X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: נא להכיר מתכוֹן מנצח הפנים האמיתיות של השמאל מה הקשר בין רבי מאיר שפירא לשלמה ארצי? וּלקינוח שיעור בהתפכחות
▪  ▪  ▪
ארצי. גאה [צילום: משה שי/פלאש 90]

יש"ע זה כאן
בשעה שה-BDS, האיחוד האירופי וארגוני שמאל מחרימים ברמה את תוצרת יש"ע, כמה משמח לדעת שהתוצרת של המתיישבים, על אפם וחמתם של המחרימים, היא בקידמת הבמה הישראלית והבינלאומית.
אז אחרי הדבש המשובח והיין, שכיכבו בתחרויות בינלאומיות, קֲבלו את המאסטר שף יהוידע נזרי, האיש והאגדה, פְּליט עמונה המנוֹחה, ותושב עופרה בהווה. אם תרצו או לא, תפגשו את פניו החביבות, עם תוצרתו הקולינרית הייחודית, מדי שבוע על המסך בסלונכם. כי יש"ע על המפה. יש"ע זה כאן עם מתכון מנצח!
השמאל האגרסיבי
בתודעה הישראלית משום מה הימין מצטייר כאגרסיבי ותוקפני, מי שצייר את רבין ז"ל במדי אש"ף, והשמאל כנקי כפיים, וסמל הסובלנות והפתיחוּת.
אז איך זה שתפגשו את השמאלנים במחסומים לא אחת נוטפֵי קללות עם הרמות ידיים על החיילים, תוך דריסת החוק למרמס, טוקבקיסטים בוטים נגד הימין והחרדים (וּכבר היה מי שקרא לרצוח את החרדים, כי הם מזכירים לו את הנאצים), ולא פחות הם אלה שציירו את ביבי במדי ס"ס.
ואם לא די בכך, הה כן, איך שכחנו את המיצג התורן, שגנב את ההצגה ברוטשילד, עם ביבי על הכוונת והגליוטינה העורפת את ראשו כמשל.
חיים שכאלה
שמחתי לקרוא על שורשיו הרבניים של הזמר שלמה ארצי, הנטועים ברב יהודה מאיר שפירא, מייסד הדף היומי (מה דעתו להנציח זאת בשיר?). שלמה, אתה לא לבד. גם השדרן המיתולוגי, מר טלוויזיה, חיים יבין, חשף בכלי התקשורת את מוצאו דומני מהרב שמחה מאיר הכהן מדווינסק, מגדולי רבני מזרח אירופה בדור שלפני השואה ומחבר הספר על רמב"ם "אור שמח".
אבל המוצא הרבני אינו נחלתם של הידוענים בלבד. כמעט כל יהודי חילוני אוהב להתפאר בכך שסבא שלו היה רב (כשם ספרו של העיתונאי אורי אורבך ז"ל). דומה שמסע השורשים של כל אחד, שיחקור את אילן היוחסין שלו, יוכל לפרנס את הסידרה "חיים שכאלה", לא פחות מהסידרה הפופולרית המשפחתית 'בוזגלוס'. איך אמר שר החינוך לשעבר, יגאל אלון (מפא"י): "עם שאין לו עבר, אין לו עתיד". וּבא לציון גואל.
שיעור בהתפכחות
והרי החדשות הטובות: עיתונאי ממחנה השמאל, בניגוד לעמיתיו השמאלנים, מתפכח. הוא עוצר באדום כדי לערוך חשבון נפש וּלחַשב מסלול מחדש. ותוך כך מגיש לציבור הקוראים הרחב, ולא פחות למחנהו, שיעור בהתפכחות מהשמאל. וזוֹ כבר בשוֹרה מרעננת לכשעצמה.
אז ככה: בראש וּבראשונה הוא מודה שהשמאל הוא מיעוט. ואוסיף - מיעוט קולני מדי יחסית להיקפו המצומצם באוכלוסייה. שהשמאל הוא מפסידן כרוני וּמבולבל, משום שהוא טומן ראשו בחול נוכח העוּבדות, שאיתן כידוע אי-אפשר להתווכח. שהשמאל הוא מיואש, בניגוד לתקוַות הימין המאמין. שאין עם מי לעשות שלום, כי הפרטנר הפלשתיני לא משתף פעולה וּבלתי אמין. אין על מי לסמוך. עיין ערך המרגמות בדרום לאחר ההינתקות מעזה.
וכן, איך לא, שהשמאל הזועם טועה שאינו מכיר במציאוּת שירושלים היא בירת ישראל. ולא פחות, שהשמאל ניזון מקלישאות לעוסות, ובראשן הכיבוש (בעוד שמדובר בהגנה), פתרון שתי מדינות לשני עמים ועוד. ובדלת האחורית הכותב מעלה גם את סוגיית ההדתה שהיא נחלת השמאל.
כידוע מוּדעות היא חצי הדרך לשינוי. למרבה הצער, שמאלן יקר, אתה קול בודד. אם תצליח להדביק את המחנה ההוזה שלך במסקנותיך הריאליות, השינוי המיוחל בוא יבוא. אבל מכך בדיוק השמאל חושש, כי אז זו תהיה התאבדות עצמית לדעת והזכות לקיומו תאבד.

תאריך:  25/12/2017   |   עודכן:  25/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סבא היה רב
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לגבי "סבא היה רב"...
אנונימי  |  26/12/17 15:58
 
- סבא היה רב ל"ת
ציפי לידר  |  28/12/17 14:56
 
- סבא היה רב
ציפי לידר  |  28/12/17 15:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
מנהיג החמאס יחיא סינוואר שדחף את תהליך הפיוס הפנים פלשתיני הודיע כי הוא בקריסה וכי תנועתו התנתקה מהשלטון ברצועת עזה. הכרזת טראמפ הקפיאה את הפיוס והוא ישוב לסדר היום רק אם יתחדש התהליך המדיני
בעז שפירא
בשנים האחרונות התוודענו לעשרות רבות של מקרים בהם ערבים תוקפים יהודים ולמרבה הפליאה דווקא היהודים המותקפים מוצאים עצמם בעמדת מגננה, מעוכבים, נחקרים, חשודים ואף נאשמים    הכיצד? תשאלו, הייתכן?
ראובן לייב
העתיד הנשקף מכישלון המגעים בין הישראלים לפלשתינים איננו ורוד. הוא מבשר שאת מקומם של האמריקנים כמתווכים בסוגיית הסכסוך ההדדי עלולים לתפוס בקרוב הרוסים, ואולי אף הסינים, על-פי משאלתו של מחמוד עבאס. שילוב שכזה אינו משחק לטובת ישראל, באשר הוא מזמין כנגדה הפעלת לחצים, הכבדים פי כמה מאלה שמבקש הנשיא טראמפ להפעיל. שכרנו יצא, לפיכך, בהפסד
עידן יוסף
נתניהו: הפלשתינים לא רוצים שלום    נדב ארגמן: "חמאס מתקרבת לחיק אירן ופועלת ללא הרף להוצאת פיגועי תופת בישראל מאיו"ש. 148 חוליות מקומיות של חמאס באיו"ש נחשפו מתחילת השנה"
יוני בן-מנחם
גל המחאה הפלשתיני האלים בשטחים בתגובה על הכרזת טראמפ לא מתרומם לכלל אינתיפאדה והפלגים הפלשתינים חלוקים ביניהם לגבי אופיו. ישראל פעלה נכון עד כה והיא צריכה להמשיך ולנהוג באיפוק כדי לצמצם למינימום את מספר הנפגעים בשטח בזמן המאבק בזירה המדינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il