יצרנית ההלבשה התחתונה, "טריומף", מעלה קמפיין לקולקציית אביב קיץ 2007 בקונספט חדשני שמתרכז בתת המותג הפונה לצעירות "מיס טריומף".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, הופק בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים וכולל פרסומות בעיתונות יומית, שבועונים ומגזינים מובילים וכמו כן גם חלוקת קטלוגים שיצורפו לשבועונים ויחולקו בנק' המכירה של "טריומף" לדברי ממי כהן, מנהל שיווק ומכירות של טריומף, "טריומף מבטיחה ומקיימת את כניסתה לתחום ההלבשה התחתונה לצעירות עם השקת הקולקציה של המותג הצעיר מיס טריומף".