X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנשיאה נאור, היא מטרה קלה עבור כל פוליטיקאי, שמבקש לפגוע במעמדו של בית המשפט העליון. אלא שמתוקף מעמדה ותפקידה, היא אינה יכולה, וגם לא ראוי שתגיב על דברי הבל, ומשכך היא ובית המשפט העליון, הופכים מטרה של פוליטיקאים שמחפשים לעצמם כותרת
▪  ▪  ▪
מרים נאור. מטרה קלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

נשיאת בית המשפט העליון. השופטת מרים נאור, מתקשה להירדם בלילה. שרת התרבות מירי רגב, הודיעה כי השנה לא יקבלו לא הנשיאה נאור, ולא שופטי בית המשפט העליון, הזמנות לטקס השאת המשואות בהר הרצל, ערב יום העצמאות כפי שהם מקבלים כל שנה, וזאת בהחלט סיבה שתדיר שינה מעניהם של הנשיאה נאור, ושופטי בית המשפט העליון.
אין ספק שבכך מיישמת השרה רגב אמירה שנשמעה לא אחת מפיו של ראש הממשלה נתניהו, "לא יתנו לא יקבלו", אלא שאמירתו של נתניהו שכוונה למנהיגות הפלשתינית, כוחה יפה בימים אלה כנראה גם לבית המשפט העליון.
השרה מירי רגב כועסת, וכשהיא כועסת, יש מי שמשלם על כך את המחיר. עכשיו זה כנראה תורה של הנשיאה נאור, נשיאה חזקה ודעתנית, ששלטון החוק ורק טובת בית המשפט העליון לנגד עיניה, וזאת סיבה מספקת כנראה לבחור בה כמטרה.
החגיגות לציון חגיגות היובל ביהודה ובשומרון הם אירוע חשוב, שלהנחייתו גויסה אפילו זמרת האירוויזיון לעבר אורנה דץ. אבל למרות החשיבות הרבה שהימין ותומכיו מייחסים לאירוע, הנשיאה נאור סבורה כי מדובר ב"אירוע שעוסק בנושא שנוי במחלוקת ציבורית, על כן, ומבלי נקיטת עמדה של הנשיאה או מי משופטי העליון לגוף המחלוקת, החליטה הנשיאה שראוי שהרשות השופטת לא תשתתף באירוע"
הדברים האלה צוינו בתגובה לעתירה שהגישה עמותת רגבים לבג"ץ. לאחר שלפני כמה שבועות התקבלה בלשכתה בבית המשפט העליון הזמנה ל"חגיגות היובל לשחרור יהודה, שומרון, בקעת הירדן ורמת הגולן". בעקבות זאת התבקש השופט ניל הנדל ע"י הנשיאה נאור, לייצג את מערכת המשפט באירוע.
אלא שפנייה של ח"כ עיסוואי פריג', שביקש מהנשיאה נאור לבחון מחדש את הנושא הביא להחלטה שאין מקום להשתתפות הרשות השופטת באירוע, משום שמדובר באירוע במחלוקת פוליטית ובעל סממנים פוליטיים.
למרות שנותרו חודשים ספורים לסיום כהונתה, לא מתכוונת הנשיאה נאור לעגל פינות, ובכוונתה להמשיך ולשמור על מעמדו ועצמאותו של בית המשפט העליון עד סיום כהונתה. הנשיאה נאור, לא חשפה מעולם את נטיותיה הפוליטיות
מי שנשואה לפרופסור אריה נאור, בנם של יהודה ואסתר נאור חברי האצ"ל, שהוא כיום ראש החוג לפוליטיקה ותקשורת במכללת הדסה, מי שכיהן כמזכיר הממשלה בממשלתו של מנחם בגין, שהיה איש סודו, וחבר ההנהלה והמרכז של תנועת החרות, היא זו שפועלת כדי לפגוע באירוע שמארגן הימין?
הנשיאה נאור, היא מטרה קלה עבור כל פוליטיקאי, שמבקש לפגוע במעמדו של בית המשפט העליון. אלא שמתוקף מעמדה ותפקידה, היא אינה יכולה, וגם לא ראוי שתגיב על דברי הבל, ומשכך היא ובית המשפט העליון, הופכים מטרה של פוליטיקאים שמחפשים לעצמם כותרת.
במדינה דמוקרטית אפשר, צריך וגם ניתן לבקר את בית המשפט העליון, וגם את מי שעומדת בראשו, אבל דווקא בשל כך, ראוי וגם חשוב שלא לנצל זאת להטחת ביקורת מעוררת גיחוך, שאין מאחוריה שום בסיס או עובדות שיצדיקו את הדברים.
ציפיתי ששרת המשפטים תצא להגנת הנשיאה נאור ובית המשפט העליון, אבל התאכזבתי כשהתברר לי שלא רק שהיא כנראה באותה דעה ובאותה חגיגה, אלא גם היא שותפה להתקפה הבזויה על הנשיאה נאור ומאשימה אותה בכך "שפרמה את הממלכתיות", טענה הזויה שלא ראויה שתשמע מפיה של שרה המופקדת על תיק המשפטים.
ציון דרך של ההתיישבות ביהודה ושומרון, היא בהחלט סיבה למסיבה. המתיישבים שעברו דרך לא קלה להגשמת חזונם האידיאולוגי ראויים לשבחים, אבל אין שום סיבה לקשור אירוע שהוא פוליטי לבית המשפט העליון שעליו להקפיד להיות מנותק מכל כנס פוליטי ומכל אמירה פוליטית.
מי שאינו מבין זאת ומאיים על נשיאת בית המשפט העליון, ועל שופטי העליון כי לא יהיו מעתה שותפים בשל כך לאירועים ממלכתיים, ראוי שלא יזכה לתמיכת ראש הממשלה.
יש לי הרבה כבוד והערכה לנשיאה מרים נאור, אני מקווה שהשופטת אסתר חיות, שנבחרה להחליף אותה תפעל באותה דרך לא תמצמץ, ותסלק מדרכה את הפוליטיקאים.

