רשת האופנה "RALF KATA" יוצאת בקמפיין לעונת אביב-קיץ 2007 בהיקף השקעה כולל של כ-300,000$.
סיסמת הקמפיין של העונה הקודמת - "בימת האופנה של ישראל" ממשיכה גם בקמפיין הנוכחי שעולה השבוע באמצעות משרד הפרסום "ברלזון רן לוי" ויימשך עד סוף אפריל. הקמפיין כולל שילוט חוצות, עיתונות, דיוור ישיר ורדיו.
הקמפיין הינו קמפיין מכירתי שמטרתו להבליט מחד את המחירים האטרקטיביים של הרשת ומאידך את האופנתיות והעדכניות של הבגדים. לשם העברת המסר נבחרה הדוגמנית קטיה קלצ'קין לתפקיד הפרזנטורית של החברה.
רפי קטה, מבעלי החברה מסר כי: "בסיסמת הקמפיין כמו בסניפי הרשת, בא לידי ביטוי המסר כי מדובר במתחם ענק המציע תחת קורת גג אחת פתרונות אופנה כוללים בתחומים שונים לכל בני המשפחה, מעין חנות כלבו הנותנת מענה אופנתי כולל במחירים נוחים".
עוד הוסיף קטה כי "מטרת הקמפיין הינה לשקף את אופי המותג - פתרונות הלבשה מכף רגל ועד ראש לכל המשפחה, במחירים נוחים השווים לכל כיס ויחד עם זאת בגדים ואביזרים המשדרים אופנתיות ועדכניות".
רשת "RALF KATA" המונה שני סניפי ענק המשתרעים על שטח של 700 מ"ר הוקמה בתחילת שנת 2005 ומתעתדת לפתוח עוד 10 סניפים בשלוש השנים הקרובות.