X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי מאתנו לא אסף עפרונות, עטים, פנקסי נייר ומחברות במקום עבודתו ולקח במשיכה ארוכה הביתה - אז מה? מי מאתנו לא חתם שעות נוספות שלא היו אבל לפתע נבראו? או שמע ימי מחלה? או גם וגם - אז מה? מי מאתנו טרם סטר על פניה של מורה בבית הספר ו/או נשך גננת עירונית באוזן לא קשובה?
▪  ▪  ▪
הכל כלול [צילום: רפי לטצטר/פלאש 90]

כן, בהחלט. כולנו אדים, הבל פה, כפי שהצהיר קהלת – הבל הבלי הבלים. כי מי מאתנו לא היה עד ראייה? מי מאתנו לא היה עד ראייה לשרברב שמגיש לשכנה ממול 'חשבון' על פתק מקומט מרוח בשמן-מכונות ומתעקש לקבל את כספו במזומן, ללא מע"מ וכדומה. אז מה?
מי מאתנו לא היה עד ראייה לשיכור ברחוב שמטריד בחורות בתנועות ידיים מגונות וחוסם את דרכן - אז מה? מי מאתנו לא היה עד ראייה לשיכור החוצה במכוניתו את הרמזור האדום בשעת לילה ומפליג למרחקי ארץ רחוקה - אז מה? מי מאתנו לא היה עד ראייה לבדלי סיגריות המופיעים תדיר בכל בוקר ביציאה מחדר המדרגות למבואת בית הקומות שבו הוא מתגורר? אז מה, מה בקשר למשפחה בקומה השמינית השופכת את החיתולים בלי התינוק מחלון המטבח לחצר המשותפת?
מי מאתנו לא היה עד ראייה ולא חווה/חזה את מקום החניה הפרטית שלו חסום/תפוס במכונית שירות כלשהי שבעליה בועל את השכנה בקומה הגבוהה, קרוב ממש לשמים, במשך שעה? וזאת בשעה שהמשטרה שהוזעקה גם היא ממתינה להתפנות חפוזה. מי מאתנו לא השליך אשפה ברחוב, בגן העירוני, במופע באצטדיון בנוכחות הילדים? לא שלו, כמובן, של השכנים. מי מאתנו לא ראה את הילדים, של השכנים כמובן, מתגודדים סביב חנות משקאות אסורים עם ילקוט בית-ספר מתמלא? או אולי סמים קלים?
מי מאתנו לא אסף עפרונות, עטים, פנקסי נייר ומחברות במקום עבודתו ולקח במשיכה ארוכה הביתה - אז מה? מי מאתנו לא חתם שעות נוספות שלא היו אבל לפתע נבראו? או שמע ימי מחלה? או גם וגם - אז מה? מי מאתנו טרם סטר על פניה של מורה בבית הספר ו/או נשך גננת עירונית באוזן לא קשובה?
מי מאתנו אסר על ילדו לצאת מהבית ביום שישי להשתכר עם החבר'ה בטיילת? מי מאתנו אסר על ילדו לעלות על אופניים חשמליות, ענש אותו כראוי כשראה אותו רוכב בעיר עם החבר'ה? אז מה? שהדי במרומים, אני מביא את נשיא המדינה לעזרתי: "בני עמי בחרו בדרך הטרור" – אין כמותו עד מדינה ו/או מכה ו/או גם-וגם.
עוללות השבוע הזה
נסעתי עם משפחתי לסוף שבוע באילת. התאכסנו במלון 'הכל כלול'. כשאנשים שאלו אותי לאיפה נוסעים התשובה שלי היתה, למלון 'הכל כלול' על חוף אילת. יפה, הם שאלו, אבל מה השם שלו? 'הכל כלול', כבר אמרתי לכם... הייתי בטוח שזה שמו של המלון. בתי היא שהזמינה את החדרים באינטרנט. בבוקר הופענו בחדר אוכל עם חותמת על יד ונרשמנו בתור הכל כלול. לפנינו ניצבה בגאון משפחה מרובת ילדים.
שומר-הסף התנצל וספר את הילדים והאם בחטיבה, פנה אל אבי משפחת החבורה: יש פה אחד עודף. ברשימה אתם רק שישה ואני סופר שבעה. את מי אתה סופר? שאל האב בעצבים. הנה, אמר השומר ושוב ספר. רגע, רגע, רגע, הבחור הזה בכלל לא בא אתנו. הוא צעק, ילד למה אתה נדחף לתור שלנו?... הילד נעצר עם פה פעור בתדהמה ופניו לוהבים באש-בושה כבושה. האב נכנס עם משפחתו לחדר האוכל ואחר-כך יצא במהירות למסדרון הארוך ולחש לילד, לך לחדר - אימא תביא לך אוכל בסל שלה... אז מה?
בקיצור, שטויות. זוטות של זוטי-זוטות, משהו בסגנון דועך של סיגרים קובניים ושמפנייה ורודה שכולנו אכלנו בחמש השנים האחרונות. ממש זאטוטות. זה בכלל מסוגל להשפיע על עתיד המדינה שלנו? על הפרק ניצב שלום עם הערבים, יש ירושלים ובירה, יש ימין או שמאל, יש או"ם-שמום, יש אונסקו-יונסקו, יש כיבוש ו/או הינתקות ויש מוסר. יש ערכים-ערכים-מוסר-מוסר וערכים בעלי-ערך, ללא הרף. יש מהכול בשפע שלא נראה כמותו בארץ – אז למה להתכסח עם הכבוד העצמי שלנו? כולנו עדים – אבל את המדינה זה לא מעניין. כי אנחנו המדינה. ועוד הערה, הפכנו כולנו מעדי ה' - לעדי מדינה, מה טובו עולליך יעקב...

