-13 בפברואר 2007 יחוייבו כל המזוודות החורגות מהמשקל המותר בתעריף בשיעור קבוע, אשר גובהו ייקבע בהתאם ליעד הטיסה. התשלום המלא בגין משקל יתר בטיסות ארוכות טווח יעמוד על 120 ליש"ט לפריט, בטיסות קצרות טווח (פנים אירופה) - על 60 ליש"ט לפריט, ובטיסות פנים בבריטניה - 30 ליש"ט לפריט. לקוחות בטיסות המשך יחוייבו פעם אחת בלבד עבור כל הטיסה (לפי קטע הטיסה הארוך ביותר). זאת ללא קשר לגודל התיק, או למשקל עודף, כפי שנהוג היום.
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "בחנו מחדש את מדיניות הכבודה כחלק מההכנות לקראת פתיחת טרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו, בשנה הבאה. המדיניות החדשה נדיבה יותר ופשוטה יותר ויש לה מטרה אחת ברורה - להקל על הנוסעים על-ידי חסכון בזמן וצמצום התורים בשדות התעופה".

תאריך:  07/02/2007   |   עודכן:  07/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בריטיש איירווייס תעניק הטבות במדיניות הכבודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
דני וייסלר מונה לתפקיד מנהל המכירות האזורי של Software BMC בישראל ובאגן הים התיכון
מתי טוכפלד
מצד אחד הוא נגד הסמכויות הרבות שיש לבית המשפט העליון, אך מצד שני הם מחשיבים אותו כאנטי-דתי וכמי ששובץ במקום ה-120 ברשימת שינוי לכנסת
הדר פרבר
אירן אומרת כי תרמה תרומה משמעותית לקמפיין העולמי נגד טרור כשעצרה את סוכני רשת הטרור של אוסאמה בן-לאדן, אך ארצות הברית מאשימה את ממשלת טהרן בנתינת מחסה לטרוריסטים
רונן ליבוביץ
כך לדברי המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, בוועדת החקירה הפרלמנטרית לעמלות הבנקים    משה פרל, מנכ"ל איגוד הבנקים, אמר כי הוא מציע למקד את עבודת הוועדה במשקי הבית
איילת פישביין
דורית ביניש, בתפקידה כיו"ר ועדת הבחירות, העבירה למזוז תלונה המחשידה את ח"כ רוחמה אברהם בשימוש בסמכותה כסגנית שר פנים למתן שוחד בחירות    היועץ המשפטי של משרד הפנים: ח"כ אברהם נהגנה כשורה; לא ראינו כל מניעה מצידה לקבל את ההחלטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il