X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פסיקת בג"ץ המסתננים מהווה התנקשות אלימה וחצופה, ביעדיה ובחזונה של המדינה היהודית, בידי אנשים אטומים ומנותקים, שמעולם לא נבחרו לכך ולא הוסמכו לקבוע את צביונה שלב נוסף בחתירת הבג"ץ הפוסט ציוני להפיכת המדינה היהודית למדינת כל אזרחיה אדוני המסתנן, לא חשוב שהפרת ברגל גסה את חוקי המדינה; העיקר שתשב במעצר 60 יום, ואתה אדם חופשי שמוזמן להישאר איתנו לנצח נצחים
▪  ▪  ▪
מישאל חשין ז"ל [צילום: קובי גדעון/פלאש 90]

לקרוא ולא להאמין: "בית המשפט העליון התבלבל ושכח שהשופטים ממונים ולא נבחרים (...) אור גדול נגלה, וגילה שניתן לנהל את המדינה באמצעות זכות העמידה. העליון ברא א-לוהים חדש, 'האדם הסביר', והחל להתפלל אליו. ומי הוא 'האדם הסביר'? שופט בעליון. הוא ולא אחר. מהפכה דתית באופיה".
מי לדעתכם כתב השבוע שורות חתרניות אלה, שמתמצתות את מחשבותיהם של רבים וטובים בישראל? רמז: לא נאמני המחנה הלאומי שמבחינתם הפך בג"ץ מנכס לנטל כבד על צווארה וציוניותה של המדינה. גם לא שרת המשפטים איילת שקד, שהשמיעה רק בשבוע שעבר רעיונות דומים, בנאומה המזהיר בפתיחת שנת המשפט, בו התייחסה לאימפריאליזם האקטיביסטי של הבג"ץ, על-רקע פסק דינו המתיר למסתננים האיסלאמיסטים להשתקע בארץ לדורי דורות, תוך פגיעה אנושה ברעיון הציוני ובאופיה היהודי של המדינה.
שקד: "לא רק שהם יודעים לזהות זכויות יסוד קיימות (...) [אלא] גם לזהות זכויות יסוד שאינן קיימות. הם מזהים זכויות יסוד גם כשבית המחוקקים (...) החליט מסיבותיו שלו, וכתוצאה מתהליך שקילה ארוך, שלא להעניק אותן בשלב זה. לעומת יכולות זיהוי אלה, ביחס לזכויות הפרט, יש למערכת המשפט בישראל שטחים מתים, אזורים שלמים שבהם אין היא מסוגלת לזהות דבר".
מי אם כן חתום על השורות החושפות את ערוות הבג"ץ? לא תאמינו – אמנון אברמוביץ, המאתרג הלאומי. גם הוא מבין סוף-סוף שבג"ץ חורג מן המנדט שלו, עד כדי תפיסתו את עצמו כממשלת-על. אומנם הם לא נבחרו מעולם לקבל החלטות הרות גורל, המתנקשות בצביונה היהודי והציוני של המדינה. אבל מה איכפת להם? הם הרי בני אלים, הגזע העליון.
בפס"ד המסתננים, שעיקרו מתן היתר בג"ץ לעבריינים איסלמיסטים להתנחל בארץ לעולם ועד, תוך פגיעה אנושה ברעיון הציוני ובאופיה היהודי של המדינה, ושלילת זכותה לגרש פורעי חוק אלה, הלך הבג"ץ כיברת דרך נוספת במסע האטימות שלו להינתקות מן העם ומן הציונות, ולהתבצרותו במרומי האולימפוס האוּטוֹפי. ou-topia, להזכירכם, היא מונח יווני שמשמעותו ביוונית 'לא מקום'; מונח שאומץ בחדווה בידי ההוגה הבריטי תומאס מוֹר, לפני 501 שנה. המדינה שהייתה הכי קרובה למצב אוּטוֹפי, הייתה בריה"מ הקומוניסטית, וסופה מעיד על תחילתה: היא קרסה אל מותה, כעבור 70 שנות אוּטוֹפיה.
