X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
סניף הדואר החדש, הממוקם בשלב זה בקניון "לב דיזנגוף" מפוצץ בעשרות עד מאות ממתינים, המביעים תרעומתם בגלוי. ואנחנו? אנחנו לא ניכנס פעם נוספת לסניף מאוחד זה. אנחנו עדיין תרים ומחפשים אחר סניף דואר "משפחתי" סניף דואר דוגמת זה, שהתנהל עד לאחרונה ברחוב זמנהוף, בעירנו האהובה
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

אחד אחד, אחד אחר השני ביש רואה, במפגיע ובחוסר אכפתיות מוחלטת, לצרכי הכלל, תוך העדפת שיקולים כלכליים וכספיים גרידא נסגרים בעיר, תל אביב, סניפי בנק והופכים למקומות של עסקים. הדברים אינם בגדר של התייחסות מקרית ופרטנית ביחס למקרה אחד, או שניים. מדובר בתופעה כללית, הפושטת ונפרשת על פני העיר, תל אביב, כולה, ללא כל הבדל בין אזור אחד למשנהו.
מתברר ומסתבר, כי ראשי המערכת הבנקאית החליטו משיקולים כספים כלכליים גרידא לחסוך בהוצאות כוח אדם, מנהלה, חשמל ושאר ההוצאות הכרוכות והנלוות להפעלה שוטפת של סניפי בנקים. לכן, סוגרים הם סניף בנק, אחד אחר השני. המערכת הבנקאית חוסכת, אולי, כסף, אבל היא גורמת לניכור ולהתנכרות של ציבור לקוחותיה כלפיה. מי אמר שהכל הכל וכנים לעבוד אל מול כספומט "ולדבר אל הקיר" או להיות בקשר שוטף עם שירותי בנק ממוכנים?
בניגוד למגמה רווחת זו בקרב המגזר הבנקאי, הרי הנהלת בנק "מזרחי טפחות" שונה בגישתה זו, כלפי ציבור לקוחותיה וכלפי ציבור לקוחותיה בכוח. כפטריות בשדה, הצצות אחר הגשם, צצים עוד ועוד סניפים של בנק "מזרחי טפחות", ברחביה ובשטחה של העיר, תל אביב. לא באנו, ברשימה זו, להפוך לפרסומאים של בנק "מזרחי טפחות". עם זאת, הרי אין כל ספיק ספיקא שהוא, שמי שבוחלים בשירותי בנקאות ממוכנת, יעדיפו לעבוד ולהתנהל אל מול גוף עסקי היכול להעניק יחס אישי. אין ספיק ספיקא שהוא שציבור לקוחות זה וציבור הלקוחות בכוח יעדיפו לעבוד אל מול גוף עסקי המעניק להם יחס חם, במקום גוף עסקי המתנכר להם ומעניק להם יחס ממוכן ומנוכר, פרי ותוצאה של התנהלות באמצעות כספומטים ומתן, כמו גם קבלת שירותי בנק ממוכנים.
כולנו תקווה, כי ציבור הלקוחות של הבנקים השונים, הפועלים ברחבי העיר, תל אביב "יצביעו ברגלים". כולנו תקווה, כי ציבור לקוחות זה, יעניק סטירת לחי מצלצלת וכואבת למי המחליטים משיקולים כלכליים וכספיים גרידא לסגור סניף בנק זה או אחר ובכך בכך לפגוע ברווחתם של ציבור לקוחותיהם. מי ששיקולים כספיים וכלכליים גרידא ואך ורק שיקולים כאלה עומדים בראש מעייניהם, מן הראוי שייקחו בחשבון, תגובה הולמת ונגדית מציבור לקוחותיהם הננטש וננזח, על ידם.
תופעה זו של התנכרות של מוסדות וגופים המעניקים שירותים ציבוריים ללקוחותיהם ולציבור לקוחותיהם בכוח, אינה מאפיינת, אך ורק המגזר הבנקאי. מתברר, כי גם בדואר ישראל לאחר שהדואר הופרט ונמסר לידיים פרטיות פשטה רעה זו.
