X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כך מהמרים בכספם של אחרים ומעלימים הכנסות מרשויות המיסוי; מונח חדש הקרוי "הטרדה מינית" הופך על פניו את היחסים שבינו לבינה. את הגלגל הזה אי-אפשר להחזיר לאחור. אם מישהי התלוננה על הטרדה עמדה מילתה מול מילתו ולעתים קשה מאוד להוכיח שהמדובר בסיפור שלא היה לא נברא
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

החיים בחברה של ימינו מציבים אתגר גלי סוער בפני האדם, כל אדם, גבר או אישה, ולא פעם פשוט קשה עד בלתי אפשרי לעמוד בפניו. היום, קוראי היקרים מאוד, רצוני להציג בפניכם חלק קטן מן החוויות שעברתי במהלך עבודתי מול ועם נשים בחברות שונות, בעיקר באל-על החברה בה כיהנתי בתפקיד בכיר למדי. אבל לא רק באל-על, אלא בכל חברה בה עבדו נשים מול גברים. מוזר ככל שזה עלול להיראות, הסתבר כי התאווה להצליח עיקמה את פסי הברזל הישרים. שוב לא נשאלו שאלות מה מותר ומה אסור. החברים הטובים עברו לתחום ההימורים ואפילו הימרו על התוצאות של מרוצי סוסים בחו"ל. ועל התוצאות של המסחר בניירות ערך. והכל בהתאם ליכולות הפיננסיות מכספם של חברים אחרים. ומי שהרוויח דאג גם לא לדווח למס הכנסה על הישגיו כדי שלא יהיה מי שיגזור עוד קופון מהצלחותיו. ומי שהצליח להעלים ולרמות זכה בעיטור העוז וההצלחה ונוהג זה הפך ל"מודוס אופרנדי" המקובל בכל מרחבי החברה.
בימים הרחוקים ההם עדיין לא היה נפוץ המונח "הטרדה מינית" אבל אני הצלחתי לא להתפתות ולא להטריד. וזה לא היה פשוט כי נדרשו לכך תעצומות נפש. בסופו של דבר נשברתי. יותר נכון לומר שאחת הצעירות האלה שברה אותי. היא הציעה את עצמה ללא בושה ואני לא עמדתי בפיתוי הלוהט למרות היותי נשוי. לצערי עלי להודות שלא הייתי הסולן היחיד בתחום הפרוץ הזה.
רוב עובדות הקרקע באל-על וגם דיילות האוויר היו נשים. הן נבחרו בקפידה: צעירות, יפות, מבטן מושך כאילו הן אומרות ללא קול "גע בי". ראשי היה סחרחר וכל משאלתי הייתה לגעת, ללטף את העור הצח, את הקימורים שכמו העבירו לי מסר ברור: "אני שלך".
והנה, לפתע, כאילו יש מאין קמה עיתונאית אחת והחליטה כי כיוון שיש בידה כוח להרע, היא רוצה לשנות סדרי עולם ולהקים חיץ של פלדה בין גברים לנשים כדי שלא ניתן יהיה עוד לדבר או אף לחשוב על הטרדה. והעסק התחיל לפרוח ולשגשג וזלג גם למקומות חדשים שאינם רק ליחסים שבינו לבינה. מי שנפל במלכודת ושילם את המחיר, הועמד לדין ואיבד את פרנסתו ואת שמו הטוב. ואת הגלגל הזה אי-אפשר היה להחזיר לאחור. אם מישהי התלוננה על הטרדה עמדה מילתה מול מילתו ולך תוכיח שהמדובר בסיפור שלא היה לא נברא.
אחד מידידי באותם ימים עשה חיל כיוון ש"עבד" מול מאגרי הכספים של מספר חברות ביטוח וככל שגדל היקף ההימור גדלו רווחיו, התפתח שמו הטוב כמומחה לשוק ההון. והוא זכה לכבוד מלכים ולהערצה על הצלחתו המסחררת.
הימים היפים ההם חלפו ואינם עוד. כיום כל מבט, כל מגע מקרי הינם "הטרדה מינית" אבל לעומת זאת מי שעשה "מכה כספית" נחשב לגאון פיננסי ולפחות ל"מצליח מאוד". במבוכי הפיננסים. נושאי הפרי האסור.
המתווה הכספי כאות להצלחה הפך על פניהם את ערכי המוסר שהיו מקובלים שנים רבות בחברה שלנו. יחד אתו הלכו לעולמם גם ערכים כמו נאמנות, "מלה זו מלה" ורבים אחרים וטובים שנמחקו ממילון המושגים המקובל.

תאריך:  19/06/2018   |   עודכן:  19/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התאווה "לעשות מכה" עיקמה את היושר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
וואחד
שמ   |  19/06/18 18:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הכתובת הייתה על הקיר, וכחלון עצם עיניים    עתה הולם בו פטיש הנתונים, והתחלות בניית דירות בנפילה ויזמים קונים פחות מגרשים, וממילא בונים פחות דירות    אם הרווח במחיר למשתכן קטן ואפסי, למה לבנות?    כחלון יוכל לתקן
דוד סנדובסקי
התמהיל המשוזר בין האוונגליות הנוצרית המשיחית המקצינה לבין המשיחיות הדתית-לאומנית להקמת בית המקדש היהודי בהר-הבית עלולה להצית את "מלחמת יום הדין" הקרויה "מלחמת גוג ומגוג"
רחלי בן-צור
לכן, לו אני ח"כ מרב מיכאלי, הייתי חותרת חיש מהר ליצר עוד מספר חוקים אשר יפתחו את ההורמונים החבויים בגופנו על-מנת שאלה ייעורו בעורקינו ויפעלו במספר נושאים אקוטיים לתקינותה ושפיותה של החברה הישראלית
אסתר שניאורסון גרי
זעקי ארץ אהובה! על שאלה הם שופטייך    הטרור הערבי משתולל בכול עוזו, יישובים מותקפים באש, אוטובוסים הופכים למרמס בתל שבע על-ידי כנופיות פורעים, שדות נשרפים, טרור עפיפונים מכנים זאת, אבל מסביר לנו למשל האלוף נועם תיבון, שאלה הם רק ילדים שזורקים ועל כן אי-אפשר לירות עליהם בחזרה...
יורם אטינגר
בעידן המודרני, סוריה הפכה למוקד הסתה נגד ארה"ב, טרור אנטי-אמריקני, נרקו-טרוריזם, הפרת זכויות אדם, איום על כל משטר ערבי פרו-אמריקני, שתוף פעולה אסטרטגי עם האייתולות, רוסיה, סין וקוריאה הצפונית, וקשר הדוק עם קובה, ונצואלה, בוליביה ואקוודור האנטי אמריקניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il