X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מיעוט קטן, קולני, דעתני, ערמומי, רודני, השתלט על מוקדי הכוח בבית המשפט העליון, על התקשורת הישראלית הממוסדת ברדיו ובטלוויזיה ובעיתונות הצהובה המיעוט הזה, מתאמץ להוכיח שהכל רע כאן, שהכל גרוע ולא טוב, ולא ישר ולא צודק
▪  ▪  ▪
שטיפת מוח [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

יש בעם ישראל הרבה מאוד אהבה. כל כך הרבה אהבה יש כאן בארץ ישראל. אהבה שבאה לידי ביטוי בנישואים, בהולדת ילדים ובהקמת משפחות מלאות כוחות חיוביים. האהבה שיש בעם ישראל, היא עובדה קיימת, נחקרת ומתועדת היטב, אך נסתרת מאוד, כיוון שהתקשורת הישראלית הממוסדת, מסתירה את האמת הזאת, בכל כוחותיה.
ההפגנות של השמאל ברוטשילד, וכל עונת הצייד נגד ראש הממשלה ומשפחתו, והתומכים בו ומצביעים למחנהו, תופסות את כל הכותרות, ומסמאות את עינינו, וממלאות את משקפינו בפיח שחור משחור.
האמת היא, שיש הרבה מאוד אהבה, שבאה לידי ביטוי במפעלי חסד מדהימים, ובעמותות וארגוני חסד מגוונים מלאים נשמה מאירה מקצה העולם ועד סופו.
מיעוט קטן, קולני, דעתני, ערמומי, רודני, השתלט על מוקדי הכוח בבית המשפט העליון, על התקשורת הישראלית הממוסדת ברדיו ובטלוויזיה ובעיתונות הצהובה. המיעוט הזה, מתאמץ להוכיח שהכל רע כאן, שהכל גרוע ולא טוב, ולא ישר ולא צודק. זהו שקר מסוכן וקטלני. בקלות רבה מאוד, אנו יכולים לסלק מעלינו את השקרים שמנסים לשטוף את מוחותינו בהם.
יש כאן הרבה מאוד טוב. יש כאן נס עצום ופלא חיים שאין כמותו בעולם כולו. בכל המובנים. אנו חיים בניסי ניסים. אנו יוצרים ובונים כאן פלא חיים שנקרא המדינה היהודית היחידה בעולם. זו האמת לאמיתה.
מחקר חדש שערכו ד"ר ארנון גרויס וד"ר רוני שקד, 'ערביסטים מומחים', מלמד אותנו שגם בציבור הפלשתיני יש שטיפת מוח אינטנסיבית, לשנאה של ישראל והיהודים; לדמוניזציה של ישראל והיהודים; למאבק אלים להשמדת ישראל.
החוקרים המומחים, בדקו שיטתית 201 ספרי לימוד במקצועות השונים, הנלמדים ברש"פ, בכיתות א-יב. מתוכם, 77 ספרים הודפסו בשנים 2016-17. כל ספרי הלימוד ברש"פ, בבתי הספר במזרח ירושלים, גם בבתי ספר פרטיים ערביים, בכנסיות שונות,באגודות צדקה איסלאמיות, ובבתי ספר של אונרא, הם הסתה ממאירה, שנאה יוקדת אלינו, ליהודים.
הפלשתינים, בשיתוף עם אונרא, במימון ישראלי ובינלאומי, מחנכים את הדורות הבאים שלהם, לאי הכרה בעם היהודי כבעל זכויות לאומיות בארץ ישראל. דביקות היהודים בארצם מתוארת כחמדנות. הציונות מוצגת כתנועה קולוניאליסטית בשירות האימפריאליזם המערבי, המהווה איום קיומי על הערבים בארץ ובעולם.
ספרי הלימוד הפלשתינים, מדברים על סכסוך ערבי-ציוני, כדי להפוך אותו למאבק על עצם הקיום. בספרי הלימוד החדשים, לא מוזכר עברם של היהודים בארץ כלל. היהדות והקשר לארץ ישראל מוצגים כזיוף.
על-פי ספרי הלימוד הפלשתינים, הפלשתינים, הם צאצאים ישירים של הכנענים הקדומים. זהו כמובן שקר היסטורי, תרמית בקנה מידה בינלאומי. אין אומה פלשתינית ומעולם לא היה עם פלשתיני ולא מדינה פלשתינית.
ספרי הלימוד של הפלשתינים מכינים את התלמידים, רעיונית ונפשית, למאבק אלים לחיסול ישראל והעלמת תושביה היהודים, תחת הסיסמה שחרור פלשתין מהכיבוש הציוני. זהו קו חינוכי שיטתי, המוחדר בשיטתיות לתלמידים פלשתינים מזה למעלה מעשרים שנה.
