X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשנים האחרונות ובעצה אחת עם "קציני חלם" מספקת מדינת ישראל לעזה שירותים רפואיים, תרופות, מלט, מוצרי חשמל, חומרי גלם ואפילו כסף לתשלום משכורות הרוצחים בפעם הראשונה ששמעתי לא האמנתי - כסף מזומן עובר מישראל לעזה, בתירוצים כאלה ואחרים
▪  ▪  ▪
חומרי גלם [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

הבטחתם הינתקות - זה לא קרה, "אנחנו כאן והם שם" - גם זה לא, "אם יהיו ברשות עצמם יבנו, ישקמו, ישגשגו" - יוק! מה כן? הקמתם ייסדתם ואתם מתחזקים מדינת טרור המכה בנו, מאיימת עלינו, רוצחת בנו ומגבירה את השכול. ולאלה אתם רוצים להעביר סיוע הומניטרי...
בימים האחרונים אנו שומעים על קשיים הולכים וגדלים בניהול החיים השוטפים בעזה. חסרים משאבים, חסרה אנרגיה וחסר מזון. תוך זמן לא ארוך צפויה עזה לקרוס - זה לשון ה"איום" שמנקודת ראותי אינו צריך לעניין אותנו יותר מאשר קליפת שום לו תזדמן...
מי שלא חושב כמוני, לפחות על-פי הפרסומים ברשת, הוא "גורם ביטחוני בכיר" שמזהיר מפני הקריסה הצפויה. בערוץ 2 בטלוויזיה דווח על הערכת מצב במשרד הביטחון המצביעה על הידרדרות דרמטית במצב ברצועה הנמצאת בקריסה כלכלית והומניטרית, עד כדי כך שלראשונה (?...) נשקלת ברצינות האפשרות שישראל תזרים בעצמה מזון ותרופות - ישירות לעזה. אם נכון הדיווח, בעיקר באשר לעמדת מערכת הביטחון (לאחר "הערכת מצב"...) כי אז אנו עדים לתוכנית נואלת נוספת פרי המוחות הקודחים של "קציני חלם" במערכת הביטחון.
כפי שכתבנו בעבר גם כאן מעל במה זו, משהו מאוד לא בסדר קורה בצבא. כבר דשנו בזה ש"קציני חלם" לא מבינים שבאויב עסקינן, כבר התרענו על כך שהם סבורים שמדובר בסכסוך "אותו יש לנהל". הצבענו על הירידה במוטיבציה של החיילים, על עיסוק באג'נדות בעלות אופי פוליטי. הזהרנו רבות מפני חוסר הרצון להילחם וממילא אובדן הרצון להכריע את האויב ולנצח.
שימו נא לב - הצבא שביצע את הגירוש אפשר את "ההינתקות" המפורסמת מעזה. ראשי הצבא כיום הם הדור שצמח באותם ימים כקצינים צעירים יותר שמן הסתם נטלו חלק בשטיפת המוח לחיילים המבצעים את הגירוש, גירוש עמו שיתפו פעולה באופן מלא ("רק מילאו פקודות"), ומאז ועד היום מביטים בעיניים כלות בעזה. עזה שהייתה למדינת טרור, המפגיזה יישובינו, שולחת מתאבדים משטחה, חופרת מנהרות טרור ומהווה איום של ממש על חיי השגרה במדינה. עזה שמעולם לא התנתקנו ממנה - כפי שהבטיחו, בין היתר, גם אותם "קציני חלם".
כסף מזומן
בשנים האחרונות ובעצה אחת עם "קציני חלם" מספקת מדינת ישראל לעזה שירותים רפואיים, תרופות, מלט, מוצרי חשמל, חומרי גלם ואפילו כסף לתשלום משכורות הרוצחים. בפעם הראשונה ששמעתי לא האמנתי - כסף מזומן עובר מישראל לעזה, בתירוצים כאלה ואחרים.
וטרם אמרתי מילה על המלחמות ("מבצעים" שנכפו עלינו בהן איבדנו ממיטב בנינו), טרם התייחסתי לחטיפת שליט ולמחיר הנורא והבלתי נסבל אותו שלמה ממשלה מופקרת. כל מה שאומר על הסכנות העתידיות יהיה חלש ולא מרשים לעומת המציאות המתהווה.
אז התוכנית שגובשה (על-פי הפרסומים) על-ידי "קציני חלם" לאחר "הערכת מצב" היא להמליץ על הגברת קצב העברת הסחורות, המזון ועוד...
ואילו מפי התבונה והשכל הישר היו חיים כי אז היו בוודאי ממליצים לחדול סופית מהעברת מוצרים כלשהם למחבלים, עוזריהם ותומכיהם. הידעתם למשל כי להלווית הארכי רוצח יחיא עייש הגיעו כל הגברים בעזה? האם ידוע כאן שאחרי פיגועים מזוויעים אצלנו חוגגים אזרחים ברחובות עזה ומחלקים תופינים, כנאפה וסוכריות לנהגים בצמתים? האם מאן דהוא הפנים שהבטון המועבר לרוצחים מוזרם הישר אל מתחת לקרקע לשם בניית מנהרות טרור? ולאלה אתם רוצים "להגביר את הסיוע"? השתגעתם סופית?
הבטחתם "הינתקות" (בלי מירכאות...). גירשתם רבבת יהודים מעל אדמתם, החרבתם קהילות ופיזרתם אותם ללא פתרונות מספקים, פגעתם במשפחות, בבריאות הנפשית והגופנית של רבים מהמתיישבים, גרמתם לשכול נוסף ומיותר והצבתם איום, שלא היה קודם לכן, בחצר האחורית של מדינת ישראל.
לכן אומר ל"קציני חלם": המשיכו לעשות "הערכות מצב". כמה שתרצו ובכל עניין ונושא. עשו זאת בבתיכם, לאחר שתפשטו את המדים ותחזירו את הדרגות. יחליפו אתכם לוחמים וקצינים ראויים יותר שפויים יותר שאינם רואים צורך בסיוע הומניטרי לאויב, שאינם דואגים לשלומו, שאינם שוכחים את ייעוד הצבא - להילחם כשאין ברירה, להביס את האויב, להכריעו ולנצח!

