X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - שנאה אירית, כפה את עצמו על המדינה, הזיות ותנים מוכי-כלבת שבת שלום!
▪  ▪  ▪
[צילום: חיים שוחט/פלאש 90]

א. שילוב של קתוליות ושל סוציאליזם
קשה לא להתרשם מהאנטישמיות העמוקה, שהתגלתה בדיוני הסנאט של אירלנד על החרמת מוצרי ההתנחלויות. לא רק אנטישמיות, אלא גם גזענות צרופה, שהתבטאה באמירות מדהימות על העולים מברית-המועצות, שהרסו כביכול את גן-העדן הסוציאליסטי, שהיה כאן בדמיונם של הדוברים האיריים.
אירלנד מאכילה אותנו הרבה זמן מרורים. זו, כנראה, מורשת משולבת של קתוליות ושל סוציאליזם. כתוצאה מכך, הם שונאים אותנו, ואוהבים את הערבים - בעידוד גלוי של שלל יפי-נפש בקרבנו, שיוצאים בגלוי למען החרם.
אירלנד הנה ראש-החץ האירופי במסע להחרמת ההתנחלויות וישראל (BDS) במטרה לכפות עלינו מדיניות הרסנית, שתקדם את ענייני הערבים.
ב. כוונה נסתרת
יצא השד מהבקבוק, ונחשף מה שהיה ברור לכל - אהרן ברק (״הכל שפיט״) כועס על שאין מקבלים ללא עוררין את פסיקותיו - גם כעת. מעולם לא הייתי ממעריציו. אדרבה, תמיד ראיתי בדברי ברק ובפסיקותיו את הכוונה הנסתרת ואת הרצון לכפות על המדינה את ערכיו.
תודה לאל, ברק הוא שופט בדימוס. יש עשרות אם לא מאות פרופסורים, שמהגגים על ימין ובעיקר על שמאל. זו מלאכתם, ואין כל צורך להקשיב לפטפוטיהם.
ג. ברוך שפטרנו
ככל שנחשף מידע, מזוקקת דמותו של ג'ון קרי כזומבי, שאובמה הפקיד בידיו את יחסי החוץ של ארצות-הברית, מבלי שהיה כשיר לכך. הזיותיו מחד-גיסא והאנטישמיות שלו מאידך-גיסא עשו את קרי לגורם, שסיכן במזיד את שלום מדינת ישראל, אך גם חיבל מאוד במעמדה הבינלאומי של ארצו. בכך שירת כהלכה את כוונותיו של מי שמינהו לתפקיד.
על המידע, שנחשף על רעיונותיו ההזויים של קרי, נאמר ברוך שפטרנו.
ד. זהירות, כלבת!
הזנחה, חבלה מכוונת, או מזל-רע, גרמו להתפרצות כלבת ביישובינו באמצעות תנים משוטטים.
כלבת הנה מחלה איומה וחשוכת-מרפא, אך ניתן לחסן נגדה. זה מחייב עבודה שיטתית של השירותים הווטרינאריים ושיתוף-פעולה הדוק עם השכנים. עם זאת, אני גר בכפר, ואצלנו (ולא רק אצלנו) משוטטים כלבים - בניגוד לחוק. ואיני מדבר על החתולים, שמציפים את רחובותינו. כלבים וחתולים משוטטים יכולים להיות נשאי כלבת - ובעיקר, כשתנים נגועים בכלבת פושטים על יישובים בעמקים הצפוניים, אך גם בעמק חפר. לפני שנספיק להגיד מלה, תהיה כלבת מגפה, שתכה בכל המדינה.

תאריך:  08/02/2018   |   עודכן:  08/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהרן ברק  ג'ון קרי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה אבינר
השאלה נשאלת מה לעשות כאשר הוא מתנגש עם מה שנקרא המשפטי הטבעי, כלומר המוסרי והלאומי    נכון שחוק הוא חוק, אבל אין זה חוק באוויר, אלא חוק של מדינה בה שאנשים חיים ונושמים, וכן זו מדינת ישראל, מדינת היהודים
יוני בן-מנחם
הזרוע הצבאית של חמאס מבטיחה לנקום את מותו של המחבל אחמד ג'ראר ולהפעיל חוליות טרור נוספות בשטחי הגדה    התיאום הביטחוני של ישראל עם הרש"פ ואמצעי הביטחון שהיא מפעילה בגדה יקשו מאוד על חמאס לפעול
עמוס גלבוע
ישראל צריכה לסייע, אך כחלק מסיוע בין לאומי    בכל מקרה ישראל אינה צריכה להצטייר כאחראית בלעדית לאסונות הומאניטריים ברצועה, זאת חבית ללא תחתית
אברהם הללי
לא בכדי פרשת משפטים מתחילה באדם עברי שנשתעבד על-ידי בית דין לאדם עברי אחר, מצווה אדונו, לראות בו אדם שנשתעבד לפרעון חובו לפרק זמן של שש שנים ובשביעית יצא חופשי חינם וישוב להיות אדון לעצמו
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מאסר עולם לרוצחים חולי נפש    מורה הוא מחנך לחיים - קווים אדומים    מכת ברק    ולקינוח פסוקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il