X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השמאל הזה מעולם לא אמר ולו מילה אחת טובה על הממשלה של נתניהו בעצם האופוזיציה יחד עם התקשורת קראו תיגר באופן הכי לא דמוקרטי, על הבחירה של הציבור, כשהם מנסים להוציא מגבולות הלגיטימיות לא רק את ראש הממשלה, אלא גם את אלה ששמו ליכוד בקלפי
▪  ▪  ▪
רבין. "סרטן" [צילום: משה שי/פלאש 90]

ההתגייסות השלישית של העדר השמאלי, היא "בעניין" ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל נתחיל בזו הראשונה.
היה זה כאשר התפרץ לחיינו "המזרח התיכון החדש", שטונות הזיה ממנו הוסנפו, כולל מנות יתר של "תנו לשמש לעלות", לתוך המוחות בטחינה יום יומית. פרסים חולקו, מפקפקים נשלחו לחינוך מחדש אצל מוגריני במוסדות האיחוד האירופי, חסרי מזל נקברו כקורבנות שלום, פתאים יישרו קו, פתאום אש"ף חזר בתשובה, ושום דבר לא השבית את השבח וההלל, הברכה והעילוי, לקריאות הנחרצות שכבר לא יהיו עוד מלחמות.
זה מן 'בית ועד מבין עניין', שקשה להבקיע את חומת האחדות שבו. איש לא שאל שאלות, לא חיפש "חורים" שהיו בהסכם. הפלשתינים הבינו לאחר הפיגועים הגדולים כאשר ממשלת ישראל לא חזרה בה, שההסכם חשוב מאוד מבחינה ציבורית ופוליטית לדרג המדיני בישראל, עד כדי כך שהם יהיו מוכנים לבלוע כל "צפרדע" בדמות פעילות טרור, תוך כדי שהם מנסים להסתיר את אחריות ערפאת ומנגנוני הביטחון שלו למעורבותם בטרור. עזר ויצמן נשיא המדינה אז, שהציע לממשלה להשהות את השיחות בגלל הטבח והרצח שהיו מדי יום, ספג קיתונות ביקורת מהתקשורת על התערבותו בנושא. התקשורת הייתה גורם משמעותי. שהביאה את אופוריית השלום לכול בית בישראל "כאילו אין טרור".
תופעה דומה חווה הציבור בישראל עשור מאוחר יותר, עת נולדה תוכנית ההינתקות של שרון. מאחר שלא הופקו שום לקחים מפרשת הסכמי אוסלו, חזר הסיפור. ברגע שהמטרה סומנה ככזו שכוללת פינוי ישובים של מתנחלים ומסירת שטחים לפלשתינים, התמסרה התקשורת לסדר היום הזה, והעדר התארגן למרוץ התמיכה. כל מכשול אתי או מוסרי בדרך הוסט, כולל "נוהל אתרוג" כלפי ראש הממשלה שרון. כל מי שהתנגד לעקירה ולא רק מסיבות אידיאולוגיות, אלא ביטחוניות מעיקרן, הוצג בתקשורת כגורם סהרורי ובכול התבטאות חיפשו מניעים אישיים.
צרכני התקשורת היו שוב שבויים בידיה, וסופקו להם בדיות, ספינים ומידע מוטעה, העיקר להסיט את הדעת מהעיקר והחשוב. האירוע לא לווה בפרשנויות ובשאלות חשובות, האם המהלך יהיה טוב לישראל, האם הביטחון ישתפר, מה יצא מכל העקירה... כולם התגייסו עם התקשורת כולל הצבא ובית המשפט העליון, והתקשורת עשתה את מה שהיא הכי מיטיבה לעשות, להוביל ולשרת את האידיאולוגיה שלה והשקפת עולמה, ללא שמץ של איזון פוליטי אפילו לא למראית עין.
מילה אחת טובה
כידוע אהוד ברק לאחר שנבחר אמר: 'התקשורת העלתה אותי לשלטון'! גם סקר שערך ערוץ 2 בעת מלחמת לבנון השנייה, תחת הכותרת "הצופים דורשים תקשורת פטריוטית", העלה שרוב גורף בציבור סבר שעל התקשורת לגלות פטריוטיות. 85% אמרו שהתקשורת צריכה לדווח באופן פטריוטי ואוהד לישראל. שליש מהמשיבים ראו בתקשורת את הגורם העיקרי בכישלון המלחמה.
השמאל והתקשורת חד הם. וכאן מגיעה ההתגייסות השלישית של התקשורת. הבנו שהם רוצים שהשמאל יעלה לשלטון ונתניהו מפריע להם! אנו יודעים שכול ה"קונצים" לסלקו לא הניבו פרי בינתיים. ואנו עדים לכך שהם לא יודעים את נפשם, עד כדי כך שדלקו בסופר אחרי היועץ המשפטי שערך קניות לשבת, כדי להפחידו, ולהאיץ בו להפוך את ראש הממשלה לאשם. והתקשורת משתפת כרגיל פעולה.
השמאל הזה מעולם לא אמר ולו מילה אחת טובה על הממשלה של נתניהו. בעצם האופוזיציה יחד עם התקשורת קראו תיגר באופן הכי לא דמוקרטי, על הבחירה של הציבור, כשהם מנסים להוציא מגבולות הלגיטימיות לא רק את ראש הממשלה, אלא גם את אלה ששמו ליכוד בקלפי. הם החליטו על דה-לגיטימציה לכול מה שעשתה ופעלה הממשלה הנבחרת: חוק הלאום, חוק הפונדקאות, מתווה הגז, המסתננים... התקשורת נמצאת רובה ככולה עם המפגינים האלדד יניבים, והיא מרכיב חשוב ועיקרי במסע הדה-לגיטימציה לממשלה, לעומד בראשה, ולהחלטות המתקבלות בה.
פה מלוכלך לרובם. הם מנבלים את הפה נגד ראש הממשלה, נגד שרת המשפטים, נגד שרת התרבות, אם זה שחקן מהברנג'ה שמתראיין, או זמר, עיתונאי, סופר, מרצה באקדמיה, ראש ממשלה לשעבר, כל זב חוטם מרשה לעצמו להתיר דם, לגדף, להשוות לנאצים לקרוא עליהם "סכנה לדמוקרטיה"!
ונתניהו אינו עונה. אתם רוצים לרענן את הזיכרון שלכם? אולי נתחיל ברבין שכינה את המתיישבים "סרטן" וסיפר בקול גדול שסרטנים כאלה נמצאים ב"אריאל, בעימנואל ובשלומיאל", שקרא עליהם "פרופלורים", שהסביר לכולם שההתנחלויות הן כל כך מסכנות וחסרות חשיבות, "שאפילו סאדאם חוסיין לא יבזבז עליהן סקאד", ועוד ועוד, שמעון פרס שרץ לרב המרצחים ערפאת, היה "איש שלום משכמו ומעלה", נתניהו שנפגש עם נשיא הפיליפינים, נשיא הונגריה", מקיים יחסים מדיניים עם ראשי מדינות שנויים במחלוקת, לא חשובים, ולא ממש, איך לומר נורמלים"...
אדון אהוד ברק מצייץ, מתראיין, ומכריז שכולנו על-פי תהום. אז נו אדון ברק עוד צעד אחד קטן, וזהו. אמרת שהכול מתחיל בצעד קטן 'בעיקר לקראת השלום' שצעדת לכבוד ערפאת, כאשר רצית לתת לו את הכול, כולל הכותל.
מחר יום הכיפורים, ונדמה שכה רבים בעדר ה'לא משתנים' צריכים לבקש סליחה ומחילה.

