X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לביטן מותר לא לדייק. מותר לו לשקר. הוא יודע, שאת בקשת החניה דחה הנשיא. הוא יודע שארבע חודשים אחר הדחיה הייתה זו וועדת השחרורים בישיבתה בכלא מעשיהו פתחה לאולמרט את שערי הכלא
▪  ▪  ▪
ח"כ דוד ביטן [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

לחבר הכנסת ביטן, יושב-ראש הקואליציה מותר לא לדייק, ובצער אני מוסיף מותר לו לשקר במסע, שנועד להכפיש את נשיא מדינת ישראל, שלא חנן את החייל אלאור אזריה.
הראשונה, שזינקה לתפוס כל מצלמה המראה אותה מנופפת באצבעה לעבר נשיא המדינה, הייתה מי שמכהנת בתפקיד שרת התרבות. לנפנוף אצבע מאשימה הוסיפה השרה צווחות לא תרבותיות - "הנשיא פספס את הזדמנות חייו." על כתפי הנשיא היא הטילה את האחריות - "הוא הפקיר את החייל" זה הנשיא, שלדבריה, פגע במוסד הנשיאות.
רפש, שלא ראוי לציטוט, מיהר להטיל על נשיא המדינה היה חבר כנסת, שטרם כניסתו לכנסת התמחה במלונאות לחוף הים השחור, קזינו וחיי לילה. עיסוק "מאד ערכי", ש"הכשיר אותו" להיות חבר בכנסת מטעם הליכוד ולפתוח מלתעות מגדפות את נשיא המדינה.
ראש הקואליציה, דוד ביטן, החליט שמותר לו לא לדייק כשמכפישים את הנשיא. אי-הדיוק עדוי בשקר גס הפוגע בנשיא המדינה הפך לכלי עבודה של ראש הקואליציה בישראל, כשהוא מחפש את הכותרת להיות בין הראשונים להכפיש את ראובן ריבלין.
יושב-ראש הקואליציה ביקש לנכס בתודעת המאזינים והצופים בסדרות האין סופיות של דוד ביטן בערוצי התקשורת, שיש לנו נשיא שחנן את חבר ילדות בירושלים, חבר שגנב, ששמו אהוד אולמרט ושכח לחנון חייל שחרף נפשו במלחמה בטרור, ששמו אלאור אזריה מרמלה.
לדוד ביטן היה חשוב להכפיש את הנשיא, שכלפי גנב מורשע בשם אולמרט לבו היה חנון ורב חסד, ולגבי חייל בצה"ל לבו התאבן. את העובדות יודע דוד ביטן. הוא יודע, שראובן ריבלין לא חנן את אולמרט. דוד ביטן יודע, שבחודש מרס 2017 דחה ראובן ריבלין את בקשת החנינה של אהוד אולמרט. אבל דוד ביטן החליט לומר לציבור ראובן ריבלין חנן את אולמרט.
דוד ביטן יודע שרק ארבעה חודשים אחרי שראובן ריבלין דחה את בקשת החנינה, ביולי השנה, וועדת השחרורים בישיבתה בבית הכלא במעשיהו היא זו שקיצרה את עונש המאסר של אהוד אולמרט ולא היה זה ראובן ריבלין.
נשיא המדינה לא חנן את ראובן ריבלין. מי שקיצר את תקופת המאסר הייתה וועדת השחרורים. לנשיא המדינה אין כל קשר להחלטה של וועדת השחרורים, שפילסה לאהוד אולמרט את הדרך לחופשי.
לביטן מותר לא לדייק. מותר לו לשקר. הוא יודע, שאת בקשת החניה דחה הנשיא. הוא יודע שארבע חודשים אחר הדחיה הייתה זו וועדת השחרורים בישיבתה בכלא מעשיהו פתחה לאולמרט את שערי הכלא.
יושב-ראש הקואליציה יודע, שיש הבדל משמעותי בין הקלות שניתנו על-ידי הנשיא על מגבלות לאסיר ברשיון ובין חנינה שלא ניתנה, אלא ליתר דיוק נדחתה. לדוד ביטן מותר לא לדייק, סליחה, מותר לו לשקר, רק כדי להפנים בתודעת הציבור, ריבלין חנן את חבר ילדותו, את אולמרט, ומאן לחנון חיל לוחם בצבא הגנה לישראל.

תאריך:  26/11/2017   |   עודכן:  26/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לח"כ ביטן מותר לא לדייק
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
לדוד ביטן מותר ל.שקר
מותר לשקר   |  26/11/17 10:06
2
ל ביטן מותר לא לדייק
זו לא הפתעה   |  26/11/17 10:20
3
קלינסקי ושינאת המרוקאים
ב .ל  |  26/11/17 17:44
 
- ל ביטן מותר לשקר
ניצה כ.  |  26/11/17 18:38
 
- ב.ל שונא מרוקאים
ב.ל שונא מרוקאים   |  27/11/17 10:35
 
- מאיפה צץ המגיב המטרך ב.ל
מאיפה צץ  |  27/11/17 15:15
 
- ב.ל ברח מהמוסד שלנו
אברבנאל  |  27/11/17 16:54
4
ולא בקשת חניה. ל"ת
בקשת חנינה   |  26/11/17 21:32
5
הכל יחסי...
מגיב ותיק  |  26/11/17 21:55
 
- רק למגיב ותיק ולביטן מותר לשקר
רק למגיב הוותיק   |  27/11/17 10:15
6
בגין בוכה כשהוא רואה את ביטן
מנחם בגין בוכה  |  27/11/17 14:57
7
מתהפך בקברי למראה ממשיכי דרכי
יוחנן בדר   |  28/11/17 10:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
החלטתו של שר הבריאות ליצמן להתפטר, בגלל שעבודות הקמת הרכבת לא הופסקו בשבת - מצביעה על כך שאדם המעדיף את עקרונות הדת וקובע אותם במקום ראשון, ולא את טובת המדינה - מסתבר שאינו ראוי לשמש שר במדינה עברית חופשית
יוני בן-מנחם
ארגון דאעש אחראי לטבח במסגד הסופי בצפון סיני ולראשונה ביצע פיגוע הרג המוני באזרחים מוסלמים במצרים. הצבא המצרי פתח במבצע חדש נגד ארגוני הטרור בסיני אך הוא סובל ממחסור במודיעין איכותי דבר שמקשה עליו את המלחמה בטרור
רון בריימן
במציאות שהתהוותה, הפשרה המתבקשת - והאפשרית - היא גישור מעל השסע המזיק והמיותר: ויתור של החילוניים הקיצוניים על פתיחת מרכולים בשבת בערי ישראל תמורת ויתור של החרדים הקיצוניים על מלחמתם נגד תחבורה ציבורית בשבת, לרבות תחזוקת הרכבת בשבת
יוסף אליעז
אני מציע לבטל את ההצעה לעבור לכתיב "מלא" ולְהָאֵט את קצב המצאת המילים החדשות. אם אין החידוש מרענן וקליט במיוחד - אל תיצרוהו. תנו לשפה להתפתח בעצמה
עמוס שנער
ממשלת הימין "הקיצונית" של ביבי תזכר לעתיד לבוא כממשלה מתונה, והסיסמה "רק לא ביבי" תהפוך בעזרת השם ל: "תחזירו את ביבי.... רק לא מירי רגב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il