X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
שרה היא אשתו השלישית של נתניהו. אשתו הראשונה מיקי הרן הייתה אהבת נעוריו; השנייה הייתה פלייר קייטס, צעירה נוצרייה שהתגיירה כדי שתוכל להינשא לו; את שרה, דיילת אל על גרושה, הכיר בטיסה. איך ניאות להתחתן אתה למרות שהתכוון להיפרד ממנה. מה היה טיב רומן הבגידה שלו עם רות בר המומחית לסקרים; והכל לא "פייק ניוז" אלא עובדות שלוקטו ממקורות אמינים. כך או כך בינתיים שרה היא השליטה הבלתי מעורערת
▪  ▪  ▪
בנימין ושרה נתניהו [צילום: קובי גדעון/לע"מ]

מרחבי רשת האינטרנט עשירים בסיפורי "פייק ניוז" על נבחרי ציבור כמעט בכל מדינה בעולם, למעט מדינות דיקטטוריות כמו, למשל, סין וצפון-קוריאה שבהן חסומה הרשת בהוראת השלטונות. ולכן כל מי ששואב מידע מן הרשת חייב להיזהר מאוד שלא ליפול במלכודת הידיעות המסולפות שהושתלו כדי להזיק. גם תולדות חייו של ראש ממשלתנו בנימין נתניהו חשופים על פני הרשת ולכן יש להקפיד לבחון אותם בזהירות כדי לוודא את אמינותם. בסיפורים האישיים והסודיים על הקורות את נתניהו והמוצגים כאן בפני קוראי הנאמנים, הסתמכתי בראש וראשונה על מקורות מהימנים, שלא כולם נשענים על מה שפורסם ברשת. לדוגמא: הספר "ביבי: מי אתה אדוני ראש הממשלה?" שכתבה העיתונאית רונית ורדי ויצא לאור בהוצאת כתר בשנת 1997; הספר "נתניהו: הדרך אל הכוח" שכתבו שני העיתונאים בן כספית ואילן כפיר ופורסם בהוצאת אלפא ב-1997; וכן עדויותיו של עו"ד אלדד יניב בפרקי ספרו האינטרנטי 'פניית פרסה' ובסרטוני "השיטה" של מפלגת "ארץ חדשה" שאותה הוביל, ללא הצלחה, מתוך כוונה להגיע למושב בכנסת.
כדי לא לשעמם את קוראי נתחיל בחלק המעניין: שרה, אשתו השלישית של ביבי.
שרה בת למשפחת בן-ארצי שנולדה בקריית טבעון, הייתה דיילת אל-על, גרושה, כשפגשה לראשונה את ביבי. היא התחילה אתו במהלך טיסה. כיוון שהייתה ביישנית היא רשמה את מספר הטלפון שלה על פתק ומסרה אותו לביבי. הוא התקשר אך כפי שסיפר לימים למקורביו לא היו לו תוכניות רציניות לגביה. כעבור זמן קצר כבר סיפר לצוות שלו שנטש את הקשר אתה וגם הודיע לשרה באופן הברור ביותר על כוונותיו. שרה התעקשה וביקשה לפחות "פגישה אחרונה". ביבי נעתר. זמן קצר אחרי אותה פגישה בישרה לו שרה שהיא בהריון. בלית-ברירה ביבי התחתן אתה. זה היה בתחילת מרץ 1991. החתונה שהתקיימה בבית הוריו של ביבי בירושלים הייתה מצומצמת.
כשיאיר היה בן שנה, התגלה לשרה בדרך עקיפה שביבי בוגד בה עם רות ברונשטיין-בר. רות, יועצת סקרים ובעלת מכון מחקר, הייתה נשואה אז. ביבי ורות עבדו בצמוד שעות וימים על יחסי הציבור בקמפיין הפוליטי שלו. לזוג הסודי הזה הייתה דירת מסתור בפתח תקוה. הידיעה על הרומן הסודי בין ביבי ורות בר הגיעה לידיעת יריביו הפוליטיים בליכוד, שעקבו אחריו. אחד מהם התקשר לשרה, סיפר לה בטלפן על הבגידה, ואיים לפרסם את הסיפור אם ביבי לא יפרוש מהמרוץ הפוליטי. שרה התקשרה מיד לביבי ואמרה לו שהיא "יודעת הכול". ביבי ניסה לתחמן אותה, אבל שרה לא האמינה לדבריו והוא נאלץ להודות שבגד. שרה זעמה, דרשה גירושין ולא הייתה מוכנה לסלוח. היא גם התקשרה לבעלה של רות וסיפרה לו על הרומן של אשתו. הבעל הנבגד הגיש תביעת גירושין, אבל בסופו של דבר הזוג בר הצליח לשרוד את המשבר.