תאריך:  17/09/2018   |   עודכן:  17/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא משתנים
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
נא להוכיח את המשפט:
אבנר צפוני  |  17/09/18 15:14
 
- אמור גרסתךחצוף>ונשקול לענות לך
ע_הראל  |  18/09/18 16:33
2
הימנונים האומללים רוצים אהבה
הירונימוס  |  17/09/18 18:33
 
- קראתםלנו>עדר עיוורים&אנשי חושך
ע_הראל  |  18/09/18 16:28
3
מוכיחה את טיבכם סמולנים
כל מילה של אסתר  |  17/09/18 20:33
 
- "מי רצח את ראש הממשלה" ?
שלמה המגיב  |  17/09/18 22:08
4
מניפולציות והטעייה בנוסח אסתר
שלמה המגיב  |  17/09/18 21:09
 
- יפה כתבת
הירונימוס  |  18/09/18 04:46
 
- אוהבים את נתניהו*נפרדים מהסמול
ע_הראל  |  18/09/18 12:38
 
- אסתר היא הבעיה של סמולנים
שלמה אתה בטרלול  |  21/09/18 15:41
5
גמר חתימה טובה ושנה טובה
לאסתר האלופה  |  18/09/18 10:36
6
מי "מוציא מגבולות הלגיטימיות"
שלמה המגיב  |  19/09/18 08:19
 
- יד נעלמת בוחשת ותופרת
יעקב יעקב  |  20/09/18 20:29
7
עם עלית הליכוד לשלטון
יצחק בן אהרון  |  20/09/18 19:50
8
התבלבלת חביבתי
אלטע קאקער  |  21/09/18 00:35
 
- לכן>רוציםשרהBBבבית רה"מ עד2029
ע_הראל  |  21/09/18 12:58
9
יופי של מאמר
יהודי מהמרכז  |  21/09/18 15:24
 
- "מאיץ" בנוסח היהודי מהמרכז
שלמה המגיב  |  22/09/18 10:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית ההינתקות
עומר כרמון
קצין צה"ל נפצע קל    הפלשתינים מדווחים על שלושה הרוגים - אחד מהם בן 12    החמאס: נמשיך באסטרטגיה המוצלחת שהובילה את ישראל לתוכנית ההינתקות    שריפות בעוטף עזה בשל בלונים ששוגרו מהרצועה    צה"ל הפציץ שתי עמדות תצפית של חמאס: "משתמש באזרחי רצועת עזה כמגן וככסות לפעולות טרור"
אסתר שניאורסון גרי
מי שהיה מעורב אז, יכול לספר הרבה    התקשורת המשיכה בחיים כאילו הדברים לא קרו    כך עד היום. עובדה שלא נודע, כמה אנשים הצליחו להגיע לבית, מה קרה לחלק גדול מהתושבים, איך הסתדרו בעבודה, מה קרה לילדים שחוו טראומה כזאת
בעז שפירא
בפרוץ הגירוש הפגינו חלק מכם רשעות לשמה    בעת שאחינו המגורשים מבתיהם מובלים באוטובוסים ודחוסים משל היו בהמות או אשפה, עמדו חלק מכם לצדי הצירים מוחאים כף - "הגיע היום המיוחל"!
עמוס גלבוע
שהיא קיבלה לגיטימיות בינלאומית, ולא הייתה חד-צדדית למעשה    לא כך הוא בהינתקות מרצועת עזה    וכל מי שמדבר על "היפרדות" צריך ללמוד את לקח לבנון לחיוב ולקח עזה לשלילה
יוסי אחימאיר
אלא שאצלנו קמו רודפי שלום מדומה, חולמים בהקיץ, מגובים בתמיכה של שונאי ישראל ופאציפיסטיים אירופיים ואחרים בעולם, שמנסים למכור לנו כבר 51 שנה את התזה ההזוייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il