משרד 'כתב & המר יחסי ציבור' קיבל את הטיפול בתקציבי יחסי הציבור של אופטיק דורון, רשת בתי האופנה למשקפיים, ו'הדסה אופטימל' המרכז הרפואי להסרת משקפיים בלייזר.
לרשת אופטיק דורון, 8 סניפים ממותגים בערים הגדולות בארץ, והיא פועלת בתחום למעלה מ-50 שנה. הרשת מתמחה בשיווק ומכירה של המותגים המובילים בעולם, כמו: ורסצ'ה, ג'ורג'יו ארמאני, אוקלי, ולנטינו, כריסטיאן דיור, מוסקינו, בולגרי, שאנל, מקס מארה, בולה, אסקדה ועוד.
המרכז הרפואי 'הדסה אופטימל' הינו מיזם משותף של המרכז הרפואי הדסה עין כרם ורשת אופטיק דורון, והוא נהנה מהשילוב שבין טובי הרופאים בארץ ובעולם בתחום העיניים, שעד כה היו זמינים בבית חולים הדסה ובין רשת אופטיק דורון.
לאחרונה קיבל המשרד לטיפולו את תקציבי יחסי הציבור של ערוץ הופ!, מרכז אלבאום וחברת ווידאופן (Wideopen) בעלת הזכיון לפרסום בחניונים של כל הקניונים בארץ.
משרד יחסי הציבור 'כתב & המר', בבעלות שרון כתב ואורנה גלעד המר, הוקם לפני למעלה משנה ובין לקוחותיו נמנים: חברת 'קוסמופארם' (תחום הטואלטיקה) מקבוצת 'סנו';BSH GROUP - יצרנית ויבואנית בוש, סימנס וקונסטרוקטה - מוצרי חשמל;
חברת סידס דברים טובים; נוסבאום בדי ריפוד ווילונות, סנאק טיים בארות יצחק, דטה-סק מקבוצת אדאנת ועוד.