ללא שום דיון ציבורי בכנסת ובבימות לגיטימיות אחרות, העניק הבג"ץ לעבריינים, רובם מאריתריאה, מעמד של 'הגנה קבוצתית', פטוֹר סיטוני מעונש, וממתן דין וחשבון; הלבנה כללית של כל שובל העבירות שנקשר מאחורי גוום: על תקנות הכניסה לישראל, חוקי העבודה, תשלומי ארנונה, רישוי עסקים, מיסוי וכדומה. הבג"ץ העדיף על פני זכויותיה האזרחיות של האוכלוסייה המוחלשת בדרום ת"א, את טובתם של אזרחי מדינה זרה, שהמלחמה האחרונה בארצם תמה ב-1993, ועל-פי כל חווֹת הדעת האירופיות, לא נשקפת סכנה לאזרחיה. מהגרי עבודה, ותו לא. בטוח ללא שום עילת פליטוּת.
חולות נודדים
הבג"ץ, למרות התבודדותו באולימפוס, ותחושתו ש'אלוקים לשלטון בחרתנו', מודע לעובדות. אז למה הוא ממשיך להתבלבל, כהגדרת אברמוביץ? הנה ההסבר של שרת המשפטים איילת שקד, כפי שהושמע בנאומה בפתח שנת המשפט: "יש מילים שנכתבו בשעתן, באופן כל כך מדויק וכל כך מלוטש, שגם השנים שעוברות מאז התפרסמו לראשונה, לא פוגמות ברלוונטיות שלהן, והזמן לא מצליח לכסות אותן בחולותיו הנודדים".
ומכאן ציטטה שקד את דבריו המבריקים של השופט מישאל חשין ז"ל, בבג"ץ איחוד משפחות מחבלים, 2006: "משהונחה בפנַי חוות דעתו של חברי הנשיא ברק, נתתי ידי בידו, והנחתי לו להובילני בדרכו. עלינו הרים שבפסגותיהם זכויות יסוד, עברנו על פניהן של דוקטרינות, ירדנו אל כללי משפט פרטיקולריים, ובדרכנו ליוו אותנו כל העת הצדק, האמת, היושר והשכל הישר.
"לקראת סופו של המסע עלינו על אונייה, והגענו אל אי-באמצע האוקיאנוס. ירדנו מן האונייה, ועל המזח הקביל את פנינו איש נשוא פנים.
'ברוכים הבאים', ברכנו במאור פנים.
'ברוכים הנמצאים', השיבונו. 'אנו מישראל, מבית המשפט העליון של ישראל. ומי אדוני?', שאלנו.
'שמי הוא תומאס, תומאס מוֹר'.
'נעים מאוד. ומהו המקום שאנו נמצאים בו?', שאלנו.
'אתם נמצאם במדינת אוּטוֹפְּיָה', השיב האיש.
'ומהי שיטת המשפט השוררת באוטופיה? האם דומה היא לשיטת המשפט שבישראל?'.
מר מוֹר חייך והשיב: 'צר לי, אך יש הבדלים עמוקים בין שתי שיטות המשפט, ויעבור זמן רב עד שישראל תגיע למדרגת אוּטוֹפְּיָה. לעת הזו אתם נלחמים על חייכם, על קיומה של המדינה, על יכולתו של העם היהודי לנהל חיי קהילה ומדינה ככל העמים. דיני אוּטוֹפְּיָה - במצבכם כהיום הזה - לא לכם הם. עדיין לא. שימרו על עצמכם, עשו כמיטבכם, וחיו'.
כך אמר האיש ולא יסף. ואיקץ, והנה חלום". עד כאן המשל של השופט חשין, שהציל את המדינה ב-2006 משאיפתם של חבריו לאפשר איחוד משפחות לכל דורש ערבי. הבג"ץ החליט אז, ברוב של 5 מול ארבעה, ובהם השופט חשין, שלא לאמץ את חוק איחוד המשפחות, אשר עלול היה להמיט אסון על המדינה ולהחדיר לתוכה מחבלים אכולי משטמה. אגב, בדיעבד התברר, כך אמרה השבוע שרת המשפטים, כי גם ללא איחוד משפחות סיטוני, ועם מהלכים הומניטריים נקודתיים של איחוד משפחות, הפך התהליך לבית חרושת לפיגועים. לדבריה, רבים מהפיגועים בארץ, בוצעו בידי מחבלים שנקלטו כאן במסגרת איחוד משפחות הומניטרי, ו/או על-ידי ילדיהם שגדלו כאן וינקו עם חלב אימם את מצוות 'אידבח אל יאהוד'.