רות בר פוטרה, הורחקה מיד מסביבתו של ביבי והוזהרה שלא להוציא מילה מהפה "לעולם". סיפור הסחיטה הפוליטית התפוצץ עם שידור נאום הווידוי של ביבי בטלוויזיה בפרשת "הקלטת הלוהטת".
בהוראת שרה, היה עורך הדין יעקב נאמן אמור להגיש תביעת גירושין לבית הדין הרבני, אך הוא בחר שלא לעשות זאת. נתניהו ועושי דברו, בהם קרוב משפחתו עו"ד דוד שמרון ואשתו, כמו גם עו"ד דן אבי-יצחק, הפעילו לחצים כבדים על שרה כדי להגיע לשלום-בית. שרה, שכבר חוותה את טעמם המר של גירושים מבעלה הראשון דורון נויברגר, חבר קיבוץ געש, בשנות ה-80, נעתרה, אבל היו לה תנאים.
על-פי התנאים של שרה נחתם הסכם שלום-בית. רק מתי מעט אומרים שראו את ההסכם, אם היה או לא היה, אם נכתב ממש או רק סוכם בעל פה, אולם תוכנו החסוי הופץ מפה לאוזן ובמרחבי הרשת. היה הסכם או לא ביבי המשיך להסתיר דברים משרה. הוא נפגש בסודיות עם גברים ונשים ששרה ביקשה להרחיקם. הוא שילם שכר במזומן למקורבים "בלתי-מאושרים", כמו נפתלי בנט שלו שילם הוצאות ואיילת שקד שלה שילם שכר, כאשר השניים עבדו בלשכתו, בסיוע כספים של חברים מיליונרים מארה"ב, בריטניה ואוסטרליה.
שרה שכבר נכוותה בעבר הפכה לחשדנית שאינה מאמינה ל"סיפורי מעשיות". היא הפעילה סוכני-מעקב כמו נתן אשל שדיווחו לה באופן יומי על כל מה שקורה בלשכה של בעלה, אך ביבי הערמומי למד לעקוף גם אותם.
כיוון שהייתה מקורבת לאוזנו של ביבי החלה שרה לנסות ולהשפיע על מינוי בכירים במערכות השלטון, כולל מערכת הביטחון. באחד המקרים אף דרשה להשתתף בתדריך סודי ביותר שערך לביבי ראש המוסד מאיר דגן, במעון ראש הממשלה. כדי לחמוק מהחקירה של שרה בכל מה שנעשה בלשכתו, נהג ביבי להפיק רשימות מינויים מפוברקות ואף הורה לרשום ביומנו פגישות פיקטיביות, כדי להסתיר את שמות המוזמנים האמתיים. כך ו כך, למודת ניסיון העבר שרה עדיין חושדת בבעלה ולכן מתעקשת להתלוות אליו לכל טיסה כנראה כדי שלא ינצל הזדמנויות להתפתות.
זו הנקודה שבה רצוי לחזור לאחור, לתחילת דרך הזוגיות של ביבי.
אשתו הראשונה הייתה מרים (מיקי) ויסמן, בת כתתו ואהבת נעוריו (שניהם ילידי 1949), עד שיום אחד, בשהותם בארה"ב לצרכי עבודתו של ביבי הוא בגד בה עם פלייר קייטס סטודנטית בריטית נוצרייה. הרומן הסודי התרחש בזמן שמיקי הייתה בהריון: מיקי החלה לחשוד בבגידה כאשר גילתה שערות בהירות על חולצתו, שערות שלא היו שלה. לאחר שהתגלתה לה האמת סילקה מיקי את בעלה הצעיר מן הבית וחזרה לישראל עם בתם המשותפת, נועה. והתגרשה ממנו.
מיקי היא אישיות בזכות עצמה גם ללא קשר לביבי. בשנת 1969 החלה מיקי הרן (במקור ויצמן) בלימודי כימיה באוניברסיטה העברית בירושלים, אותם סיימה בשנת 1972. לאחר מכן יצאה ללימודי המשך בארצות הברית ובשנת 1978 סיימה לימודי דוקטורט בכימיה אורגנית באוניברסיטת ברנדייס. מאז כיהנה בישראל בתפקידים ממלכתיים בכירים.
