X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל, יוצאת באסטרטגיה פרסומית חדשה בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון שקל. מהלך זה ממשיך בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.
המהלך כולל קונספט חדש, שיושק החודש בקמפיין תדמיתי רחב היקף, תחת הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, איזה מים ממלאים אותך?" איתו מציגה מי עדן את הרציונאל הפרסומי המחדד חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הגוף שלנו!.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "כמותג המוביל בקטגוריה, הנמצא כמעט בכל בית בישראל, החליטה השנה מי עדן לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים הנכון. מים הינם המרכיב המשמעותי ביותר עבור גוף האדם, טבעי שהצרכן ישקיע מחשבה בבחירת המים שהוא מכניס לגוף שלו! רק מי עדן, המגיעים לצרכן ממקור טבעי, ללא כל התערבות מלאכותית וללא מגע יד אדם יכולים לתת לצרכן את הביטחון שבחר נכון, עבור הגוף שלו ועבור המשפחה שלו!".
האסטרטגיה התקשורתית החדשה נתמכת על-ידי מספר פעילויות שיווקיות, ביניהן קמפיין פרסומי תדמיתי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ-2 מיליון ₪, שיעלה בערוצים המסחריים, בעיתונות ובאינטרנט.
בנוסף, תשיק מי עדן את "משחק ה-70%" באינטרנט, משחק נושא פרסים, אשר יתוקשר במארזי השישיות והשמיניות של בקבוקי ה- 1.5 ליטר במהלך החודש הקרוב, הממחיש ומחזק את מסר המותג באופן אינטראקטיבי.
קרדיטים
מנהלת תקשורת שיווקית: הילית הראלי; משנה למנכ"ל: דיוויד אדלשטיין ; קריאייטיב: יריב רטנר וענת זבצקי ;הפקה: דורית גווילי ואודליה נחמיאס; לקוחות: בני רון, אביטל טקסלר, אפרת פרנקו; אסטרטגיה: דיויד קוסמין ועמית קורן; זניט: נעמה דרסלר וגבי אטל; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.

תאריך:  27/02/2007   |   עודכן:  27/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il