תאריך:  04/02/2018   |   עודכן:  04/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עזה קורסת - שתקרוס
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מלחמה בפתח !!
חשדנית  |  4/02/18 16:40
 
- ועוד משהו..
חשדנית  |  4/02/18 17:10
 
- ועוד משהו...
חשדנית  |  4/02/18 21:57
 
- אגב, הניק הזה הוא לא היחיד
חשדנית  |  5/02/18 14:46
2
אין ולא!
קיבוצניק  |  4/02/18 19:38
3
הנה דוגמא
איך אפשר  |  6/02/18 07:02
 
- איך אפשר
מ.תל אביבי  |  7/02/18 08:11
4
צודק לחלוטין כל מילה בסלע.
7_7_7.  |  6/02/18 22:39
5
עזה תקרוס- שתקרוס
סופיה  |  8/02/18 00:26
 
- סופיה- אנו מכירים?
בעז ש  |  8/02/18 08:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
עהד תמימי בת ה-16 ורואן אבו-סל בת ה-13 נאבקות נגד הכיבוש בכפות ידיהן    הן בבחינת דוד בן ישי החשוף הנלחם מול גוליית החמוש מכף רגל ועד ראש    ועל כך כותב יונתן גפן: "כמו דוד שסטר לגלית"
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ הכריז על מנהיג חמאס איסמעיל הניה כטרוריסט בגלל פעילות ההסתה שלו ומאמציו לסכל את התוכנית המדינית החדשה של הנשיא האמריקני. בחמאס חוששים כי הכרזת הממשל נועדה לתת "אור ירוק" לישראל לחסל פיזית את איסמעיל הניה ואת בכירי חמאס האחרים
עומר כרמון
באמצעות מזל"טים, מסוקים ומטוסי קרב לא מסומנים    נשיא מצרים אישר    בזכות מידע מודיעיני ממצרים סוכלה מזימה להפיל מטוס נוסעים בשדה התעופה באילת
עומר כרמון
בכיר לשעבר בכנסייה היוונית-אורתודוכסית בירושלים תקף במילים קשות את החלטת העירייה לגבות ארנונה, אגרות והיטלים מהמוסדות הנוצריים בעיר: "היה לנו פטור ממסים במנדט הבריטי ובשלטון הירדני"
עומר כרמון
מתאים את עמדותיו לשותפתו למחנה הציוני, ח"כ ציפי לבני: "ההצעה הזאת לא עומדת רק בבסיס תפיסתה של מפלגת העבודה והמחנה הציוני, אלא משקפת את עמדתם של מרבית אזרחי ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il