חברת מי עדן, המובילה את תחום המים המינרלים הטבעיים בישראל, יוצאת לקראת הקיץ עם מסלול הצטרפות חדש בשם "מיני". במהלך השיווקי החדש יושקעו למעלה מ- 1.2 מיליון שקל והוא יגובה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, עיתונות ובאינטרנט.
המסלול החדש כולל את מרכיב שירות "מי עדן עד אליך", מי עדן בכדי 11 ליטר (כדים קטנים הייחודיים למי עדן), ומיני בר קומפקטי ומעוצב, במתנה (למצטרפים למסלול ל-24 חודשים).
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "המסלול החדש מאפשר כניסה קלה לתוך שירות "מי עדן עד אליך" עם פתרון מים קייצי, במחיר השווה לכל נפש. מרבית הציבור כבר שותה מים מינרלים טבעיים בבית, אנחנו מאמינים שהמסלול החדש רק יעמיק את המהפכה הבריאה, ויתן לצרכן מענה באמצעות זמינות עד הבית ופתרון המתומחר באופן אטרקטיבי ביותר".
מי עדן משיקה את "מסלול מיני" כמסלול חדש, המעניק ללקוח בשיווק הישיר, בר מי עדן מעוצב במתנה, שירות וכדים קטנים על פי צריכתו, מתוך מטרה להבליט את סף הכניסה הנמוך לשירות.
השקת המסלול החדש תגובה, כאמור, בקמפיין הממשיך את השפה הפרסומית של מי עדן תחת הסלוגן: "70% מהגוף של ילדיכם הם מים, אילו מים ממלאים אותם בבית?" איתו מציגה מי עדן את הרציונאל הפרסומי המחדד חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הגוף שלנו!
ניתן להצטרף לשירות באמצעות טלפון מספר: 2929-
קרדיטים
תקשורת שיווקית: הילית הראלי,משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, סמנכ"ל קריאייטיב: דייויד אדלשטיין, מנהל קריאייטיב: יריב רטנר, במאי: אוהב פלנץ, סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי, מפיק: אלון שמואלוף, מנהל לקוחות: בני רון, תקציביאית:אפרת פרנקו, ארטדיירקטור: אמראל שושני, קופירייטר: אסף גון, יח"צ: שטרן אריאלי.