X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החליפו את הדמויות ובפניכם כל הסיפור כולו התקשורת העוינת מחזקת מאוד את נתניהו כך ב"הפוך על הפוך" קוברת החונטה התקשורתית את מאווייה - להחליף את "הביבי" ולסלקו מהשלטון, ואולי גם את עצמה...
▪  ▪  ▪
נתניהו. נרדף [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אודה שמרוב ריבוי הפרשיות הנחקרות בעניינו של נתניהו, לא רק שאינני בקי בפרטים, אלא שאינני מתעניין. הכיצד? תשאלו... ברור לי שמדובר בפסיכוזה רבתי כאשר האינטרסנטים הפוליטיים שופכים אש על הגחלים, כשבלבם תקווה שהמדורה תפרוץ סוף-סוף ותסלק את ה"ביבי", אם ניתן ביחד עם ה"ביביתון" שלו, לרבות אדלסון הבעלים.
כרגיל, הצביעות והדו פרצופיות זועקות את זעקתן אלא שבכלי ה"תקשורת" לא תמצאו לכך לא אזכור ולא זכר. כאשר אולמרט קבל מתנות, כאשר אילי הון כבדו אותו בסיגרים, בעטים ובכל מנעמי הארץ, שתקה התקשורת, רובה ככולה, לאורך שנים.
כאשר שרון הפך עורו ברצותו למלט עצמו משנים ארוכות בכלא והגה את החורבן אותו כינה ה"הינתקות" זכה לא רק למחיאות כפיים, אלא גם לאהדה, חסינות ואתרוג. מפי כול, שופטים "עליונים", רועץ משפטי שהצליח לעשות את הלא יאומן ולהימנע מהגשת כתב אישום. בראש המאתרגים המנוולים והצבועים היו כלי התקשורת - "כלבי השמירה של הדמוקרטיה" - אם תחפצו, הבדיחה העצובה בעיר...
כאשר שמעון פרס הגדיל עד למאוד את ההוצאות בבית הנשיא, כאשר חגג לעצמו יום הולדת מנקר עיניים (וכיסים...), התקשורת שתקה, רובה ככולה.
אבל, כאשר ה"ביבי", נתניהו, חשוד... שמחה וצהלה בעיר. זו אוחזת בכל, מרעידה את הלבבות, ההתרגשות בעיצומה. הנה, או טו טו זה קורה, נתניהו יעוף ממשרתו, יעזוב אותנו ויפטור אותנו מנוכחותו המעיקה, ובא ל"פלשתינה גואל".
לא סוד הוא ששונאי ישראל מכל המינים, המלשינים וערלי הלב, אלה הפוסט ציוניים, אלה האנטי יהודים, אלה האוהבים את הסודנים ואת הערבים, את האיחוד האירופי ואת המיליארדר סורוס - כל אלה כמהים בעוז לעזיבת נתניהו את הזירה.
ולכל אלה יש שופר נאמן התוקע תקיעות, תרועות ושברים בכל הזדמנות אותה הוא מייצר לעצמו, בערוציו הטמאים והמשוקצים מהם נעדרת רק האמת. נעדרת עד כדי הפיכת התוקעים והמריעים למגוחכים ונלעגים, אלא שהם עצמם אינם רואים את עליבותם לה גם אינם מודעים.
לא הסתרתי בעבר ואין בדעתי לשנות כעת - נתניהו איננו לטעמי. מדוע? תשאלו, בעיקר משום שהתאכזבתי ממנו פעמים רבות מדי. הוא תמך בחורבן בגוש-קטיף ולימים ניסה להציג מצג כאילו התנגד, הוא מסר חלקים מחברון לרוצחים הערבים, הוא נאם את נאום בר-אילן הגורם לנו לנזקים בל ישוערו, הוא מכנה את הארכי מחבל מחמוד עבאס "נשיא", הוא הרס יישובים, הוא מקפיא בנייה.
צריך עוד?
ובאשר לכל החקירות האמתיות או המדומות - אין לי מידע ואין בידי פרטים. אני רק יודע לומר את ההיגד דלקמן בו אני מאמין בכל ליבי. שונא מתנות יחיה! כזה (שונא מתנות וצנוע) היה מנחם בגין, יצחק שמיר היה כזה, יוסי שריד היה כזה. ונתניהו - אינני בטוח...
אלא שמכאן הדרך למצעד החגיגי אל הגיליוטינה או אל הסקילה ברוב עם עדיין רחוקה, רחוקה מאד. אין נפקא מינא - ה"תקשורת" הישראלית על דרשניה במסווה של פרשנים, מגישים, עורכים ומראיינים - חרצה זה מכבר את הדין.
הם מדברים עליו (על נתניהו) בלעג. הם עוסקים בו בזלזול. הם סונטים בו, מקניטים אותו, רודים בו ברודנות "תקשורתית" בכל הערוצים, בכל השעות ביממה, בראש כל מהדורות החדשות. הם חודרים לכל פרט, מתעסקים עם חשמלאים, מסעדות, מקורבים, עורכי דין, חברים ומה לא? הופכים הם כל אבן "כלבי השמירה" במה שנראה יותר כמסע ציד, מסע אל הדם!
