HOT יוצאת היום בקמפיין נרחב להשקת העונה החדשה של הטלנובלה המצליחה "האלופה".
בצעד יוצא דופן, הפיקו ב HOT קטעי ווידאו קצרים (ספוילרים) עבור ה"מכורים הכבדים" של הסדרה והם מיועדים לספק להם תשובות מידיות לשאלות קריטיות שנשארו פתוחות בסוף העונה שעברה לצד מבט חושפני על העומד להתרחש במהלך העונה החדשה.
הספוילרים, ישודרו באתרי האינטרנט המרכזיים, ב youtube" באתר HOT, ב- HOT VOD ובאמצעות הדור השלישי בסלולר.
מטרת פעילות ההשקה היא להחזיר את מעורבותם של הצופים בסדרה ואת העיסוק בה כחלק משיחת היום עוד טרם עלייתה של העונה השנייה תוך כדי הרחבת ההתעניינות וגירוי הצפייה גם בקרב קהלים חדשים.
הקמפיין המוערך בכ - 2 מיליון שקל, יעלה בשבועות הקרובים גם בשילוט חוצות ובפוסטר מדיה.
קרדיטים:
הפקת הספוילרים: דרסט הפקות (קריאייטיב:אורי שיצר,בימוי: שי קפון)
הפקת פרומו: פלייגראונד (בימוי: אורי שיצר)
משרד פרסום (שילוט): באומן בר ריבנאי
אינטראקטיב (קמפיין אינטרנט): גורני
צילום: עידו איז'ק