X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בישיבת של נשיאות מועצת העיתונות בלוד אמרה נשיאת מועצת העיתונות, בנוכחות נשיא המדינה "לא העיתונאי המציא את החקירה הוא 'המביא', השליח, זוהי חובתו העיתונאי ממלא את תפקידו"..." והיא יודעת עד כמה היא טועה, ולא בשוגג היא טועה, העיתונאי ממציא ועוד איך ממציא
▪  ▪  ▪

תבורך מועצת העיתונות על היוזמה לקיום ישיבות מועצה/נשיאות בערי הפריפריה. יש לקוות שהמועצה תרחיק גם לעכו, לצפת, לאריאל, לעמנואל ולירוחם. בכך מבדילה עצמה המועצה מאוד מאוד לטובה, מעורכי הדין והשופטים אשר מדרימים אילתה ומבלים סופי שבוע בצוותא במלונות הפאר בעיר.
ולכן על המסגרת מגיע למועצת העיתונות צל"ש הרמטכ"ל, אך על התכנים עפעס לא כל כך, אולי הורדה בדרגה, אולי הרחקה מהיחידה, ודאי לא צל"ש, ואין מדובר בתכנים שוליים, מדובר בשיא השיאים של האתיקה העיתונאית, אמת או שקר.
אומרת בכינוס נשיאת מועצת העיתונות, דליה דורנר, שופטת בדימוס של בית המשפט העליון: "לא העיתונאי המציא את החקירה", הוא "המביא", השליח, זוהי חובתו, העיתונאי ממלא את תפקידו..., את פוזיציית ה"שליח" המתחסדת תפסה גם מועצת העיתונות בברחה מאחריות מלאה ומקיפה למחדליה במלחמת לבנון השנייה כאשר הגיעה למסקנה הבאה: "על פני הדברים, התקלות הטעונות תיקון שעליהן עמדנו, לא הצדיקו יחס של עוינות כה חריפה כלפי התקשורת. אין אפוא מנוס מהמסקנה, כי הגורם המרכזי ליחס זה היו תוצאות המלחמה... נראה כי הציבור המתוסכל כעס על השליח המביא את הבשורות הרעות: התקשורת. "אנחנו טפלון, בנו לא ידבק דבר, אנחנו השליח, קשקוש, קשקוש בלבוש".
אז בואו נראה איך עיתונאים ועיתונים מהשורה הראשונה "ממלאים את תפקידם", כאשר הם משקרים במצח נחושה לציבור, לא עיתונאי אחד, לא שניים ואפילו לא עשרה.
לפני כמה שבועות פרסמה המשטרה את סיכומיה בכל הקשור לתיקי ראש הממשלה שחקירתם נסתיימה באותו מועד. ערב פרסום הסיכומים עתר עו"ד בשם יוסי פוקס לבג"ץ בבקשה למנוע את פרסום המלצות במסגרת אותם סיכומים. היועץ המשפטי לממשלה באמצעות פרקליטות המדינה הודיעו לבית המשפט כי על-פי החוק והפסיקה, המשטרה לא מוסמכת להגיש המלצות, ולכן לא תוגשנה כאלה וממילא הן לא תפורסמנה.
בית המשפט סמך ידיו על הודעת היועץ המשפטי לממשלה ודחה את העתירה, כלומר אין המלצות וזהו, חסל סדר המלצות.
לא חלפו מספר שעות והעיתונות (למעט אתר News1 למיטב ידיעתי) החלה לפרסם על ההמלצות הצפויות של המשטרה, כמובן בסתירה לעמדת היועץ המשפטי לממשלה, אשר בית המשפט סמך עליה את ידיו, שלא יהיו כאלה, הצונאמי הזה עלה גדותיו לאחר הגשת הסיכומים מהמשטרה לפרקליטות, וההודעה לציבור (אשר פורסמה גם באינטרנט) ואשר לא היו בהן שמץ שמצן של המלצות.
מעריב, ynet, הארץ, WALLA, NANA10, ישראל היום, כולם היו מלאי המלצות כזב. המלצות שקר וכזב.
אז עיתונאים רבים ומאד מאוד בכירים בישראל ממציאים, אם-אממא של הממציאים, מהמסד עד הטפחות. בדרך כלל לא נתפוס אותם אלא אם הם משתינים מהמקפצה, כמו במקרה זה שהחלטת בית המשפט התקבלה ממש בסמוך לפרוץ הצונאמי השקרי הזה.
ומועצת העיתונות שאמורה לשמור על העיתונות בייחוד כאשר כזה צונאמי הרסני תוקף אותה, נחה לה על זרי הדפנה, מתייחסת לשקרים האלה בשוויון נפש, ומזמינה בכך את השקרים ההמוניים הבאים, מגלגלת עיניים לשמיים ואומרת "אנחנו רק השליח, אנחנו רק השליח"
אוי לנו ואבוי לנו עם כזו עיתונות, אוי לנו ואבוי לנו עם כזו מועצת עיתונות.
ועל-מנת לסיים באווירה חיובית נחזור על הפתיח: תבורך מועצת העיתונות על היוזמה לקיום ישיבות מועצה/נשיאות בערי הפריפריה, יש לקוות שהמועצה תרחיק גם לעכו, צפת, אריאל, עמנואל וירוחם, בכך מבדילה עצמה המועצה מאוד מאוד לטובה, מעורכי הדין והשופטים אשר מדרימים אילתה ומבלים סופי שבוע בצוותא במלונות הפאר בעיר.

תאריך:  30/03/2018   |   עודכן:  30/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כבוד הנשיאה: העיתונאי ממציא
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אין פשע חמור יותר מי פגיעה
ישע .  |  31/03/18 06:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
נמושות או מניפולטורים; הפרצוף הנשקף משתי הקטגוריות גם יחד אינו נחוץ למדינת ישראל ואינו משרת את האינטרסים החיוניים לה. הגודל אינו קובע אבל דפוסי ההתנהגות - קובעים גם קובעים. דרוש שינוי מהותי של המדיניות בשתי הקטגוריות
נסים ישעיהו
הקב"ה בפירוש: הוצאתי אתכם ממצרים לא רק כדי שלא תהיו עבדים לפרעה, אלא כי בחרתי בכם להיות עבדים לי. ואין דרך ביניים, זה או או
איתן קלינסקי
בהגדה, אותה אנו נוהגים לחזור ולספר שנה אחר שנה ביציאת מצרים, אנחנו מקיימים את הנאמר בתורה, המצווה לנצור את זיכרון היציאה מעבדות מצרים לחיי חרות - "וּשְׁמַרְתֶּם... לְחוֹק לְךָ וּלְבָנֶיךָ עַד-עוֹלָם"
מנחם רהט
מדי שנה, בפרוס חג הפסח, מערימים עלינו 'המעוררים' מבית שמאי חומרות נוספות, חומרעס בלשון העם, מבלי להתחשב בדעת גדולי הדורות שצידדו להקל במקרים רבים
כנרת רצון פיקובסקי
בית המשפט קבע כי "סביב כל אדם יש מרחב שבתוכו הוא זכאי להיות עם עצמו" והמשמעות היא החופש להיות במרחב האישי ללא חשש מפגיעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il