X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם יש עדיין בקרבנו יהודים שאינם מודעים לשקר הגדול, לתרמית הגדולה שהייתה כאן מאז קום המדינה? אם כן, יתכבדו נא להיזכר ולהיוודע לעובדות שיובאו
▪  ▪  ▪
אנשים תמימים [צילום: פלאש 90]

ידיעה שהתפרסמה לאחרונה ממחישה שוב עד כמה ניתן לאחז עיניים על-ידי מכבסת המילים בה עושה השלטון שימוש כדי לעוור את עיני העם הזה, בהצלחה לא מועטה יש לומר. השר יובל שטייניץ, ככל הנראה על-פי הוראת נתניהו, החליט לחדש את אספקת החשמל לרוצחי החמאס בעזה. בהבינו את רוע מעלליו בעשותו כן מיהר השר לנסות ולהקטין הרושם הרע - "שש עשרה שעות ביממה לא יהיה חשמל בעזה", כך הצהיר.
ניזכר בשקר הגדול לו קראו בשם "ההינתקות". מה לא הבטיחו לנו... אנחנו לא נשלוט במיליון וחצי ערבים, הם ינהלו את ענייניהם, הרוצחים ישקמו את מחנות הפליטים (בעזרת תרומות נדיבות מחו"ל). אין לנו מה לחפש שם, אל לנו לשאת באחריות לגורלם, אנחנו פה והם שם... ועוד ועוד שקרים ואחיזת עיניים.
ומה קורה בפועל? לקמן רשימה חלקית בלבד - ישראל מספקת לחמאס חשמל, ישראל מעבירה לחמאס מלט בכמויות עצומות, יום יום עוברות במעברים מישראל לעזה בין חמש מאות לאלף משאיות עם אספקה, מדי שנה ישראל מקבלת אלפי ערבים מעזה לטיפולים רפואיים בבתי החולים, מאשפזת אותם, מנתחת אותם ומרפאה אותם (על חשבון יהודים לגביהם התורים מתארכים מאד). חברת מקורות מזרימה מים לעזה, ישראל גובה עבור החמאס מיסים ומעבירה להם את הכסף (לא כסף קטן...), אה כן, ישראל גם מספקת לחמאס דלקים. אגב, כל האמור לעיל לא משתנה למרות שהמחבלים מחזיקים אצלם גופות חיילים נעדרים ושבוי ישראלי.
והתמורה?
הפגזות של פצצות מרגמה וטילים, חפירת מנהרות טרור ומוכנות לפיגועים רצחניים, הפניית המלט לבניית המנהרות, החשמל לתעשיית המחרטות וייצור הטילים והפגזים, הדלקים לשרות ההנהגה ו"הזרוע הצבאית" שלה (רוצחים ועוד רוצחים...). מדי כמה שנים לחימה הגובה מאתנו מחיר דמים כבד ומייצרת אצלנו שכול, דאגה וכאב.
האמת המחרידה (לאור המחיר הנורא אותו שילמנו) היא שמעולם לא התנתקנו מעזה. כל שעשתה ממשלת הפשע ברשות הדיקטטור שרון (בסיוע משתפי הפעולה הבולטים ציפי לבני, צחי הנגבי, אהוד אולמרט ועוד כמה בוגדים פוליטיים) היה לגרש כרבבת יהודים מבתיהם ולהחריב את יישוביהם. יהודים מתוקים ותמימים, עובדי אדמה, מאמינים ואנשי תורה ועמל, שהיו מוכנים לחיות במסירות נפש עבור עם ישראל ועבור ארץ ישראל אותה הם אוהבים בתמימות ובמסירות.
על כן בהיותנו מחזיקים ומתחזקים את רוצחי החמאס, גם ברגע כתיבת שורות אלה, יזכור כל אחד ובעיקר אלה שתמכו, מתוך תמימות או בזדון ורשע, בגירוש ובחורבן ששמם "כובס" להיקרא "הינתקות", שכן ישראל לא התנתקה מעולם מרצועת עזה וממשיכה להיות עבד נרצע לרוצחים (ב"חסות" הקהילה הבינלאומית האיחוד האירופי ושונאי ישראל מבית המפעילים כל העת לחצים ואיומים).
ובעבור ה"עונש" הזה שילמנו בהחרבת יישובים פורחים, הרס קהילות מפוארות, פגיעה חמורה בחיי המשפחות, בפרנסתן, בבריאות הנפשית והגופנית שלהן, בשלמות העם ובצבא הגנה לישראל ששימש על כורחו להיות קבלן הביצוע של הפשע.
עוד אני מחכה ליום בו תוסר המסכה מעל פרצופם של התומכים במהלך, על-מנת שאלה יישאו באחריות על הפשע שפשעו ועל הבגידה שבגדו בבוחריהם, בארצם ובעמם. יישאו באחריות וגם ייענשו, במלוא חומרת הדין, זה לאחר שיישפטו בבתי משפט אותם ינהלו יהודים אוהבי עמם וארצם.

