|
תאריך:
|
04/01/2019
|
|
|
עודכן:
|
04/01/2019
|
הצהרות נלעגות מצד מנדלבליט וניצן |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אתה טועה ובעיקר מטעה, מעט הגינות לא היתה מזיקה לך. מי שהסית בעיקר נגד מנבליט וניצן הם ברק ומפגיני השמאל. הם דרשו בכל מחיר לפתוח לנתניהו תיק והאמת אינה חשובה. האמירות הגסות הרוח של המפגינים כנגד מנבליט וכן ניצן לא הרעידו את.אמות הסיפים שלך ושל עלק היועץ המשפטי וכן ניצן. הקללות.שקילל תרתי משמע ברק לא גרמו לרעידת האדמה. רק כמה מילים ספורות של צדק ואמת של נתניהו המבקש צדק הם אלו שגורמים לך ולכל השמאל לתקוף אותו. אין בתגובה שלך קורט אחד של צדק במשפט.יום הבחירות יום נקם ושילם גשם של פתקים נתניהו בראש הליכוד יעשו את הצדק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למסית והמדיח |
|
|
|
|
|
אמכם משריצתכם הנפקנית היא האשמה בקיום הנאלח שלכם. היא גדלה אתכם על אתננים . ידוע לכל ואיל צורך בהוכחה. כמו בדיבת ראש הממשלה.
אינכם יהודים כלל.
חלאות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בשם בן גוריון |
|
|
|
|
|
די להטיה!!
שי ניצן? לכו לראות מה השופטת הילה גרסטלר אומרת עליו !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה מיכאל |
|
|
|
|
- פיו |
|
וליבו | 7/01/19 11:28 |
|
|
שי ניצן - "פיו וליבו אינם שווים" = שקרן! והוא "אינו ראוי למעמדו". זה האיש שתחת ידיו בוערו הראיות בפרשיות רשות המיסים. זה האיש אשר תחת ידיו שובשו חקירות מעורבותה הפלילית של פרקליטת המחוז המושחתת רות דוד. זה האיש אשר הורה על מחיקת כתבי אישום בפרשיות בעלות תשתית ראייתית מושלמת.זה האיש אשר שולח את מחלקת בג"צ למסור בבית המשפט העליון מידע כוזב. אוי למדינה בה מתקיים סיכוי למינויו של שקרן שכזה לבית המשפט הגבוה לצדק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וליבו |
|
|
2 |
|
|
העמדת ראש הממשלה לדין על יסוד "תיקי חקירה" שנתפרו ביד אמן, שאין בהם מאומה, לבד מרכילות מרושעת ופייק-ניוז, ופגיעה בחוק הלאום? היש השמצות גדולות מאלה ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ייחודי |
|
|
|
|
|
ואת התובנה הזו אומר דוקטור למשפטים , שאין לו מושג מה הראיות בתיקי נתניהו , והוא כבר קובע (!) שהם "נתפרו" וכן "שאין בהם מאומה" ! . נו , אם כך , הרי ממילא אם בכל זאת היועמ"ש "המושחת" , שנתניהו מינה אישית , יגיש כתב אישום נגד נתניהו , אזי בית המשפט יזכה אותו , כי " אין בו מאומה" , אז מדוע משגב נלחץ . , מדוע נתניהו חושש ? . לא רק שמשגב כבר יודע שאין בתיקים "מאומה" , הוא ממש מכיר כל דף בתיקים ואת כל העדויות ואת כל ההקלטות ואת כל המיסמכים , והבין שהם "נתפרו בידי אומן" !. וואלה ,זה עורך דין זה , או איזה עסקן סוג ז בליכוד ? . האם כך ייעץ ללקוחותיו , וקבע שהם "חפים מפשע" , בטרם הגיע התיק של לקוחותיו אליו לאחר כתב אישום ?. נו , חתיכת דמגוג רדוד ועלוב , שמסית כל הזמן כנגד מערכת האכיפה והמשפט , ללא כל ידע בחומר . ממש מביך ומבייש את המיקצוע. נ.ב. אם משגב כל כך בטוח שאין בתיקים "מאומה" , מדוע שלא ייתנדב לצוות הסניגורים של נתניהו , ויעזור לו לשכנע את השופטים "שאין מאומה" ?. טוב , לקשקש באתר ולטמטם את הקוראים "לא עולה כסף" , אך לשכנע ממש כסניגור את בית המשפט , את זה כבר לא מסוגל לעשות , באשר אוי ואבוי לנתניהו , אם יצרף עורך דין עלוב כזה לצוות ההגנה שלו , כי אז הוא כבר יכול "להכין את המזוודה עם הציוד " שלו , בדרך למעשיהו, כפי שעשו אולמרט , קצב והירשזון והמבין יבין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
