X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה מחברת יוניליוור יוצאת במהלך שיתוף צרכנים ראשון מסוגו, המאפשר לצרכן להיות מעורב לחלוטין בפיתוח מוצר עתידי.
בצעד חסר תקדים וראשון מסוגו, מזמינה תלמה מחברת יוניליוור את הצרכנים לקבוע מה יהיה הטעם הבא של כריות!
בהמשך להרחבת המותג המצליח "כריות" והשקת טעם חדש "כריות קרמלו" - דגנים פריכים במילוי קרם בטעם קרמל, יוצא בימים אלה המותג תלמה בפעילות אינטרנטית ייחודית, באמצעות חברת האינטראקטיב Redhead.
במסגרת המהלך החדשני המשלב מעורבות של הצרכן ושיתופו בחוויית המותג וערכיו, הוקם אתר אינטראקטיבי חדש - www.cariot.co.il, המזמין את הצרכנים ל"מעבדת הטעמים" של כריות תלמה. במעבדה ממתינה מדענית יפהפייה (המגולמת ע"י השחקנית קרן סבח), המזמינה את הצרכנים להציע טעמים חדשים למילוי כריות ואפילו מגיבה על ההצעות ...
באתר, שעלה לפני ימים ספורים, נרשמו כבר למעלה מ- 108,000 כניסות, ומעל 40,000 גולשים כבר הציעו את החלום שלהם לטעם הבא של כריות.
בין ההצעות לטעמים שנשלחו נרשמו, לצד טעמים "טריוויאליים", גם הצעות יוצאות דופן כגון: כריות בטעמי ערק, וודקה, פיצה, מלון, ענבים, פסיפלורה ועוד.
דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 ולוו בקמפיין תחת הסיסמא: "לא תאמינו מה קורה בפנים". המותג הפך להצלחה גדולה בקרב בני נוער וצעירים והפך למותג הדגנים מס' 1 בישראל, הן במכירות, הן בנתח שוק והן בתפיסת המותג בקרב צעירים כחדשני ומפתיע, ייחודי ואיכותי. הסדרה מצליחה בעיקר בקרב צעירים ובני נוער, שמוצאים ב"כריות" טעמים מפתיעים, גיוון וחדשנות.

תאריך:  28/02/2007   |   עודכן:  28/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il