X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בני משפחת זמורה, תגידו: איפה אתם חיים? מדוע כל הפחדים, החששות והאשמות הללו? רבותיי תרגעו ! אתם במזרח התיכון!
▪  ▪  ▪
דקירה תמימה [צילום: משטרת ישראל]

לכבוד קרובי משפחתה של גב' זמורה שלום רב,
בעקבות מחאתכם הקולנית ופנייתכם אלינו בדרישה לסגת מקביעתנו לפיה האדון חמזה אליפלאת הינו זכאי מניסיון רצח, אנו מצטערים להודיע לכם שבדקנו את הנושא לעומק ולא השתכנענו מטיעוניכם.
על-מנת לסבר את אוזניכם: בבואנו לדון בכוונת המבצע, אנו חייבים לקחת בחשבון את התרבות הלבנטינית בה שרויים בני דודנו הישמעאלים. כפי שידוע לכם, מנהג נפוץ הוא, בקרב בני התרבות דנן, להסתובב עם סכינים בכיסים לצורך שימושים שונים. השימוש הנפוץ ביותר שלהם הוא לנקות את הציפורניים.
בוודאי ראיתם לא אחת, כי רבים מהערבים נוהגים, תוך כדי הליכה, נגיד, לתאטרון או לשחרית של תרבות, לנקות, באמצעות סכינים שהם שולים מכיסיהם, את ציפורניהם מכל הזוהמה שפשתה מתחתיהן. דבר המעיד על הרגלי היגיינה מפותחים. התאשימו אותם בגין כך?
סביר להניח כי האדון חמזה אליפלאת עשה דרכו מחברון למתחם הקניות בגוש-עציון על-מנת להתבסם מהאווירה התרבותית במקום, ותוך כדי כך הוציא את הסכין על-מנת לנקות את ציפורניו, ואז למרבית תדהמתו, ברגע של אי-שימת לב, נשמטה הסכין מידיו ונתקעה בגבה של הגברת זמורה. מגודל ההפתעה אליפלאת צעק "אללה ואכבר"! האם חשבתם על אפשרות זו לפני שיצאתם במחול האשמות?
לו היה רוצה לרצוח את הגברת זמורה היה תוקע בגבה את הסכין שוב ושוב, אך פגיעה אחת בסכין, אין בכוחה לחזק כוונת רצח, ואין לנו אלא להאמין שאירעה תאונה מצערת כאשר נשמטה הסכין מידיו של מר אליפלאת.
בני משפחת זמורה, תגידו: איפה אתם חיים? מדוע כל הפחדים, החששות והאשמות הללו?רבותיי תרגעו! אתם במזרח התיכון!
והנה, תוך כתיבת שורות אלו אליכם, עלתה בדעתנו אפשרות שטרם נבדקה אצלנו: הלא הגברת זמורה הייתה צריכה להיות שכובה על האדמה לפני שנשרה הסכין מידו של אליפלאת האומלל וננעצה בגבה.
אין לנו אלא להאמין שמעשה ברברי זה, שבו הגברת זמורה נשכבה על האדמה, נעשה במכוון כדי להכשיל את התייר התמים אשר עשה מאמצים רבים להגיע למרכז הקניות בגוש-עציון ליהנות מהאווירה התרבותית במקום ולהשתלב בחברה, מאמצים שהושמו לאל בגין התנהגותה הפרובוקטיבית הגובלת בפלילים של הגב' זמורה.
אי לכך, ולפי סעיף האישום לחוק העותומאני משנת 1904 האומר כי "ליהודי אסור לשכב על אדמת פלשתין מחשש לפיזור חיידקים יהודים על האדמה הקדושה", תיבדק האפשרות להעמדתה לדין של הגברת זמורה.
בני משפחה יקרים, אנו מודים לכם על שחידדתם את ראייתנו והענקתם זווית חדשה לתיק "אליפלאת דוקר מס' 305615".
בכבוד רב,
בית הדין הצבאי, מחנה עופר
מקורות:
1. מחבל זוכה מניסיון רצח - בגלל "ספק באיכות ואורך הסכין". בית הדין הצבאי ביהודה קבע כי למרות שחמזה אלפילאת צעק "אללה הוא אכבר" כשדקר ישראלית בגוש-עציון ופצע אותה קשה, לא ניתן להוכיח כי התכוון לרצוח. בני משפחתה של הקורבן זעמו על ההחלטה: "מה לדעתם הוא התכוון לעשות?". בית הדין הצבאי ביהודה זיכה היום (רביעי) מחמת הספק את חמזה אלפילאת, מחבל שביצע פיגוע דקירה, מעבירה של ניסיון לגרימת מוות בכוונה, העבירה המקבילה במשפט הצבאי לניסיון לרצח. זאת לאחר שקבע כי למרות שדקר אזרחית ישראלית בגבה כשהוא צועק "אללה הוא אכבר", לא ניתן להוכיח כי התכוון להמיתה.
אמרי סדן/אמרי לוי סדן/ יום רביעי, 11 באפריל 2018, 20:41/ WALLA
2. לסאטירה "איפה אתם חיים" - פרק א'

תאריך:  17/04/2018   |   עודכן:  17/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוסף אליעז
יש להציג לתומכים התמימים בשלטונות עזה תמונה נכונה של המתרחש בעזה אל מול אומללותם של פשוטי-העם שם, שאינם מחוברים לצינורות השפע של השלטון והשחיתות השלטונית
איתמר לוין
חיות מותחת ביקורת חריפה על סירובו של ליברמן לאפשר כניסת תושבי יו"ש לטקס זיכרון משותף עם ישראלים    90 פלשתינים יוכלו להיכנס בכפוף לבדיקה פרטנית
יהודה קונפורטס
אנשי חיל המודיעין מסכלים פיגועים ומספקים מידע יקר ערך ומציל חיים על האויב    המרכז למורשת המודיעין מנציח את אלה מהם שנפלו במערכות ישראל    לזכרם
אסתר שניאורסון גרי
לא יועילו שיחות עם אויבים ולא פנייה למעצמות זרות, אם לא נתנער מעפר הקברים ונהפוך לעם הזועם ונוקם על רצח בניו, לעם המגיב כאריה הפורץ מסוגר    לנרצחים אין מען, אין אבחנה בין שמאל לימין בין מתנחל דתי למתבולל שמאלני
אליקים העצני
'סהרה הספרדית' הייתה מושבה ספרדית ששטחה 266,000 קמ"ר, פי 10 מישראל, ומספר תושביה 600,000 נפש    בשנת 1973 הוקמה שם "חזית פוליסריו" שדרשה להשתחרר מספרד, אך על הטריטוריה הזאת לטשו עיניים גם שכניה - מרוקו ומאורטניה    מעתה ואילך - הכל דיז'ה ווי, ובאופן כללי ניתן לומר, שהניצחונות באו"ם ובדעת הקהל העולמית היו לפוליסריו, אבל בשטח, במציאות, מרוקו גרפה את כל הקופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il