כנראה שצריך היה כבר מזמן להעלות את ציון המעבר בבחינות ללשכת עורכי הדין. אם בורים כמו משגב עברו, זה אומר דרשני. אם הוא אפילו קיבל דוקטורט... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארי כספי |
|
|
|
|
|
שסותמים פיות בצחות לשון ותוקעים סכינים בגב. הנסיון של ה0מול המתועב והמסואב להשפיע על הבחירות באמצעות הצגת ביבי כעבריין עלולה להסתיים בכישלון, ודבריו הנכונים של ד"ר משגב עלולים לדידך לפגוע בנסיון של עברייני ה0מול בביצוע הפשע שלהם כנגד הדמוקרטיה. אם הייתי 0מולן כמוך, גם אני הייתי משתדל לערער את קביעתו של משגב. בוז גדול ל0מול שאין בו כלום טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי1 |
|
|
|
|
|
את הכדורים הקודמים, הוורודים הקטנים 10 מיליגרם) אחת ליום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דניאל שפיץ |
|
|
3 |
|
|
איזה חתיכת שקרן המשגב הזה ! , לטעון שזה כבר חודשים מספרים לציבור ראשי התביעה "מה קורה בתיקי נתניהו" ? , נו , שיציין משגב אפילו פעם אחת , שניצן או מנדלבליט , אפילו רמזו (!) , על מה "קורה בתיקים" ומה צפוייה להיות החלטתם בהם !. על זה נאמר בגן הילדים - "לגנב בוער הכובע" , וואלה , משגב "מבין" מהתיקשורת מה "הולך לקרות" , ומאשים בכך את ראשי מערכת התביעה ומסית את הציבור נגדם , על בסיס שקרים ומניפולציות. גועל נפש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
4 |
|
|
על הנייר אתה משפטן וככזה בכדי לטעון שאין שום דבר והתיקים תפורים לאור כמות ואיכות הראיות שגלויות לציבור ברגע זה אתה צריך להיות או שקרן או שחלה ירידה בתפקודים הקוגניטיביים שלך. מכיוון שאין ראיות לבעיה בתפקודים הקוגניטיביים אתה כנראה משקר ואז עולה השאלה: היות והשקרים שלך הולכים להתנפץ אל מול המציאות ממש בקרוב, מי יהיה טיפש מספיק בכדי לטעון שלא היה דבר כאשר הסמסים של אלוביץ׳ מרוחים על דפי העיתונים? וזה מוביל למסקנה שאו שמשלמים לך או שסוחטים אותך. אני מהמר על הראשון, אז ספר לנו בבקשה מי ממן אותך? אם בכל זאת אתה עושה את זה בהתנדבות, למזלנו יש בישראל מערכת רפואה מתקדמת שיכולה לברר מה בדיוק לא בסדר ונותר לאחל לך רפואה שלמה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלטע קאקער |
|
|
|
|
|
בהתנדבות. אני משלמת לו. והרבה! אתה מקנא? |
|
כתובת IP: |
141.226.122.103 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שוליק |
|
|
5 |
|
|
במשפטו של הנשיא קצב העידה א' ממשרד התירות שאחרי ארוע שנערך ביום 19.4.98 בפארק הלאומי ברמת גן היא נסעה איתו במכוניתו למשרדם שבבית הטכסטיל שבתל אביב, ושם הוא אנס אותה.
בפני השופטים הוצג דוח של מאבטחיו של קצב מהשב"כ, ובו נכתב שקצב עזב את הארוע בשעה 17:00, ופלט שיחות טלפון שהוכיח שקצב התקשר ממכוניתו לפלאפון של א' בשעות 17:58 ו-18:09.