משך שנים הרבה, עשינו שימוש שוטף ומוצלח בסניף הדואר "שלנו", שהיה ממוקם ברחוב זמנהוף בתל אביב. היה זה סניף ביתי, סוג של סניף משפחתי, בו הכירו הפקידים והפקידות ציבור לקוחותיהם ופנו אליהם בשמות פרטיים. מסתבר כי איזה "גאון" בדואר ישראל החליט כנראה "משיקולי יעילות" ומתוך רצון לחסוך בכספים לסגור סניף זה ולאחדו עם הסניף שהיה ממוקם ברחוב המלך ג'ורג' בתל אביב.
סניף הדואר החדש, הממוקם בשלב זה בקניון "לב דיזנגוף" מפוצץ בעשרות עד מאות ממתינים, המביעים תרעומתם בגלוי. ואנחנו? אנחנו לא ניכנס פעם נוספת לסניף מאוחד זה. אנחנו עדיין תרים ומחפשים אחר סניף דואר "משפחתי" סניף דואר דוגמת זה, שהתנהל עד לאחרונה ברחוב זמנהוף, בעירנו האהובה. נמאס לנו מ"היעילות בכל מחיר" על חשבון יחס אישי. נמאס לנו לחלוטין מבוהק הניאון והפורמייקה של סניפים חדשים או מאוחדים. אין אנו מוכנים לקבל בוהק ניאון ופורמייקה שאינו יכול לכסות על היעדר יחס אישי, חם ונלבב דוגמת זה, לו הורגלנו בעבר בסניף הדואר שלנו, ברחוב זמנהוף בתל אביב. ובכן, תהיה רשימה זו, מוקדשת כל כולה לזכרו של סניף הדואר המנוח שלנו, ברחוב זמנהוף, בתל אביב, זכר סניף צדיק, תם וישר זה, לברכה, שנקטף בעודנו באיבו בטרם עת.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  04/10/2017   |   עודכן:  04/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מזרחי טפחות בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תל אביב הממוכנת והמנוכרת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כמה נכון - כמה כואב וחבל ל"ת
איציק לרנר  |  4/10/17 15:09
2
האם ניסית להשיג בטלפון
סב  |  6/10/17 14:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפורה חלפון
טקס השבעה של טירוני מג"ב פלוגת גבע 2017    לבי נמלא גאווה ואהבה לראותך בשורה ראשונה של שרשרת החיול, לבוש במדי א', מדים ירוקים עם נוכחות בלתי רגילה כיאה לטקס השבעה אמיתי, לראשך כובע מצחייה עם לוגו של משמר הגבול, עומד ביראת כבוד מול מפקדיך באשר הם    זיפים על סנטרך הבתולי של גבר מתבגר, כתפיך הרחבות מחולקות על-ידי רצועת הנשק החגור עליך ולרגליך נעליים צבאיות שחורות
רחלי בן-צור
בכניסה שאלנו במודיעין היכן מחלקת אבידות ומציאות    "תפנו ימינה ותלכו עד הסוף", ענתה המודיעין ותקעה לידינו פתק ובו היה נקוב מספרנו בתור: 1701 פנינו ימינה והלכנו עד הסוף' זאת אומרת עד שנעצרנו כי עמדו שם בתור איזה 1,700 איש    זקנים וזקנות מבוגרים ורצוצי רגליים, פניהם יגעות ועיניהם כבויות    ניכר היה שהם ממתינים כאן בתור זה זמן רב
חיים שטנגר
עם כל הכבוד לכם, האדונים הנכבדים, ביבי נתניהו, יריב לוין והגברת הנכבדה, איילת שקד, שבימים טרופים אלה ימים של קיום סכנה ממשית ומיידית לעצם קיומנו יש לכם זמן להתעסק בשטויות ובעניינים שוליים של "משילות"; "שלטון פקידים" ועוד כל מיני ענייני ממבוג'מבו - אותנו מענייניות שאלות קיומיות ומהותיות דוגמת השאלה האם מי שהוא פוקח עין, באופן קבוע, על מה שמתחולל בסוריה?
יורם דורי
היום, רק 44 שנים אחרי (פרק זמן קצר מאוד בהיסטוריה של אומה) נראה שמאפייני דמנציה שלטונית ותקשורתית פשו בקרבנו    בוטלו טקסי זיכרון בחלק מבתי העלמין הצבאיים כי "אין תקציב"
חנינא פורת
מחלוקות בשמאל הישראלי על הצורך וההצדקה לצאת "למלחמת קנוניה" של האימפריאליזם המערבי ב-1967
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il