תאריך:  08/01/2018   |   עודכן:  08/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ה"הינתקות" שמעולם לא הייתה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
"כל קירד בעין אמו ע'זאל"
אבנר צפוני  |  8/01/18 14:28
 
- צפוני,מה ההתנשאות שלך על
העזתים?גזענות?  |  8/01/18 17:46
2
מכתב שנשלח לשרים וחברי הכנסת
אקטואלי  |  9/01/18 00:41
 
- המשך המכתב
אקטואלי  |  9/01/18 01:05
3
ההתנתקות היא כישלון מוחלט.
7_7_7.  |  9/01/18 09:44
4
מי הם משתפי הפעולה הבולטים
לתשומת לב:  |  10/01/18 06:10
 
- התשובה פשוטה מאד, איך לא הבנת
ב_שמואל  |  10/01/18 08:19
5
המנהרות יוכיחו....
יהודי אחד  |  14/01/18 20:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דביר מור
על מה מבוססת המורשת הלאומית של הפלשתינים? על איזה אינטרס לאומי נשענים הפלשתינים? האם לפלשתינים יש חזון לשלום אמיתי במזרח התיכון?
רפאל בוכניק
זכות הקיום של אונרא היא הישרדותה של סוגיית הפליטים, ומכאן מתקיים אינטרס משותף של תלות בין הצדדים, ובמשתמע, פירוק אונרא עשוי לבשר את ראשית הקץ של בעיית הפליטים במתווה הנוכחי    המלצת גורמי ההערכה הישראלים לפעול לשכנוע ממשל טראמפ לחזור בו מהכוונה לעצור את המימון לאונרא מתחוורת כתלושה מן המציאות
עומר כרמון
הניו-יורק טיימס: לאחר כניסתו לבית הלבן של חתן נשיא ארה"ב, השקיעה חברת מנורה מבטחים הישראלית 30 מיליון דולרים בבנייני מגורים בבעלות קושניר ומשפחתו    אין כל הוכחה שקושניר היה מעורב אישית בעסקה, אך קשריו הכלכליים המעמיקים בישראל מעמידים בספק את יכולתו למלא כראוי את התפקיד שהוטל עליו: ראש צוות המו"מ בין ישראל לפלשתינים
עומר כרמון
ראש הממשלה הפלשתיני: "הדבר משקף את דאגתה של ההנהגה הפלשתינית ובראשה אבו מאזן, לסבלם של תושבי עזה"    שמחה ולאה גולדין: "ממשלת ישראל בראשות נתניהו ושרי הקבינט בחרו היום להיכנע שוב לחמאס"
עומר כרמון
ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ): "אינני רוצה שגזען ייצג את מדינתי באו"ם. מכיוון ששגריר ישראל באו"ם מתקשה להבין זאת, פניתי למזכ"ל שיתקן את המעוות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il