במשפט העיד ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, שסיפר שהמאבטחים שראו את וקצב יוצא ממגרש החניה שבתוך הפארק דיווחו על כך לחפ"ק שהיה בשטח, ובמהלך עדותו שאלה אותו התובעת, רונית עמיאל: "בשעה חמש, לאחר שעזב, בשעה חמש הארוע הזה מסתים?", והוא השיב בחיוב.
לכל קורא ברור שאם קצב יצא בשעה חמש, והתקשר לא' קרוב לשעה שש, הוא פשוט לא היה איתה בשעה שבה לדבריה הוא אנס אותה.
ואילו לנשיאת בית המשפט העליון לשעבר, מרים נאור, זה כלל לא היה ברור, והיא הרשיעה את קצב כשהיא כותבת: "חלון הזמן מספיק למתואר על ידי א' אף בהנחה(!) שהיציאה מהפארק היתה בסמוך ל-18:09."
והעיקר: נאור כלל לא הציגה שום בסיס להנחה(!) שקצב יצא מהפארק סמוך לשעה 18:09 ולא בשעה 17:00, לא הזכירה את העובדה שראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ העיד שהמאבטחים ראו את קצב יוצא בשעה 17:00 ודיווחו על כך לחפ"ק, ולא הזכירה את הודאתה של התובעת, רונית עמיאל, בעובדה שקצב עזב את הארוע בשעה חמש.
נאור פשוט התעלמה מהאמת, והרשיעה את קצב בהסתמך על נימוקים הרחוקים מהאמת כרחוק מזרח ממערב.
אז מי זה מנדלבליט לעומת נשיאת בית המשפט העליון לשעבר, מרים נאור? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
ללכת בדרכיה של נאור. אנשי המשפט של הימים האלה רחוקים מן היושר והצדק. הציבור יודע זאת ומתעב אותם, גם חושש (הציבור) מן הכוח העצום שקיים אצלם, בו הם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. ואם הם שוטמים את נתניהו ורוצים להפטר ממנו, הם ימצאו את הדרכים לעשות זאת. בני בליעל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מעוותי הדין והצדק |
|
|
|
|
|
השרון כאודי, הוא אדם מזדקן, החוזר ללא הרף על המנטרה שלו שקצב חף מכל פשע. האיש בעל "המוניטין" בתנועות חרות, גחל ומחל, כמי שאינו כובש את יצרו, ושההיסטוריה שלו בתחום הטרדה ופגיעה מינית בנשים שעבדו תחתיו ארוכה בכל תפקידיו כראש מועצת ק. מלאכי, וכשר התחבורה, והייתה מוכרת אף לחברי כנסת ממפלגתו ושטענו שהם היו מודעים לתאוותו הבלתי מוגבלת, איש זה זוכה להגנה בלתי פוסקת של פרלסמן כבר שנים אחדות. אני מציעה ללוחם הצדק אודי פרלסמן, שיפסיק להתבזות בהגנה על חולה וסוטה מין מוכר. הדבר פוגע בך ובשמך הטוב, וזה שאתה מתקרב לגיל 80, לא מהווה הצדקה להתבזות זו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה וילטר |
|
|
|
|
|
אני לא מסכים עם אהוד פרלסמן בהרבה דברים, אבל בתגובה שלך יש ביטויים לא ראויים לגופו של אדם, והתמקדות במסביב מחלישה את הטיעון שלך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ. |
|
|
|
|
|
דרך כתיבה מכוערת ונמוכה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיבה |
|
|
|
|
|
את תת אדם, תוקפת אישית במקום להגיב לדבריו. עלובה.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי1 |
|
|
6 |
|
|
קודם כל צריך לחוקק חוק דחוף ובהול שיקבע צינון של 5-10 שנים לאחר פרישת וסיום עבודתו של היועץ המשפטי לממשלה את תפקידו וגם של בכירים אחרים במשרד המשפטים שהם לא יוכלו להתמנות כשופטים בבית המשפט העליון ובבג"צ!!!
