X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפתרון הנכון לחיסול פגע ניסיונות הפלישה הפלשתינית: זריעת שדות מוקשים על אם הדרך בואכה ישראל כל מי שינסה לעבור, בזדון או במקרה, יתפוצץ ואיש לא יוכל לטעון כי יד ישראל הייתה בו את המוקשים אפשר לזרוע בחשאי, בשעות הלילה, לאורך הגבול, בדרך אל ישראל וגם בנתיב ממנה בחזרה לרצועה
▪  ▪  ▪
זהירות מוקשים [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

איך ניתן לעצור את ניסיון הפלישה ההמונית של השבאב החמאסי מרצועת עזה לישראל - זו הדילמה המעסיקה כיום את ההנהגה הביטחונית, ונראה כי הפתרונות של ירי באש חיה לבלימת נהר ההמונים אינם הולמים את המציאות, בעיקר נוכח העתירה לבג"ץ של "הצדיקים" הישראלים המנסים בכל מאודם לייצר פתרון משפטי לבעיה. תנא דמסייע הצליחו אלה לגייס לטובתם את ירון לונדון בתוכניתו הטלוויזיונית.
לכאורה אין צודק מן הפלשתינים אשר נכשלו עד כה בכל מלחמותיהם לחזור אל חיק "המולדת" שממנה גורשו, והם מוכנים להקריב את נשמתם נוכח האש הישראלית בטענה שלא גרמו כל פגע. נראה כי אנו נתונים בעיצומה של מלחמה שאין מענה עליה, אבל אולי הראש היהודי מסוגל להמציא לנו פטנטים לחיסול הפגע. את אחד הפתרונות האפשריים הזכיר בבידוח הדעת האלוף מיל גרשון הכהן שסיפר בתוכנית בלגלוג קל על הפתרון הביולוגי שהוצע כבר לפני שנים: שיגור רבבות דבורים לעבר הפולשים כדי שינוסו משדה המערכה מחשש שייעקצו. אבל ב"שיטת לחימה" זו קיימים חסרונות כי אין דרך לומר לדבורים לאן לעופף ואת מי לעקוץ. לכן עוסקים מומחי תורת הלחימה הישראלית בגיבוש דרכי קרב יעילות יותר. למשל: שיגור נחילי צפעונים כדי שיכישו את המבקשים את נפשנו בעודם בעמדות התכוננות. ומפני אלה בוודאי ינוסו הפלשתינים כמנוסת האיש מפני הארי.
שונאי ישראל
אבל בפועל קיימים פתרונות טובים יותר שאיש לא יוכל לטעון כנגד הצידוק מלהשתמש בהם. למשל זריעת שדות מוקשים על אם הדרך בואכה ישראל. כל מי שינסה לעבור, בזדון או במקרה, יתפוצץ ואיש לא יוכל לטעון כי יד ישראל הייתה בו. את המוקשים אפשר לזרוע בחשאי, בשעות הלילה, לאורך הגבול, בדרך אל ישראל וגם בנתיב ממנה בחזרה לרצועה, כדי שצה"ל יוכל לטעון שאין זו אשמתו שמישהו דרך על מוקש ועלה בעמוד אש השמימה, ניתן לפזר מעל הרצועה אלפי עלונים בנוסח "ראה הוזהרת" כדי להגביר את הפחד שיאחז במתנכלים לנו להורגנו.
ניתוח פסיקות בג"ץ עד היום מראה כי צה"ל פועל על-פי החוק כדי לשמור על ביטחון המדינה ותושביה ןלכן מעניין מה יהיה לראות מה יחליטו שופטי בג"ץ כאשר יישבו לדון בעתירה. האם השופטים המכובדים יתנו יד לשונאי ישראל ויצדיקו את ניסיונות הפלישה כדי לערער את הסדר הציבורי בישראל, או שידחו את הטיעונים וישלחו לכל הרוחות את העותרים בשם "הצדק הטהור" ויתירו לחיילי צה"ל לירות בפולשים כבכלבים שוטים, למען יראו וייראו.

תאריך:  03/05/2018   |   עודכן:  03/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כלבים שוטים על גבול הרצועה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא יורים למען יראו ויראו
נדב  |  3/05/18 16:53
2
יש פתרון קל ומהיר.
מדמוני אסף  |  6/05/18 06:37
3
הגדר בדיחה. לימדו ממיכשול סיני
מיכשול הפרדה 1975  |  6/05/18 11:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מירב ארד
יו"ר הרש"פ טען בנאומו ברמאללה כי השואה נגרמה בשל התנהגותם החברתית של היהודים    נתניהו קרא לקהילה הבינ"ל לגנות את האנטישמיות של אבו-מאזן    שגריר ארה"ב בישראל: "שפל חדש עבור המנהיג הפלשתיני"
עידן יוסף
בעלי יבולים נפגעי טרור העפיפונים בעוטף עזה יוקרו כנפגעי פעולות איבה ע"י רשות המיסים    ח"כ ילין: צריך ליצור רשת השקיה שתכבה שריפות בשדות
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ רשם נקודות לזכותו בעצם כינוס המל"פ במאבקו נגד תנועת חמאס וממשל טראמפ. מחמוד עבאס מקווה להשיג לגיטימיות פלשתינית מחודשת כדי להילחם בתוכנית המדינית של ממשל טראמפ ובניסיון של חמאס להשתלט על אש"ף או להקים לו תחליף
אסתר שניאורסון גרי
גדול הנביאים משה רבנו, שלימד אותנו חוקים ומשפטים, ראה מצרי מכה עברי, הרג אותו, וטמן אותו בחול    כשעמלק זינב בעם ישראל, באה ההוראה: "זכור את אשר עשה לך עמלק"
יוני בן-מנחם
צה"ל עובר לתקיפות עומק ברצועה בניסיון להרתיע את חמאס מלהחדיר פעילים דרך גדר הגבול לישראל. חמאס איננה מעוניינת בעימות צבאי עם ישראל לכן על צה"ל להחריף את תגובותיו לקראת "יום הנכבה" ב-15 במאי
רשימות נוספות
צה"ל סיכל 3 פיגועים וחיסל 3 מחבלים  /  עידן יוסף
המדינה: הירי בעזה - חוקי  /  איתמר לוין
לא מוטרד מנוכחות הצבא הרוסי בסוריה  /  עומר כרמון
מים כבדים  /  אביתר בן-צדף
בכירים ברש"פ נגד קמפיין "צעדת השיבה"  /  יוני בן-מנחם
הפרה הקדושה האחרונה  /  אליקים העצני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il