אשתו השנייה (מ-2 במאי 1981), פלייר קייטס, הייתה מבריקה, כריזמטית ומצליחנית, שהייתה חלק מהצוות האסטרטגי של ג'ון קנדי. כדי שתוכל להינשא לביבי היא עברה גיור רפורמי מהיר, לאחר שהתחתנו בטקס אזרחי בבוסטון. אחרי שסיים את תפקידו בארה"ב והוא כבר שגריר ישראל באו"ם, הגיעו פלייר וביבי לירושלים. פלייר לא הסתדרה עם המנטליות הישראלית. צילה נתניהו, אמו של ביבי, לא אהבה את הרקע הנוצרי של פלייר וגם לא נראתה לה העובדה שפלייר לא יכלה להביא ילדים לעולם אף כי עברה טיפולי פוריות קשים, שלא הועילו. ביבי החל להתעלם מפלייר, להיעלם לעתים תכופות ולישון מחוץ לבית - בלי להסביר איפה היה. ב-1988 הם התגרשו. במארס 1989 חזרה פלייר לארה"ב.. בהמשך התחתנה עם איש פיננסים עשיר מאוד, ליאונרד הרלן, וכיום היא נקראת פלייר הרלן.
______
מאז אותם ימי עבר רחוקים קנתה שרה שם בציבור הישראלי, בעיקר בזכות האשמות שונות שהוטחו בה וחלקן אף הגיעו לבתי המשפט, שלפיהן היא מתעללת בעובדי מעון ראש הממשלה וחלקם אף נמלטו מאימתה. אם לטענות האלה יש בסיס אמתי או לא, זאת בוודאי יתברר ביום מן הימים. כך או כך בינתיים שרה היא השליטה הבלתי מעורערת בחצר בית מלכותו של בנימין נתניהו ועל פיה ייפול דבר.

תאריך:  12/11/2017   |   עודכן:  12/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חייו הסודיים של נתניהו
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
היית מת להיות שרמנטי כמו ביבי ל"ת
פטריק קים  |  12/11/17 11:49
 
- שרמנתי אלעק. היתכוונתה שועל חל ל"ת
שרמנטי אלעק  |  15/01/18 06:04
2
כתבת מציצנות לשמה
מוטי הקרייתי  |  12/11/17 12:30
3
עמי דור-און, חבל שלא פרסמת
ב_שמואל  |  12/11/17 13:35
4
זה מזמן לא סודי!זו כותרת זולה  ל"ת
אתה יחצן בכתיבתך  |  12/11/17 17:19
5
עמי דור-און שוקלת לתבוע אותך
רורו  |  28/03/18 14:43
6
טור הרכילות של עמי דור-און
יאיר הון  |  13/04/19 11:43
7
אבל כשקנדי נרצח היא היתה בת 16
טטטטטט  |  22/10/19 19:25
8
אלדד יניב בתגובה:"הייתי חלק מה
קורןנאוה טבריה  |  26/10/19 08:33
9
נו אז מה ?
יופיטר  |  1/02/23 20:31
10
אקדח במערכה ראשונה
אקדח על השולחן  |  16/04/23 01:11
11
אז מה היה לנו,…!!!
בן ציון  |  19/08/23 14:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
המחזה של הדר גלרון "הסודות" העולה בתיאטרון בית לסין הוא פרישת גילוי עצמי, חתירה להגיע לנבכי הנפש של האישה הדתיה, להתעלמות מהיותה בן אדם, לצרכיה הנפשיים ולהתפתחותה הנעצרת בשל הרבנים והלכותיהם. הבימאי כפיר אזולאי לוקח את המחזה שכתבה גלרון על-פי התסריט של אבי נשר ומעמיד בפני הצופים תמונה שאינם מכירים דיים
אלעזר לוין
הקרן הקיימת עשויה לעתור לבג"ץ נגד החוק שיבטל את הפטור ממיסים    מנדלבליט מזהיר: הממשלה חשופה לתביעה משפטית בגלל הפרת האמנה    עטר: ניאלץ להפסיק תמיכות לרשויות ולפריפריה    "לא יהיה כסף למשכורות"    השורה התחתונה: מהומה רבה על לא מאומה
איתמר לוין
כמה אמצעי תקשורת לא מוכנים לתת לעובדות לקלקל להם את האג'נדה של הפלת נתניהו. קחו לדוגמה את הכותרת הראשית של הארץ הבוקר ואת סיקור פרשת כלי השיט
איתמר לוין
מה צריך לקבוע בחוק בנוגע לחקירות משטרה    התנפלות חסרת שחר על חוק יסוד הלאום    הפללת הזנות בלא אכיפה תהיה גרועה יותר מהמצב הנוכחי    המשטרה מפרה חוק בצורה שיטתית    בתי המשפט מתעלמים מהפסיקה שלהם עצמם    יש לאפשר תביעות לשון הרע בשמם של נפטרים
אלי אלון
לפני קרוב ל-60 שנה בחופשת הפסח, חודש אפריל 1959 התרחשו באזור הר מצדה שלושה אסונות שונים, וזאת בפרק זמן של פחות מיממה! בשלושת אסונות אלה קיפחו חייהם חמישה אנשים. לפניכם סיפורו של "פסח השחור" 1959 בהר המצדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il