X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשבוע שעבר כתב נחום ברנע בידיעות אחרונות על חבריו למקצוע: דן מרגלית ואמנון דנקנר, עכשיו מראים אמנון דנקנר ומעריב לנחום ברנע מאיפה משתין הדג
▪  ▪  ▪
המתלונן, ברנע בתנוחת הומלס, בר-מינן עליו השלום, עיניים עצומות, פה מוטה כלפי מטה, בשחור לבן - ניכר על-פי הגרעיניות שהתמונה הוגדלה התמונה

והנילונים הצבעוניים - כאילו יצאו הרגע מחופתם, כאילו מכבש הזמן נעצר כאשר התקרב אליהם

בשבוע שעבר למדנו מפי נחום ברנע בידיעות, שהעיתונאים אמנון דנקנר ("שחיתות" "שחיתות"), דן מרגלית "שחיתות" "שחיתות"), ויוסף (טומי) לפיד ("שחיתות" "שחיתות" "שחיתות" "שחיתות") היו אעפּעס שותפים מסחרית כאשר הם עשו לנו הצגות על מסכינו בתוכנית "הכל פוליטי".
אתיקה עיתונאית, לא אתיקה עיתונאית, חוק לא חוק, הם היו שותפים לחברה מסחרית אשר נועדה להעשיר את כיסם, כאשר הם מהתלים בנו מבעד למסך – כאילו הם עיתונאים אובייקטיבים חסרי כל עניין אחר בעבודתם.
אבל נחום ברנע הוא טירון - הוא לא ידע, שעם אמנון דנקנר ועם מעריב – לא מתעסקים.
כך פותח אמנון דנקנר ("שחיתות" "שחיתות") את תגובתו במעריב: "הסימן הראשון לכך שמשהו רע עובר על נחום ברנע התגלה ביום חמישי שעבר" (מעריב, 11.11.05).
כלל ראשון בעיתונאות לא מושחתת לחלוטין, השחר פניו של הקורבן, המם אותו בארס ושתק אותו. אחרי כן יהיה הרבה יותר קל לעבור לשלב הסיכול הממוקד.
ומתי הוא הבחין אמנון "שקרה משהו" לברנע – יום לפני שברנע הציג את קלונו של דנקנר ברבים – אוי איזה מקריות ("שחיתות" "שחיתות") .
"הנדתי ראש בחיוך, הרהרתי בעיתונאי המזדקן..." - כן נחום ברנע מזדקן!! ואילו דנקנר ירום הודו מצעיר!!!
כלל שני בעיתונאות לא מושחתת לחלוטין: תמשיך לתת מכות באותה נקודה שם ירית את החץ הראשון, שם בדיוק תכאיב, שם בדיוק תצליח להשפיל את קרבנך עד עפר.
ואחרי כן ממשיך אמנון שלנו: "יש לנו כאן בעיה קטנה של היקסמות מנושא מסוים שהכותב לא יכול לגבור עליו, בפסיכולוגיה קוראים לזה דליפה".
כלל שלישי בעיתונאות לא מושחתת, חזור על הכלל השני ככל שיידרש, עד שתצא נשמתו של הקרבן.
ומכאן שוטפים חיצי הרעל: "מיד נוכחתי שהבעיה האוטו ארוטית שלו היא לא היחידה".
וכשמגיעים לחשבון הדולרי של רבין ז"ל כותב דנקנר: "והנה מרגלית הביא מוושינגטון את הסקופ הגדול בתולדות המדינה: הידיעה הבלעדית על חשבון הדולרים של לאה ויצחק רבין מרגלית ולא הוא. הוא הרוס מזה למרבה הפלא, עד היום".
"מה שמלמד עוד פעם כי אנשים יכולים להיות נבונים, מוכשרים ומתוחכמים ועדיין תסביכיהם יגלשו לכתיבתם" (לא, אין מדובר בכתבי שוליים הכותבים באתרים נידחים באינטרנט אלא דברי אלוהים חיים של עורך מעריב, במעריב, המתיימר להיות עיתון מוביל במדינת ישראל).
לסיום כותב עורך מעריב: "ומי אני שאגרום להפרעה של תנומתו המתוקה של נחום ברנע שבה הוא חולם אתם כבר יודעים על מה" ("שחיתות" "שחיתות").
לשיאים גבוהים יותר מגיעים העיתון ועורכו המכובדים ("שחיתות" "שחיתות") בתמונות שהם מספקים לנו על המתלונן והנילונים [ראו תמונות].

תאריך:  12/11/2005   |   עודכן:  12/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה מכנס, עו"ד
חנה בית הלחמי
החברה הישראלית, הפוסט טראומטית, עושה את מיטב מאמציה על-מנת לזייף לקחים מרצח רבין וכדי שלא נצטרך להביט לעצמנו בעיניים ולומר לעצמנו את האמת. מורשת רבין שוכתבה והומצאה מחדש, כדי שלא נידרש לקיים את מורשתו האמיתית: די לאטימות, כן לאחריות אישית של כל אחד ואחת לחברה ולמדינה    כמה נוח לנו לחיות ב"אוטומט", מתוך פחד מהתמודדות אישית עם המרחב הציבורי. מתי נלמד לצאת מהאוטומט, לספור עד 10 ולחשוב: מה רבין היה עושה? מהי באמת המורשת שלו?
עו"ד עופר פיינשטיין
יוסי עבדי
"דוקטרינת הדמוקרטיזציה" של נשיא ארה"ב שואפת להפיץ את רוח החירות והחופש בקרב מדינות ערב, וכך לשחררן משלטון הרודנות    יחד עם זאת, ה"מזור" האמריקני עשוי להביא לתופעות לוואי הפוכות, אשר יבססו, בשם רעיון החופש, "מזרח תיכון חדש" - כקרקע פורייה להתחזקות המפלגות הרדיקאליות    ארגון החמאס מיטיב להוכיח כיצד השיטה פועלת
דוד פרבר
בנאום הנצחון שלך, קראת למר שמעון פרס לבוא ולעמוד לימינך, להדריכך, ולהחזיק בידך    מחווה יפה כשלעצמה, אבל מסוכנת מאין כמוה    מה שיקרה הוא ששמעון פרס יקבל את הצעתך, יבוא לעמוד לימינך, ולא רק יחזיק בידך אלא ילפות את צווארך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il