ולא נשכח את ההתעללות הסדיסטית אותה נאנסת לעבור רעייתו שרה. אתם יודעים שאני מכיר אנשים המחזיקים כלבה אותה כינו "שרהלה'"- סוג של מחויבות אישית, חולנית משהו, לשנאה היוקדת המתחייבת ממדורת השבט ההוא...
אם אתם חושבים, ולו לרגע, שעבדכם מגזים או נסחף, אבקש להזכיר את הדברים דלקמן: "אני כמו כריש שמריח את הדם במים, לפרק את ביבי... אני רוצה להוריד אותו לגמרי... הוא מדמם לנו במים. מה עושה כריש כשמישהו מדמם במים?... אז בואו נהרוג אותו. לשים לו את הרגל פה (מראה על צווארו - ב.ש.) וללחוץ, ככה!!...". את הדברים הללו אמר לפני שנים (ותועד בסרט) אייל ארד.
מה שמצחיק בכל הסיפור הזה הוא שככל שהתקשורת מרבה לתקוף, ככל שהלחץ גובר, ככל שמשקיעה החונטה התקשורתית יותר זמן, מרץ ומשאבים בציד הזה, כך נתניהו מתחזק פוליטית, בקרב עמך ישראל. ולא בהכרח משום אהבת הציבור ל"מרדכי" הזה... הלעג, כמויות הארס, הציד האכזרי הזה, הכוחנות והקול האחד הנשמע, בלא שהנו מתיר ל"רעשים" מסוג אחר להפריע, כל אלה מגבירים בקרב היהודים בארץ הקודש את הסלידה מהחונטה המכנה עצמה תקשורת.
והרי זו אותה החונטה שרצתה בכל ליבה לראות את אלאור אזריה נכלא מאחורי סורג ובריח. זו אותה החונטה הנותנת גב וגיבוי לעבריינים המסתננים המשמידים חלקות רבות בארצנו. זו אותה החונטה המקדמת מצעדי תועבה ופריצות. זו אותה החונטה המשתוקקת למסור חלקי מולדת לרוצחים הערבים. זו אותה החונטה המתנכרת ליהדות. זו אותה החונטה המסיתה נגד המתנחלים. זו אותה החונטה הרודפת את החרדים.
אותה החונטה ממש.
אלא שכמו העקרב שעקץ את הקרפדה שהעבירה אותו את הנהר ובכך גזר על עצמו אובדן, כך גם ה"תקשורת הישראלית" (המירכאות מתאימות לשתי המילים גם יחד...) איננה יכולה לכבוש את ייצרה הרע. שנאתה מעבירה אותה על דעתה וכך לאט-לאט אבל בביטחון גמור, מתקרב סוף שלטונה ללא מצרים, הנמשך עשרות בשנים.
כשבאותו הזמן, ובהלימה מלאה עם הגברת מאמציה להדיחו, הולך בנימין נתניהו ומתחזק. כאמור, לא בטוח שמאהבת מרדכי....

תאריך:  12/09/2017   |   עודכן:  12/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גם אני לא מתעניינת בפרטים ולא
קורןנאוה טבריה   |  12/09/17 05:26
2
שונאים את התקשורת
יהודי מיהודה  |  13/09/17 09:53
3
נתניהו ראש ממשלה מצויין
מקס פאואר   |  14/09/17 14:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
במענה לשאלת מעמדו המשפטי של מני נפתלי ענתה פרקליטות המדינה "... נבחנות הודעותיו של מרשך מתוך נקודת מוצא כי ככל שיידרש להעיד בבית משפט, הרי שעדותו תחשב עדות של מי שמתקיימת בו ההגדרה האמורה" (הגדרת עד מדינה)
רון בריימן
האמת היא שהעם לא זז ימינה, אלא שגורמים אחרים, בתקשורת והנהגה, נעו שמאלה, ורק יחסית אליהם נראה שהעם זז ימינה    בפועל, הציבור שהתפכח ממקסמי השווא שנמכרו לו נמצא במקומו כבר שנים רבות, ורואה נכוחה את פני המציאות, בהבדל מן הגורמים הנ"ל
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - חופש השיסוי, זגזגים, שיירה, שום ובצל
רחלי בן-צור
וכך התגלגל לידינו חוזר מטעם משרד החינוך של הרשות. מדובר במסמך-נוהל המתאר את ההטבות הניתנות לתלמידי הרשות בגין פיגועים, ואנו מבקשים להעניק את התובנה הזו גם לאזרחי ישראל ולקוראינו בפרט
איתן קלינסקי
למכה האנושה של ניצול המחפיר של עובדים בקניונים נוספה תופעה של יצירת זמניות של עובדים בחברות הביגוד הנושאות חותמות ממותגות, ברשתות הביגוד והמזון ובעוד מספר לא מועט של רשתות מכירה, שפועלות במרחבי המכירה של הקניונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il