X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת מי עדן, המובילה את תחום המים המינרלים הטבעיים בישראל, יוצאת לקראת הקיץ עם מסלול הצטרפות חדש בשם "מיני". במהלך השיווקי החדש יושקעו למעלה מ- 1.2 מיליון שקל והוא יגובה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, עיתונות ובאינטרנט.
המסלול החדש כולל את מרכיב שירות "מי עדן עד אליך", מי עדן בכדי 11 ליטר (כדים קטנים הייחודיים למי עדן), ומיני בר קומפקטי ומעוצב, במתנה (למצטרפים למסלול ל-24 חודשים).
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "המסלול החדש מאפשר כניסה קלה לתוך שירות "מי עדן עד אליך" עם פתרון מים קייצי, במחיר השווה לכל נפש. מרבית הציבור כבר שותה מים מינרלים טבעיים בבית, אנחנו מאמינים שהמסלול החדש רק יעמיק את המהפכה הבריאה, ויתן לצרכן מענה באמצעות זמינות עד הבית ופתרון המתומחר באופן אטרקטיבי ביותר".
מי עדן משיקה את "מסלול מיני" כמסלול חדש, המעניק ללקוח בשיווק הישיר, בר מי עדן מעוצב במתנה, שירות וכדים קטנים על פי צריכתו, מתוך מטרה להבליט את סף הכניסה הנמוך לשירות.
השקת המסלול החדש תגובה, כאמור, בקמפיין הממשיך את השפה הפרסומית של מי עדן תחת הסלוגן: "70% מהגוף של ילדיכם הם מים, אילו מים ממלאים אותם בבית?" איתו מציגה מי עדן את הרציונאל הפרסומי המחדד חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הגוף שלנו!
    ניתן להצטרף לשירות באמצעות טלפון מספר: 2929
קרדיטים
תקשורת שיווקית: הילית הראלי,משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, סמנכ"ל קריאייטיב: דייויד אדלשטיין, מנהל קריאייטיב: יריב רטנר, במאי: אוהב פלנץ, סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי, מפיק: אלון שמואלוף, מנהל לקוחות: בני רון, תקציביאית:אפרת פרנקו, ארטדיירקטור: אמראל שושני, קופירייטר: אסף גון, יח"צ: שטרן אריאלי.

תאריך:  29/04/2007   |   עודכן:  29/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il