חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל, יוצאת באסטרטגיה פרסומית חדשה בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון שקל. מהלך זה ממשיך בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.
המהלך כולל קונספט חדש, שיושק החודש בקמפיין תדמיתי רחב היקף, תחת הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, איזה מים ממלאים אותך?" איתו מציגה מי עדן את הרציונאל הפרסומי המחדד חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הגוף שלנו!.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "כמותג המוביל בקטגוריה, הנמצא כמעט בכל בית בישראל, החליטה השנה מי עדן לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים הנכון. מים הינם המרכיב המשמעותי ביותר עבור גוף האדם, טבעי שהצרכן ישקיע מחשבה בבחירת המים שהוא מכניס לגוף שלו! רק מי עדן, המגיעים לצרכן ממקור טבעי, ללא כל התערבות מלאכותית וללא מגע יד אדם יכולים לתת לצרכן את הביטחון שבחר נכון, עבור הגוף שלו ועבור המשפחה שלו!".
האסטרטגיה התקשורתית החדשה נתמכת על-ידי מספר פעילויות שיווקיות, ביניהן קמפיין פרסומי תדמיתי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ-2 מיליון ₪, שיעלה בערוצים המסחריים, בעיתונות ובאינטרנט.
בנוסף, תשיק מי עדן את "משחק ה-70%" באינטרנט, משחק נושא פרסים, אשר יתוקשר במארזי השישיות והשמיניות של בקבוקי ה- 1.5 ליטר במהלך החודש הקרוב, הממחיש ומחזק את מסר המותג באופן אינטראקטיבי.
קרדיטים
מנהלת תקשורת שיווקית: הילית הראלי; משנה למנכ"ל: דיוויד אדלשטיין ; קריאייטיב: יריב רטנר וענת זבצקי ;הפקה: דורית גווילי ואודליה נחמיאס; לקוחות: בני רון, אביטל טקסלר, אפרת פרנקו; אסטרטגיה: דיויד קוסמין ועמית קורן; זניט: נעמה דרסלר וגבי אטל; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.