X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מחווה לחתני פרס ישראל בזמר העברי - צחי סיטון וטל ברגמן - מופע מוזיקלי מרגש ותוסס (תיאטרון הבימה)
▪  ▪  ▪
צחי סיטון והלהקה [צילום: תמי שחם]
צחי סיטון וטל ברגמן [צילום: תמי שחם]

המופע המוזיקלי החדש "פרס ישראל - המוזיקה, הזוכים, הזיכרונות", בביצוע הזמרים צחי סיטון וטל ברגמן, הוא מחווה מרגש ותוסס לכלות ולחתני פרס ישראל בזמר העברי, לרגל חגיגות 70 שנה למדינה. המופע בתיאטרון הבימה בתל אביב, הוא קולח וקסום ובזכות הזמרים המשובחים הוא חוויה מוזיקלית מלהיבה ומרהיבה לצופים.
מיטב השירים של גדולי היוצרים והזמרים הישראלים אשר זכו בפרס ישראל והפכו כבר לנכסי צאן ברזל בזמר הישראלי, מושמעים בביצועים יפים ומרגשים.
צחי סיטון, זמר בינלאומי המופיע בארץ ובברודווי, מצטיין בקול ייחודי, בס בריטון, מהמשובחים בארץ, התמחה בהפקות מוזיקליות המתבססות על שירים ממחזות זמר. שתי הפקות כאלה כבר רצות בקביעות מספר שנים בארץ.
במופע החדש, המועלה בתיאטרון הבימה וברחבי הארץ, הוא לוקח את הצופים למסע מוזיקלי קסום ומעניק מחווה לזמר העברי המשובח וליוצרים ולזמרים ובהם נעמי שמר, אהוד מנור, נורית הירש, נתן אלתרמן, משה וילנסקי, סשה ארגוב, יהורם גאון, יוסי בנאי, דובי זלצר, הגשש החיוור ועוד רבים.
זהו בהחלט מופע סוחף ומרגש הכולל את מיטב השירים שחלק מהם הפכו למזוהים עם השירה העברית ולמעין המנונים במוזיקה הישראלית. במופע המשותף נוטלת חלק זמרת האופרה הישראלית, טל ברגמן, בעלת קול ענוג, מדהים ומופלא.
מרהיב ושנון
המופע נפתח בידי צחי ב"יש לי יום יום חג" וקלח לעבר דואט מקסים של אהבה בת עשרים עם טל. השיר הענוג "תלבשי לבן" בביצוע צחי וטל היה פשוט מופלא ומעולה. הקהל הצטרף לשירים ורווה נחת. פרח הלילך, הבלדה לשוטר, הצטרפו לאי שם של אילנית ולמחרוזת שיר אשיר בגשם ושנינו תחת מטריה אחת. אל תשטה באהבה בביצוע מרטיט של צחי סיטון העלה את רמת הלחלוחית בקהל הצופים. שיר הספחת מתוך שלמה המלך ושלמי הסנדלר בדואט של הזמרים היה מרהיב ושנון.
שיר נוסף נלקח מתוך כנר על הגג לקראת מופע נוסף שבו יופיע צחי עם כוכבת מחזות הזמר מברודווי קארי סיינט לואיס (וויקד). המופע המוזיקלי הסתיים בשיר לחיי העם הזה ללחן של דובי זלצר ולמילים של חיים חפר מתוך המחזמר הישראלי איי לייק מייק.
צחי סיטון הוא שחקן וזמר מחונן היודע כיצד להגיש את השירים. הוא הופיע כבר במחזות זמר רבים ומופיע בקביעות ברחבי הארץ ובברודווי במופעים מוזיקליים, עם כוכבי מיוזיקלס ידועים. הוא מקיים דו שיח ישיר עם הצופים. מתבל הומור ורוקח משחק ותנועה. השירים בביצועו הופכים לנופת צופים והקהל גומל בתשואות.
טל ברגמן היא זמרת אופרה מעולה שהפגינה ביצוע נהדר גם במחזמר עלובי החיים. יש לה קול רם וצלול, ענוג וקסום. שירי הסולו והדואטים בביצוע צחי וטל הם יפים וענוגים. פה ושם הם משרבבים מערכונים קצרים וסיפורים המובילים לשיר הבא. התוצאה היא ערב כייפי שכולו קודש לאותם שירים נפלאים שלא נס ליחם.
גיורא ליננברג אחראי לניהול המוזיקלי המוצלח ועל הנגינה המשובחת בפסנתר. הנרי ורד מצליח לבחוש על מערכת כלי ההקשה והיא מענגת ונפלאה. רם ארז מחולל קסם בנגינה על הקונטרבאס.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  27/02/2018   |   עודכן:  27/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שרונה צור-גינור מנסה להביא את הצדדים לפשרה בדיונים המקדמיים שבפניה. גם כאשר אין היא מצליחה, היא מוציאה את המיטב מן הדיון, תוך הקפדה נאה על הזמנים והפרטים
איתמר לוין
ההתחככות המרובה בין שופטי המעצרים לבין החוקרים היא שיצרה את הקרקע לפרשת המסרונים. כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, יש לחלק את התחום בין כמה שופטים שיתחלפו ביניהם בצורה קבועה
יוסף כהן-אלרן
בתחושה כי קטונתי וברגשות של כבוד אני ניגש לכתוב שורות מעטות על עבודתה הגדולה של ד"ר לאה צבעוני, בליקוט החומרים ובהפקת האנתולוגיה המונומנטלית שנעשתה על ידה, "עוּרִי שְׂפַת עֵבֶר", בכותרת המשנה שלה, "אלפיים שנות שירה על השפה העברית" שראתה אור לאחרונה ומפאת היקפה ומחירה נמכרת ישירות באתר המקוון של ההוצאה
זכי הלר
לצד שמחת החג, מדי שנה מטפל מד"א בפציעות שונות של ילדים, בני-נוער ומבוגרים כתוצאה מעיסוק במשחקים מסוכנים, מלבישת תחפושות שאינן עומדות בתקני הבטיחות הנדרשים ועוד
איתמר לוין
הכרת המצב הבלתי-אפשרי השורר באולמות המעצרים, בהם יש דקות ספורות לכל תיק, מסבירה את הרקע לתכתובות הפסולות בין השופטת פוזננסקי-כץ לבין החוקר שחם-שביט. בהחלט יש מה לעשות כדי להבטיח לכל הפחות את מראית פני הצדק ואת הוגנות ההליך גם כלפי החשודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il