לפי ההגיון של שופטי בג"צ גם חוק יסוד "כבוד האדם וחרתו" אינו חוקתי וצריך להתבטל לאלתר כחוק יסוד מפני שהחוק הזה עבר באישון הלילה בכנסת ובקולם של 32 ח"כ בלבד {25% מסך ח"כ} וזה פחות בהרבה מקולות ח"כ שאישרו את חוק היסוד של "חוק הלאום" אולם בטוחני ששופטי בג"צ "הנאורים" לא יתנו את ידם לדון מחדש בביבי שלהם ובחוקיותו של חוק יסוד "כבוד האדם וחרותו" כחוק בלתי חוקתי בעליל מפני שבזכות החוק הזה הם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם ובפרשנותם את החוק לפי האידיאולוגיה והשקפת עולמם ולא לפי כוונת החוק וכוונת המחוקק!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בג"צ פוליטי |
|
|
|
|
|
חוק יסוד כבוד האדם קודם וחוקק על ידי דן מרידור המסריח, אותו ליצניהו החזיר לזירה הפוליטית למרות התנגדות חריפה של חברי הליכוד. טוב שהתנגדותם היתה מספיק עזה כך שלא המשיך לתמוך בו יותר. כך העמיד עצמו לבחירה שם נכשל! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אניהי |
|
|
|
|
|
1) ניתן בהחלט "לדון מחדש" בחוק יסוד כבוד האדם וחרותו , בבג"צ , באשר הוא חוק יסוד אמנם , אך לא חלק מחוקה ( שאין לנו !), והוא נחקק ברוב רגיל ולא ברוב מיוחס , וכך גם הכנסת יכולה ברוב רגיל (!) , לבטלו או לשנותו , אם סבורה שבג"צ מפרשו באופן שלא לטעמה , והיא סוברנית לכך בהחלט. 2) הכנסת ביטלה בעבר , לדוגמא , סעיף בחוק יסוד (!) הממשלה , המגביל את מספר השרים בממשלה , בעת שאהוד ברק נבחר בזמנו , ועשתה זו תוך שעות ( חוק יסוד !!), כדי לאפשר לברק להרחיב את בסיס ממשלתו , כך שלטעון שחוק יסוד הינו "חלק מחוקה" זה בדיחה עצובה , או הטעייה מכוונת של הקוראים. 3) נניח אדוני המגיב , שהכנסת תחוקק חוק יסוד ברוב קואליציוני רגיל ומקרי , שראש ממשלה בישראל , רשאי להאציל סמכותו בתוקף תפקידו לאישתו ולילדיו , בעת שנבצר ממנו למלא תפקידו ( חולה , נמצא בחו"ל , מואשם בבית משפט וכיוצ"ב ) , נו , גם אז יטענו כל "החוכמולוגים" , שאסור לבג"צ להתערב , כי זה חוק יסוד ?? . לסיכום ההסבר אדוני המגיב בגצ פוליטי , אי התערבות של בתי משפט עליון , או בתי משפט לחוקה ( שאין אצלינו) , במדינות הדמוקרטיות שיש בהן חוקה , הינו רק בסעיפים בחוקה , שהוא יכול רק לפרשן אותם , אך לא לבטלם , ולא בחוקי היסוד שנחקקים ברוב רגיל בפרלמנט ואינם מוגדרים בכלל כחוקה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
חוק יסוד "כבוד האדם וחרותו" נחקק בידי 32 ח"כ{25% מכלל ח"כ} באישון הליה כמו גנבים,,האם לדעתך זה רוב רגיל שלמה המגיב"? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה לשלמה |
|
|
|
|
|
חוקים הרבה יותר רציניים ,שמשפיעים על חיינו , נחקקים כל שבוע בכנסת ברוב רגיל ומקרי כזה , ואפילו חוק יסוד הכנסת רואה בכך רוב מחייב , אז אנו נתייחס בכובד ראש ,או בקלות ראש לחוקים , בהתאם לעצמת הרוב שהם נחקקו ?. נ.ב. רק סעיפים בחוקה ( שאין לנו) צריכים להיחקק ברוב מיוחס של שני שליש ויותר , ואז גם בית המשפט לא יוכל לבטלם , אתה הבנת זאת מגיבי ?. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
