טמפו, יצרנית המשקאות והבירה השנייה בגודלה בישראל, ממשיכה להשקיע ב"נשר מאלט" התופס 50% משוק המאלט. לטמפו נתח שוק של 71% בקטגוריה זו.
נשר מאלט יעלה בימים הקרובים עם סדרת סרטוני אנימציה, שהופקו בטכנולוגיה ממוחשבת מתקדמת, במראה טרנדי בדומה לעולם הסרטונים המוצג בערוץ המוזיקה העולמי MTV.
הקמפיין יכיל מספר סרטונים המתארים סיטואציות שונות של פעילויות כושר ובריאות - ריצה /צרכני ויטמינים/חדר כושר וכו', אשר בסוף כל סרטון מחבר הקריין את עולם הכושר והדיאטה לערכים הבריאותיים של שתיית נשר מאלט.
במהלך השנה האחרונה, נקטה טמפו בסדרה של מהלכים, על-מנת לחזק את ערכיו הבריאותיים של "נשר מאלט". הרצאות של דיאטנית קלינית בבתים פרטיים, רענון מראה הבקבוק והוספה של ערכים בריאותיים על התווית הם רק חלק מהם.
לדברי רפי יער, מנהל מותג נשר מאלט "הסרטונים מתמקדים בקו הבריאות שאותו אנו מקדמים עם המשקה ומתאים לטרנד משקאות טבעיים ובריאים, המתפתח מאוד בעולם ובישראל, שנשר נמנה עמו".
הקמפיין יכלול כ-5 סרטים אשר יופצו בצורה ויראלית דרך רשת האינטרנט ובנוסף יכלול פעילויות קד"מ שונות. את הסרטים מקריין אלכס אנסקי.
שוק הבירה השחורה בישראל מוערך ב-70 מיליון בשנה. לטמפו, כאמור, נתח שוק ממוצע של 70%.