X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חברת ישראייר הודיעה על הוספת 20 טיסות לפני ובמהלך החג על-מנת להיענות לביקושים גוליבר מדווחת על התגברות הביקושים כבר מחודש דצמבר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חג פסח הולך ומתקרב ובקרב הישראלים נרשמת תכונה לקראת היציאה הגדולה לנופשים בחו"ל. חברת ישראייר הודיעה הבוקר (12.2.06) על הוספת 20 טיסות לפני ובמהלך החג על-מנת להיענות לביקושים, ובחברת גוליבר מדווחים על תפוסות כמעט מלאות בטיסות לאירופה וארה"ב.
מחבר ישראייר נמסר שמכיוון שהשנה פסח יוצא ביום שני, החברה תתגבר את טיסותיה כבר מיום חמישי (29.3.07), לאחר שישראלים רבים מתכוונים לעשות "גשר" ולנצל את החופשה לפני החג.
ישראייר הוסיפה את הטיסות על-מנת לתת מענה לדרישה הגבוהה לנופשונים ברודוס, כרתים ואנטליה, בנוסף ליוצאים לחופשות וטיולים באירופה ולטובת הקהל היהודי והנוצרי שמגיעים לחגוג את החגים בארץ.
גם חברת התיירות גוליבר מדווחת על ביקושים ערים לחג הפסח כבר מחודש דצמבר. על-פי נתוני החברה, כ-80% מהטיסות הסדירות לאירופה ולארה"ב מלאות. בטיסות שכר לאירופה התפוסה היא כ-60%, ובנופשונים לאזור אגן הים התיכון התפוסה היא כ-40%.
לדברי יעל תמיר, סמנכ"ל גוליבר, ההזמנות לפסח החלו כבר באמצע חודש דצמבר. "רוב הנוסעים בפסח הן משפחות, אשר נוסעות בממוצע ל-4 עד 6 לילות כשמדובר בנופשונים. בטיסות ליעדים רחוקים יותר, תקופת החופשה שלהן היא 4 עד 7 לילות", אומרת תמיר.
היעדים המובילים בחבילות נופש לחופשת הפסח הם אנטליה, צפון איטליה, יוון, ניו-יורק, ברצלונה וברלין. יעדים אלה מתווספים ליעדים המבוקשים הקלאסיים: לונדון, רומא, פריז, אמסטרדם, פראג ובודפשט. בנוסף, השנה התווספו יעדים אטרקטיביים נוספים כגון: סיצילה, דרום איטליה (סורנטו ואמלפי) ורומניה.
גם סמנכ"ל השיווק של חברת "אופיר טורס", יהודה זפרני מציין שכ-300,000 ישראלים צפויים לטוס לחו"ל בחופשת הפסח. עלייה של כ-5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לדבי, חברות תעופה רבות מוסיפות מושבים מאירופה בעקבות הצפי לתיירות הנכנסת באפריל-טיסה שבועית מקפריסין לאילת, טיסות שכר מיוחדות מפריס, סקנדינביה, לונדון, סלובקיה ועוד.
"אופיר טורס" החלה השנה לראשונה לשווק לקראת פסח את סלובקיה בטיסות הישירות של אייר סלובקיה. הטיסות מהוות תוספת מקומות משמעותית לכל האזור כולל וינה, הונגריה, פולין וצ'כיה.

תאריך:  12/02/2007   |   עודכן:  13/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסח מתקרב: עם ישראל יוצא ברכבת אווירית לחו"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב, מוטי אקסמיט
חבר המועצה, חיים פרדריך, חשוד בלקיחת שוחד מקבלנים ולמעורבות בסחיטות בתמורה לזכייתם במכרזים    החשד: נהג לקבוע פגישות עם קבלנים אשר ניגשו בתקופה האחרונה למכרזים בעיריה, תוך שהוא מבטיח להם את תמיכתו תמורת הפרשת סכום כסף
הדר פרבר
כ-1 מתוך 3 נסקרים חשבו שאם אישה מתקלחת או קופצת אחרי קיום יחסי מין היא תוכל למנוע הריון לא רצוי    איגוד תכנון משפחות מצביע על בעיה בחינוך בבתי הספר
גלית יצחק
אישה ילדה לפנות בוקר וניסתה לחתוך בכוחות עצמה את חבל הטבור בעזרת שברי זכוכית    מד"א טיפל ופינה לאחר החייאה את התינוקת כשהיא במצב קשה לבי"ח    מבי"ח ליס נמסר, כי מצבה קל
הדר פרבר
ככל הנראה מדובר במשפחה אמריקנית שחיה בבריטניה    הסיבה להתרסקות אינה ידועה אך ככל הנראה היא קשורה בתנאי מזג האוויר
הדר פרבר
ההיסטוריונית דרו גילפים פאוסט שנבחרה לתפקיד המכובד היא בוגרת אוניברסיטת פנסילבניה, שהצטרפה להארוורד היוקרתית ב-1999 והחל מ-2001 עומדת בראש מכון רדקליף למחקר מתקדם בתחום המגדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il