X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקומדיה הצרפתית "בחורה זהב" קורסת בגלל תסריט עילג ולא שנון, והכוכבת נטולת הסקס-אפיל לא משתלטת על תפקיד נערת הזוהר הצינית
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

תיפרדו לשלום מאמלי. לאודרי טוטו נמאס להיות החמודה עם הפנים המתוקות והמבט התמים שמאמינה שהעולם הוא מקום שטוב לחיות בו. בסרט החדש בכיכובה, "בחורה זהב", היא מגלמת את אירן, אישה צינית, סכסכנית ומרירה שנדבקת לכל מי שמוכן לקנות אותה בתכשיטים ובנעליים, גם אם הוא דוחה אותה מכל בחינה אחרת. היא מסתירה את העיניים העגולות מאחורי משקפי שמש, מחליפה את השמלות המנוקדות במחשופים עמוקים ויוצאת לצוד חתן עשיר.
אבל זו לא היתה קומדיה רומנטית אם הגיבורה לא היתה מסתבכת. אירן מזהה בטעות את הברמן החביב ז'אן (גד אלמלך), שהיא פוגשת במלון בריביירה הצרפתית, כעשיר מופלג וממהרת להיכנס למיטתו. ז'אן חסר המזל אינו מסוגל לממן את אורח החיים הראוותני של אירן, ואילו המאהב התורן שלה מגלה את הבגידה וזורק אותה. וכך, נטולת כרטיס אשראי, אירן יוצאת לקרב על זכותה לערוך מסעות שופינג באלפי יורו.
ז'אן, התמים והמאוהב, מנסה לקנות את לבה הקר של נערת השעשועים באמצעות חשבון בנק מדולדל. אחרי שאירן האכזרית מוסיפה עוד כמה שמלות למלתחה, היא זורקת את ז'אן סופית, אך הוא חושף יכולת הסתגלות מפתיעה והופך לג'יגולו ססגוני. אירן חווה שינוי מסוג אחר ומזדעזעת לגלות שיש דברים שכסף לא יכול לקנות, והעלילה ממשיכה להתגלגל כמו עגלה עמוסה בקרואסונים במסדרונות של מלונות היוקרה של ניס.
"בחורה זהב" מנסה ללכת בדרכן של קומדיות רומנטיות אחרות, עם מרדפים נטולי בגדים בין המיטה לאמבטיה, טעויות בזיהוי וקצת גגים פיזיים, אך אינו מצליח לכבוש. הבמאי פייר סלבדורי אומנם יוצר מדי פעם סיטואציות שמעוררות פרצי צחוק מזדמנים בקהל, אבל מרבית הסרט קורס בשל תסריט עילג ומסורבל, שחסר את השנינות החיונית לסרט כזה.
חוסר התחכום הופך את "בחורה זהב" למעין תצוגת אופנה, שבה נעשה שימוש מוגזם בגופה הרזה להחריד של טוטו, כשהיא עונדת שמלה זעירה או מודדת בגד ים בבריכת המלון. אפילו הפוטנציאל הגדול של חופי הריביירה, הלוקיישן המרהיב שבו צולם הסרט, מוחמץ לחלוטין.
תחושת ההחמצה עוד גוברת, כיוון שנדמה שהיכולת של השחקנים גדולה יותר מכפי שנראה בסרט. אלמלך, כוכב קומי ענק בצרפת שגם מגיע מדי פעם לביקורים בישראל, מצוייד ביכולות המתאימות לתפקיד הטיפוס האומלל שמתגלה כשרמנטי ורב קסם. הוא גם מוכיח שכאשר הסיטואציה מבויימת בדייקנות, הוא מסוגל להפיק ממנה את המיטב. למשל, בסצינה פשוטה מאוד ובכל זאת מצחיקה שבה הוא מתחזה לאיש שירות חדרים, ומציע למאהב הקשיש התורן של אירן ארוחת בוקר לעוסה מראש שתתאים לפה חסר שיניים. אלא שהחומרים שהתסריט של "בחורה זהב" מציע לאלמלך פשוט אינם מצחיקים מספיק.
במקרה של טוטו הבעיה מעט מורכבת יותר. זו אולי השוואה מופרכת, אבל הכרזה של הסרט, שבה טוטו אוחזת ברישול חינני בסיגריה ארוכה במיוחד, אינה מאפשרת להימנע ממנה. טוטו מעוצבת כך שתזכיר אודרי אחרת: חובבת התכשיטים והעשירים המיתולוגית שגילמה אודרי הפבורן, בסרט הקלאסי "ארוחת בוקר בטיפאני".
אבל אין שום דמיון בין הסיפור שעליו התבסס סרט המופת ההוא לבין הסרט הנוכחי. מעבר לכך, טוטו אולי מסוגלת להיות אלגנטית, אך אין לה הסקס אפיל והכריזמה של הפבורן, וזאת בלשון המעטה.
על-פי מה שנראה ב"בחורה זהב", עדיף שטוטו תספוג את הדביקות ותישאר בתחומי הנחמדות המקסימה בסגנון אמלי. הניסיון הנוכחי להפוך אותה לפרחה חסרת רכוש ובעלת לב זהב פשוט לא עובד.

תאריך:  17/05/2007   |   עודכן:  17/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יחליף את גבי גזית בהגשה    יחזור מארה"ב ויחל בחודש יולי    ברשות השידור אופטימיים באשר לאחוזי ההאזנה
מערכת Seret
הסרט הוזמן להשתתף בפסטיבל "סוון-ביי" בוויילס- אנגליה ב-29.5 ובפסטיבל הסרטים בפנסילבניה שיתקיים השנה בין ה-19 ל-23 ביוני
הדר פרבר
אמר כי הוא רוצה "להיכנס מיד לעבודה"    נפגש עם קנצלרית גרמניה בין היתר כדי לדון בעתיד החוקה של האיחוד האירופי
אלון רוזנבלום
התובעים: בעקבות הצפייה בסרט נכדתו עברה טראומה פסיכולוגית והיא היתה צריכה לעבור טיפול אצל מומחה ומפגשי ייעוץ
גלית יצחק
כך על-פי הנחיה שעומד לפרסם נשיא האיגוד הישראלי ליתר לחץ דם    לפי ההנחיה, גם ערכים של 80-90/120-140, אשר נחשבו עד היום כנורמטיביים, יוגדרו כלחץ דם בקבוצת סיכון    היום מצוין יום המודעות העולמי ליתר לחץ דם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il