הכותב שימש כמנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, וכיושב-ראש אגודת העיתונאים. הוא נמנה על מייסדי עמותת "יושרה לישראל, שקמה כדי להילחם בשחיתות הציבורית, ומשמש כחבר ההנהלה שלה.
תאריך:  28/09/2017   |   עודכן:  28/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיאת בית המשפט העליון מתקשה להירדם בלילה
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
ברצותו בג"צ כופה מדיניותו1
שפרירית  |  28/09/17 20:00
2
ברצותו בג"צ כופה מדיניותו2
שפרירית  |  28/09/17 20:12
3
ברצותו בג"צ כופה מדיניותו3
שפרירית  |  28/09/17 20:20
4
אם השופטת נאור
באום  |  28/09/17 20:22
 
- כשנאור אסרה על נציג בית המשפט
אל: באום  |  29/09/17 06:10
 
- דבריך הם גזענות טהורה ל"ת
הפכת לניואנטישמי?  |  30/09/17 15:39
 
- על פי ההסבר ההזוי של נאור,היא
בני בנקר  |  30/09/17 16:40
5
הייחוס המשפחתי המרשים
סב  |  28/09/17 23:22
 
- רפול ז״ל היה נשוי לפעילת שמאל
Joe_camel  |  29/09/17 03:33
6
לא מובן למה הכותב מלין על
בני בנקר  |  29/09/17 07:32
7
ועוד משהו: אני חושש שהשופטת
בני בנקר  |  29/09/17 07:41
8
....והפוליטיקאי, הוא מטרה קלה
אברהם 101010  |  29/09/17 07:45
9
עובדות, בורות ושקרים
sbaruch48@gmail.com  |  1/10/17 00:01
10
יהודים
שמ  |  1/10/17 01:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
הירי בהר הדר זו לא רק פגיעה בקדושת החיים זה גם ירי בלבה של התקווה לחיים, ירי בלבה של התקווה לשלום, ירי בנאבקים לכינון מדינה פלשתינית לצידה של מדינת ישראל. המסע הצודק להקמת מדינה פלשתינית יעלה על שרטון מדמם שרטון כואב ועקוב מדם בפעולות קוטלות חיים כמו זו שבוצעה בהר אדר
עליס בליטנטל
לשנה החדשה נאחל לכל עם ישראל להתעלות מעל השנאות הבלתי מובנות של איש לרעהו, ללמוד לאהוב את הזולת ולהתחשב בכל צרכיו באשר הם. בלי כפיה מכל סוג. רק כך נמצק את ישותנו הלאומית ואת עתידנו כאן
רון בריימן
לפי ההיגיון ה"נאור" של נאור, השתתפותו של שופט בית המשפט העליון בטקס שבו מושר ההמנון הלאומי "התקווה" היא בניגוד לאתיקה של הרשות השופטת, כי ההמנון כולל את המלים "להיות עם חופשי בארצנו", ו"ארצנו" היא כמובן נושא שנוי במחלוקת, ויש בינינו לא מעטים השואפים להסגיר את לב "ארצנו" לאויבינו
יצחק מאיר
פיוס, יהודים, פיוס, לפחות עד שעת גמר ההתייצבות של האומה כולה לפני בית הדין המשתף אחים ואחיות בחסד של עשיית חשבון נפש
עמי דור-און
משטרת ספרד טענה בבית המשפט, כי צ'רנוי וכמה אוליגרכים רוסיים הקימו, על-פי החשד, ארגון פשיעה בשם 'איסמעילובה' שאנשיו היו מעורבים בין השאר ברצח, סחיטה באיומים והלבנת הון ברחבי העולם. צ'רנוי הכחיש את כל החשדות; קבלת הרשות הפלשתינית לשורת המדינות החברות באינטרפול - מעוררת שאלה מהותית: האם לרש"פ יש מדינה ואם כן, מה שמה והיכן היא שוכנת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il