X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנשים לא מחפשות שיחות על מין ומתרחקות מגברים בעלי כינויים בוטים הן שמרניות ומחפשות לעצמן קשר רציני ממצאי המחקר שנערך באוניברסטת חיפה יוצגו בכנס הסוציולוגיה ה-38
▪  ▪  ▪

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת חיפה ובדק את מה מחפשות עולות חדשות מברה"מ באתרי ההכרויות באינטרנט מצא נשים שמרניות שלא רוצות לדבר ברשת על מין. הן מחפשות קשר רציני, רצוי חתונה, וממש לא אוהבות שלגברים יש כינויים בוטים. המחקר יוצג בכנס הסוציולוגי ה-38 של האגודה הסוציולוגית הישראלית שיערך השבוע באוניברסיטת חיפה בנושא "להיות מיעוט בישראל".
במחקר, אותו ערכה אינה ווייסקופף בהנחיית ד"ר לריסה פיאלקובה, רואיינו 26 נשים דוברות רוסית שעלו לישראל ממדינות ברית המועצות לשעבר ואשר גולשות באתרי הכרויות המיועדים לדוברי רוסית.
מהממצאים עולה כי הנשים פשוט לא רוצות שיחות על מין באתרי ההיכרויות. "שיחות על מין הן לא פופולאריות. במידה והגבר ינסה למשוך את השיחה לכיוון מיני האישה תבהיר לו מיד שהיא לא מעוניינת ושלא מדברים על דברים כאלה באינטרנט או אפילו תנתק מגע. הן חשות שזה מעיד על כך שהגבר לא מחפש משהו רציני", מסבירה וויסקופף. ואכן, מתברר שהמטרה העיקרית של מרבית הנשים שנבדקו היא למצוא קשר רציני.
לדברי החוקרת, השמרנות המינית מתחילה כבר בשלב הכינויים. במידה וגבר יכנה את עצמו בשם מיני או בעל קונוטציה מינית, הנשים כלל לא יענו לו. אפילו כינוי כמו "המאצ'ו" יגרור עניין מועט ביותר. לעומת זאת, כינויים של פילוסופים, היסטוריונים או אנשי תרבות יזכו בעניין רב. בכל כרטיס מופיע מקום לציין את היחס כלפי יחסי מין. גם במקרה זה, גבר שייפרט את העדפותיו ישאר ללא מענה. "צריך לזכור שכולן גדלו בבית סובייטי. בית סגור, מסורתי ולא דמוקרטי, שבו הקווים מאוד ברורים ויודעים מה מותר ומה אסור. אומנם ברגע שהן הגיעו לארץ הן נפתחו לתרבות ליברלית יותר, אבל כנראה יש דברים שהוטמעו מגיל צעיר", הסבירה החוקרת.
מהמחקר עולות נקודות נוספות שמפרידות בין התרבות הישראלית לתרבות שבה גדלו. למרות שכל הנשים שרואיינו היו סטודנטיות או אקדמאיות, שמדברות ביום-יום בעברית ונמצאות בסביבה תרבותית ישראלית, הרי שבאתרי ההיכרויות באינטרנט הן מתקשרות ברוסית בלבד. במידה והגיעו אליהן פניות בעברית או אפילו באנגלית, הן לא ענו.
"בראיונות העומק גיליתי הרבה סטריאוטיפים על הגבר הישראלי, ובמיוחד על כך שהוא מעוניין רק במין. אבל מעבר לכך, מדובר בשימוש ייחודי באינטרנט. זה המקום היחיד שבו הן יכולות להתאים את הסביבה אל הרצונות התרבותיים שלהן ולא להתאים את עצמן לסביבה. הן מצאו באינטרנט את הסביבה התרבותית שחסרה להן", ציינה ווייסקופף והוסיפה שהדרישה של הנשים לדעת רוסית כל כך גבוהה, עד שאפילו טעויות כתיב או תחביר לא מתקבלות בהבנה.

תאריך:  15/02/2007   |   עודכן:  15/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה באמת מחפשות עולות מברה"מ באתרי היכרויות?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לכך צריך מחקר ? ?
חגי  |  15/02/07 14:56
2
איזה כיף יש לנו
מנשה עובדיה המשורר  |  15/02/07 17:09
3
הרוסיות יפות, חכמות,אצילות- ופתוחות מינית
מחקר דמיקולו  |  15/02/07 23:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר מקיף וממושך שכלל עשרות גברים הראה כי אלו שצרכו את הכמות הרבה ביותר של ירקות היו בסבירות נמוכה ב-11% לעבור ניתוח בעקבות גידול שפיר של הערמונית או לסבול מתסמינים מתונים עד חמורים
הדר פרבר
21 נאשמים ובהם מרוקנים רבים ישבו על דוכן הנאשמים    התביעה טוענת כי טרוריסטים איסלמים אשר פועלים בהשראת אל-קאעידה ביצעו את הפיגוע הקטלני    על-פי החוק הספרדי העונש המירבי הוא 40 שנות מאסר
מתי טוכפלד
ההערכה היא כי בסופו של דבר יהיו רשומים כ-108 אלף מתפקדים שיורשו להצביע בפריימריז    100 טפסים נפסלו    מזכ"ל המפלגה לא מוכן לחשוף עדיין את נתוני המפקד לפי מגזרים
מירב לוי
התערוכה, במכון ויצמן למדע, תציג את עבודותיו של הצלם הגרמני פיטר באדג' שמנציח במצלמתו את דיוקנאותיהם של חתני פרס נובל
מירב ארלוזרוב
כך לדברי המשנה לנגיד בנק ישראל    טוען ל-5% צמיחה שיכולה להגיע - עם רפורמות ברוכות של האוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il