אנו צריכים להיות מאושרים. אנו צריכים להיות שמחים. אנו צריכים להיות גאים בכך, שהחינוך היהודי ישראלי, הוא חינוך לאהבת האדם, האדמה, האומה, הצבא, העם היהודי בארץ ובחוץ לארץ, אהבת הארץ, והשאיפה שלנו לשלום אמת לדורות. שלום בתוך העם היהודי הוא החזון. שלום עם עמים רודפי שלום הוא החזון.
ולכן, הרמטכ"ל וראש אכ"א, הרבצ"ר והמטכ"ל, טוב יעשו אם יחדלו מייד לפלג את העם היהודי והצבא, בפקודת השירות המשותף. ראש אכ"א מגדיר את מתנגדי השירות המשותף, ובהם מומחים צבאיים בארץ ובחוץ לארץ, כ'חבורה מתוסכלת', והוא מדבר על 'רבנים צווחנים'. טוב יעשו שר הביטחון, הרמטכ"ל והמטכ"ל, נשיא המדינה, ומפקדים ומנהיגי ציבור, אם יחדלו מייד לפלג את העם היהודי והצבא, ברדיפתם את אלאור אזריה ולוחמי צה"ל, אשר נלחמים בטרור ובשנאה הפלשתינית. אסור לפלג את העם ואת הצבא, כי אין לו מדינה אחרת, אין לנו עם אחר, אין לנו צבא אחר, ואנו חייבים לרדוף את הטרור והשנאה הפלשתינית, בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו. מחבל ורוצח פלשתיני יידעו כי פקודת השירות הראוי היא שהם ברי מוות לפני פעילות חבלנית עוינת, תוך כדי ביצועה, ולאחר ביצועה. נקודה.
אנו עם של אהבה. עובדה. אנו עם של חיים. עובדה. אנו עם אחד בלב אחד, לנצח נצחים. המיעוט הקולני והעוין את אהבתנו, המנבל את פיו ומפיץ לשון הרע ורכילות עלינו, ועל היקר והטוב בנו, חייב לקבל סירוב מוחלט להשתתף בפעולות השנאה שלו, ועלינו לאכוף עליו בכל הדרכים החוקיות, את הנאמנות לעם היהודי ולמדינה היהודית, לשריה וממשלתה ולראש הממשלה, אשר נבחרו בבחירות המשקפות נאמנה את רצון העם היהודי.
האהבה מנצחת והיא תנצח. הכוח העליון, הקדוש ברוך הוא, עדיין לא נקט עמדה ברורה ויצא לקרב נגד אויביו, אויבי העם היהודי והמדינה היהודית הפלאית. זה קורה ויתעצם בקרוב מאוד. עמדתו ידועה וברורה מאוד. אהבה ואמונה ואמת וצדק ונאמנות הן המחנה הקדוש שלו. הצטרפו למחנה אהבת ישראל ומדינת ישראל ותהיו עם הכוח הפנימי הנצחי והמנצח.

תאריך:  28/12/2017   |   עודכן:  28/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אהבה ושנאה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הבעיה היותר חמורה שכולם מהשואה
בבר  |  31/12/17 15:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יעקב קורי
רק הקמת רפובליקה שניה של ישראל תפתור את בעיות הליבה של ישראל במישורים החברתי, השלטוני, הכלכלי, האקולוגי, הסכסוך עם הפלשתינים, האינטגרציה של החרדים והערבים וביעור השחיתות, ותהפוך את ישראל לאחת מעשר המדינות המובילות בעולם בשגשוג הכלכלי, האיכותי והאתי, אם אנו חפצי חיים
עומר כרמון
"החלטנו שלא לקחת חלק בכיבוש ובדיכוי של העם הפלשתיני"    "ניצול כוח העבודה הפלשתיני מהשטחים מצרף עובדים חסרי זכויות למערכת הקפיטליסטית בישראל, ובכך מחזק את הטייקונים"
יוני בן-מנחם
תהליך הפיוס קרס וחמאס עושה הערכת מצב חדשה לגבי ההמשך, המצב ההומניטרי ברצועה מחמיר אך חמאס איננה מעוניינת בעימות צבאי עם ישראל. גורמים בחמאס אומרים כי יש לשמור על הסטטוס-קוו הביטחוני מכיוון שהנושא הראשון בסדר העדיפויות הינו המאבק למען ירושלים
אריאל י' לוין
אומר שעל ישראל לנצל בצורה מירבית את הפיקוח הכלול בהסכם הגרעין ולטפל ביכולת הבליסטית של אירן    "אחריותו של צה"ל ביו"ש - ליצור תנאים מיטביים להסדר עתידי"
בעז שפירא
לגבי הנאצים יימח שמם וזכרם לא התנהל וויכוח    במה שונים הרוצחים הערבים שאכזריותם לא נופלת במאומה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il