תאריך:  25/12/2017   |   עודכן:  25/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כולנו עדי מדינה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אורי, הוכחת את טענתך, כולנו
ב_שמואל  |  25/12/17 17:47
2
רוח הדברים במאמר זה מקובלת
צודק  |  25/12/17 20:54
 
- לפני שפרחה החילוניות בעם
א.ש.  |  26/12/17 10:01
3
כבר בפלמ"ח סחבו תרנגולות. ל"ת
אין חדש תחת השמש  |  26/12/17 11:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב שטרכר
נתניהו העיר בשבוע שעבר הערה שהייתה מזכה אותו בעל"כ    הוא ניבא שהמטבע ביטקוין מגן על הכסף ולכן לא יהיה צורך בבנקים
רון בריימן
מי ש"זכה" להאזין ליומן הבוקר ברדיו "הממלכתי" הישראלי ביום 25.12.17 יכול היה להגיע למסקנה שאין בישראל שכל ישר. הוא מת!. ביומן הובאו דוגמאות לא מעטות לאבסורדים בימי כהונתה של "הממשלה הימנית ביותר"
יוני בן-מנחם
מנהיג החמאס יחיא סינוואר שדחף את תהליך הפיוס הפנים פלשתיני הודיע כי הוא בקריסה וכי תנועתו התנתקה מהשלטון ברצועת עזה. הכרזת טראמפ הקפיאה את הפיוס והוא ישוב לסדר היום רק אם יתחדש התהליך המדיני
בעז שפירא
בשנים האחרונות התוודענו לעשרות רבות של מקרים בהם ערבים תוקפים יהודים ולמרבה הפליאה דווקא היהודים המותקפים מוצאים עצמם בעמדת מגננה, מעוכבים, נחקרים, חשודים ואף נאשמים    הכיצד? תשאלו, הייתכן?
איתן קלינסקי
אותם כל התקשורת, שהרבו לדון בכשלי ההנהלה, ברחו מהדיון בנגע הממאיר והמדאיג של הקפיטליזם העכשווי, המביא את ריכוז ההון בידי חברות מעטות לשיאים חסרי תקדים. ריכוז הממוטט בשלב מסוים את מגדל הקלפים שנבנה. מגדל קלפים, שיוצר את תופעת סחרחורת הבורסה עם מנועי ממון גואה, כשעל הדרך עובדי כפיים מושלכים מעבודתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il