אחת עשרה שנה אחרי שהשופט חשין ז"ל הזכיר לנו שאיננו חיים במדינת אוּטוֹפְּיָה, מוכיחים שופטי העליון, בפסיקתם בבג"ץ המסתננים האנטי יהודי, האנטי מוסרי והלא אנושי, שהם כבר מזמן חיים בבועת אוּטוֹפְּיָה. המדינה היהודית, חזונה, יעדיה, יהודיה, כל אלה ממש לא מעניינים את הפוסט ציונים שחותרים להפוך את מדינת 'לא מקום' הדמיונית, הבלתי יישומית, למציאות מרה, כאן ועכשיו.

תאריך:  07/09/2017   |   עודכן:  07/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינת אוּטוֹפְּיָה
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
משפטנים בעד חיסולה של ישראל1
שפרירית  |  6/09/17 17:24
2
משפטנים בעד חיסולה של ישראל2
שפרירית  |  6/09/17 17:33
3
משפטנים בעד חיסולה של ישראל3
שפרירית  |  6/09/17 17:40
4
המאמר מדגיש את הכאב והזעקה
מאמר מבריק  |  6/09/17 18:56
5
ממה מופתעים ????
מוטקה ה.  |  6/09/17 19:07
6
אתה מעט מבולבל מרוב שאין
חיים הזז  |  6/09/17 20:53
 
- למרות דברי האמת של הסופר הזז,
פלא יועץ  |  7/09/17 07:50
7
הכל נכון,אבל כל זמן שהרכיכה
בני בנקר  |  8/09/17 21:34
8
המאמר כולו שקר והסתה
אחד העם  |  9/09/17 10:50
9
הדיקטטורה שבדרך...
אחד העם  |  9/09/17 13:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
כמעט כל אמצעי התקשורת המקוונים התעלמו מפסק הדין בו אישר בג"ץ את פעולותיה של הממשלה מול החטיבה להתיישבות. הדבר נובע או מחובבנות ועצלנות של העיתונאים, או מאג'נדה של כלי התקשורת
זוהר בן-אשר
הרדיקליזם הפשיסטי נובע גם מהשאיפה להרגיע את חוסר שביעות הרצון באמצעות היענות לדרישות עממיות מסוימות כל עוד הדרישות האלה עולות בקנה אחד עם סדר העדיפויות של המפלגה. הנאמנות העיוורת למנהיג היא, כמובן, יסוד מוּסָד בפשיזם - וזה בדיוק מה שקורה בליכוד בימים אלה, עת שרבים מבין חברי הליכוד אומרים בקול רם כי תמיכתם במנהיג, ראש המפלגה, היא בלתי-מסויגת - גם כאשר ראש המפלגה אומר כי הוא מקבל מתנות וכי - למרות שזה אסור על-פי חוק - מבחינתו זה בסדר
יוני בן-מנחם
ארגון דאעש עומד לנחול תבוסה צבאית בסוריה הוא יאבד את השטחים ששלט עליהם ויעבור לפעילות מחתרתית. למרות התבוסה, דאעש איננו עומד להיעלם והוא צפוי להגביר את פעילות הטרור שלו באירופה ובארה"ב
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נדידת החולים    סטטיק לָנֶצַח?    דוספוביה - עם עוּבדות אי-אפשר להתווכח    וּלקינוח ביבי על ספת הפסיכולוג
אברהם הללי
הבסיס לקיום ארץ ישראל בידי עם ישראל מיוסד על "החוק והסדר" שמשה נתן לעמו בדברו אליו בפרשות כי תצא וכי תבוא שָׁם שַׂם יסודות השלטון. דברי משה בפרשות אלו מהווים התשתית לקיום ישות מדינית עצמאית של עם ישראל ועל-פי דין כולל ההתנהגות בין אדם לבוראו ולחברו ובין אדם לעובדו ובין אדם לשכנו ונקעו דיני נזיקין, ודין פלילי ודין אזרחי, וסדר דין וסדרי השלטון והמשפט, הדומים לחקיקה בת ימינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il