"בית בכפר" אין גישה למחשב. נא לחזור לחדרך, בעוד שעה יגישו לך פירה וקלופס, ותוכל אחר כך להמשיך לישון. זה שהסבא שלך העריץ את ז'בוטינסקי היה בהחלט מוצדק. אך ביבי מוליך את התנועה הרוויזיוניסטית, או למה שנוצר ממנה, לאבדון. איש מושחת, המושפע מאישה חולה ומבן תאב בשרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וסרשפריץ |
|
|
|
|
|
צא לאויר הצח, עשה יוגה ומדיטציה ותנקה את הרוע הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב |
|
|
8 |
|
|
פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :-
להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר ופרקליטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג'יל כך לפי כתבי האישום שהוגשו בפרשה ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבג"צ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן על פי עדויות של עדי מדינה ולא הועמדה על כך לדין , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה מטהרת , בג"צ 3049/16 שהוגש נגדה נדחה וכולם מגלגלים עיניים . את כל זה ידעו איילת שקדו ,וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פושעם ומשבשים |
|
|
9 |
|
|
זיהם את כתבתו של חיים משגב? כבר כ-24 שעות מאז פורסמה הכתבה והכורדי החלול לא הגיע לטנף אותה בשמאלניותו הבית"רית...... חלאת אדם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איך זה? |
|
|
10 |
|
|
לדוקטור משגב כאל עוף מוזר, והערותיו הפוגעות בבכירים של מערכת המשפט, אינן מוסיפות כבוד לאיש שעל פי רישומי הלשכה יחגוג 80 בעוד שלושה חודשים. משגב, תרגע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה כץ, מגשר |
|
|
|
|
|
לידיעתך בנוסף להילה גרסטל שופטת בית המשפט העליון לשעבר ובנוסף לעו"ד חיים משגב גם יואב יצחק כתב דברים קשים מאוד על פרקליט המדינה שי ניצן דברים הגובלים אם לא יותר מכך בהוצאת דיבה ולשון הרע מצד יואב יצחק על שי ניצן,,לא ראיתי משום מה כל תגובה או תביעת דיבה מצד שי ניצן נגד יואב יצחק,,האם יש לכך סיבה לדעתך?,,האם שי ניצן מפחד או חושש מאוד מהגשת תביעת דיבה והוצאת לשון הרע כנגד יואב יצחק?
והאם העברת ביקורת לגיטימית מצד עו"ד ופוליטיקאים על פרקליט המדינה או על היועץ המשפטי לממשלה עושה אותם "עופות מוזרים",,והאם לשיטתך הפרקליטות ומערכת המשפט נקייה משחיתות ומאינטרסים אישיים?,,ראינו איך מתמנים שופטים לדון בתיקים שונים תלוי בתיק וקירבתם של השופטים לנושא העתירה אם הנושא קרוב לליבם ולהשקפת עולמם הם ימנו הרכב שופטים נכון שמייצג את דעתם והשקפתם שידע לפסוק נכון לדעתם ולהשקפת עולמם,,,ואיך שיטת המינוי לבית המשפט עובדת בשיטת חבר מביא חבר וכ"ו, |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מערכת מושחתת |
|
|
|
|
|
בכלל) למשגב כעל "עוף מוזר" (ואולי אלה הם הרהוריך בלבד?).
