חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל, מותחת את האסטרטגיה הפרסומית החדשה גם למגזר הרוסי. החברה עולה בקמפיין תדמיתי במגזר הרוסי, תחת הסלוגן: "70% מגוף ילדיכם הם מים, אילו מים ממלאים אותם בבית?", איתו מציגה מי עדן את הרציונאל הפרסומי המחדד את חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הילדים שלנו!.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ת"א מוסקבה, בהשקעה של כ-250 אלף ₪, ימשך כשבועיים בערוץ הטלוויזיה המיועד למגזר, ובמשך כחודש באתרי האינטרנט.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "הפניה לצרכן במגזר הרוסי מתמקדת במשפחות עם ילדים, תוך הבנה כי במגזר הרוסי קיים שילוב בין השימוש הגבוה במים מינראליים טבעיים בעקבות הרגלי עבר לבין החשיבות הגבוהה לתא המשפחתי ובמיוחד לילדים. עבור מי עדן זוהי דרך לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים הנכון, בקרב צרכני המגזר, אותם זיהינו כצרכנים בעלי מאפיינים התואמים את קונספט מי עדן ל"אורח חיים בריא".
קרדיטים
מנהלת תקשורת שיווקית - הילית הראלי, קריאייטיב - באומן בר ריבנאי, אדפטציה למגזר רוסי - תל אביב מוסקבה, סמנכ"ל קריאייטיב - אולגה צ'פניוק, קופירייטיר - איגור רובינשטיין, סופרוויזר - פזית גודלביץ.