משום שהם ברובם מתנגדי נתניהו ואוהדי משנתו של אהרון ברק. אז בשבילם הוא קול חריג. אך דע לך, מגשר יקר, שמרבית הציבור, רובו ככולו, החלק הקובע, המשמעותי - מזדהה עם דברי משגב ומסכים עמם. הוא קול האמת והצדק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגשר (מגשר?) |
|
|
11 |
|
|
המשפט, בניסיון למנוע את העמדתו לדין, מזכירה לי את מה שקרה בארץ מולדתי, טורקיה, הנמצאת כבר כמה שנים תחת שליטה של דיקטטור דוגמת ארדואן. גם שם גויסו לקקנים דוגמת משגב להגן על בנו של ארדואן, שמעל בכספים בהיקף של מיליוני דולרים, ובסוף אפילו לא הועמד לדין, כי ארדואן הוא אביו. אנחנו הולכים לצערי בדרכי טורקיה וזו תחילת ההרס של המדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רחל סבתו |
|
|
12 |
|
משגב |
|
בורקיטוס | 5/01/19 08:05 |
|
|
אני רק קורא את שם הכותב,מבלי להמשיך את הקריאה ואני יודע מה תלכלך
ותכתוב,מיליון פעם אומר ואחזור ואומר עבר זמנך,ולמי שנתן לך את התואר
דוקטור חייבים לנשק לו את הידיים,אבל קודם לקצוץ לו אותם מהשורש
אסור לאדם בגיל שלך ובתואר שאתה מתיימר לשאת,להתבטא כמו אמסלם,ביתן
ודומיהם,חברים מזמן חרב בית המקדש השני,תגבירו את המלחמה הפנימית,הגיע
זמן חורבן הבית השלישי,העם היהודי לא למד מאומה ולא יילמד מאומה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בורקיטוס |
|
|
13 |
|
|
1. מה שצריך להדאיג במיוחד הוא השיח התקשורתי הריקני שעיקרו רכילות בנוגע לתיקי ראש הממשלה. האם לא יותר חשוב האם ראש הממשלה והקואליציה שהוא עומד בראשה טובה או לא למדינה ולאזרחיה, מאשר כמה בקבוקי שמפניה וסיגרים הוא צורך?
האם אלו הדברים החשובים ביותר שעלינו לדון עליהם לפני בחירות? אין מלחמות מסביב? אין בעיות כלכליות? אין שום דבר מהותי מחוץ למה אומר פוליטיקאי זה או אחר. אם גבאי שהוא ראש מפלגה המתנהג כבריון אומר שמטרתו להביא שינוי, אין אנו צרכים לשאול איזה שינוי? האם כל עולמנו מתמצה בהחלפת ביבי. איפה לדעת כל הזועקים 'שינוי' הממשלה טעתה ואיך הם מציעים לתקן זאת? לא מספיק לצעוג נוסחאות של יושרה ושינוי. אלו לא מביאים שום אמינות.
2. ההבדל בין שמאל לימין לגבי חוק הלאום הוא הבדל עקרוני. השמאל וכנראה גם בג"צ בדעה שהפרט הוא העיקר. הימין חושב שהעם הוא העיקר. אניחושב שצריך להיות איזון ביניהם ושהאיזון הזה מופר בצרוה גסה לטובת הפרט. שמעתי את בני בגין שהוא אמנם בליכוד אך בהחלט נציג של השמאל החדש אומר את השטות המקוממת שאין קשר בין זכויות לחובות. זו דוגמה להגיון מעוות. החובות של אחד הם הזכויות של השני, ואם אין חובה על אחד לשלם מיסים באיזו זכות מוסרית הוא יכול לדרוש לקבל זכויות מהמיסים של אחרים? באיזו זכות מוסרית הוא שולח אחרים להילחם ולמות כדי להגן עליו? הדרישה להכניס בחוק הלאום סעיף של שויון זכויות הפרט מראה את רצונם של אלו שהעם והמדינה אינם חשובים להם, להעדיף את טובת הפרט ולהפר איזון.
אני טוען שהמערכת המשפטית כמו המערכת הפוליטית מתנהגת כבריון. עכשיו תרשמו אותי במאגר האנשים שיש לתפור להם תיקים!
נמאס מהשחיתות המשפטית והפוליטת! להם אני אני מוציא כתבי אישום!
איפה אמיל זולה שיכריז "אני מאשים!" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לוגי |
|
|
|
|
|
בני בגין צודק בהחלט , "שאין קשר בין זכויות וחובות" , וזה לא "שטות מקוממת" , באשר ישנן "זכויות" רבות לאזרחים , שניתנים להם מתוקף אזרחותם (חינוך חינם , רפואה ציבורית ,ביטחון באמצעות המשטרה ,איכות סביבה וכיוצ"ב ), ואינם מותנים בכל "בחובות" המוטלים עליהם ( תשלום מיסים ,שרות חובה בצבא ,שמירה על החוק וכיוצ"ב ) , ומי שמקשר בין "זכויות" לבין "חובות" של אזרחים , הוא זה שיש לו "הגיון מעוות" ואין לו מושג מהחיים שלו, והמבין יבין. נו, נשלול זכות לחינוך חינם , לבריאות ציבורית חינם , לביטחון אישי לדוגמא , למי שלא שילם מס הכנסה כחוק , או עבר עבירה פלילית , או השתמט משרות צבאי ( "חובות" של האזרח !) ? . האם נשלול "זכות " הצבעה בבחירות לכנסת למי שלא מילא "חובות" בשמירה על החוק , בשרות בצה"ל , או בתשלום המיסים שהוא "חייב" בהם ? , תן לי דוגמא אחת להתניה כזו באיזה מדינה דמוקרטית בעולם , אדון לוגי. נו, ואתה עוד מלין על "הגיון מעוות" ?. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
14 |
|
|
כותב המאמר מבייש את התואר האקדמי שלו ואת מקצוע עריכת הדין . "יחי: יושב ראש הקואליציה המאיים במיליון איש שיצאו לרחובות "יחי הרחוב" שיכריע את המשפט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כותב המאמר |
|
|
15 |
|
|
לטעמו של משגב , "אין בסמכותו של בית המשפט העליון לדון בחוקי יסוד" , באשר "הם חלק מחוקתה של מדינת ישראל" . ובכן , מידע קצר לקוראים , כדי שמשגב לא ימשיך לטמטם להם את השכל. 1)חוקי היסוד , אכן עדיפים על חוק רגיל , כאשר מישהו מחוקק חוק שסותר אותם , אך אינם "חלק מחוקתה של מדינת ישראל" ואין לנו בכלל חוקה ,וחוק הלאום , כמו חוקי יסוד אחרים , נחקק ברוב לא מיוחס בכלל (63 בעד 55 נגד) , ומחר יכולה הכנסת , ברוב של 61 נגד 59 , לבטל אותו או לשנות אותו. 2) חוקה , או סעיפים בה , ( במדינות הדמוקרטיות שיש בהן חוקה ) ,ניתן לחוקק במדינות שיש בהן חוקה , ברוב מיוחס מאד של שני שליש ואפילו יותר , ורק ברוב כזה ניתן לבטל סעיפים בחוקה , ולכן גם לא יכול בית המשפט העליון במדינות אילו "להתערב" בחוקי היסוד , אלא רק לפרשן אותם בסיטואציות השונות , וזה האיזון הנכון בין הרשות השופטת והרשות המחוקקת. 3) ישנם עוד חוקי יסוד בחוקי מדינת ישראל כמו חוק יסוד הכנסת , חוק יסוד הממשלה , חוק יסוד השפיטה , חוק כבוד האדם וחרותו , מלבד חוק הלאום , שנחקקו ברוב רגיל או אפילו מקרי בכנסת , נו , אז אסור לבג"צ להתערב בהם , כי הם "חוקה" ? , מה זה השטויות הללו ?, נניח שמחר יחליט ח"כ אמסלם , ראש הקואליציה , לחוקק חוק יסוד ברוב של 61 נגד 59 ,(רוב מינימלי של כל קואליציה גם בעתיד ) לחוקק חוק יסוד ששולל זכות הצבעה בכנסת לכל חבר כנסת שאינו בקואליציה ( שזה שינוי של חוק יסוד הכנסת !), נו, אז יהיה אסור לבג"צ להתערב ולבטל חוק יסוד מטומטם כזה , רק בגלל שמשגב סבור שזה חלק "מחוקה" ?. ואם יחוקקו חוק יסוד בכנסת , שמבטל הסמכת תואר עורך דין , לכל משפטן שהגיע לגיל 80 ( כמו משגב לדוגמא ) , נו , אז משגב לא יעתור לבג"צ לביטול חוק יסוד זה , הסותר לטעמו חוק יסוד אחר של כבוד האדם וחרותו ? האם גם אז יטען משגב שבית המשפט העליון צריך לזרוק את העותר במדרגות ?. טוב , כרגיל , דוקטור למשפטים שמחלק או שולל "סמכויות" לבית המשפט , בהתאם לאינטרס האישי שלו , ולהשקפותיו הפוליטיות\אידיאולוגיות , ומטעה את הקוראים ומסית אתם נגד מערכות האכיפה בכל מאמר שלו , תוך הצגת שקרים , חוסר ידע בחוק ובורות וזה חבל מאד.לא להאמין איך דוקטור למשפטים יורד לרמת רדידות ובורות כזו , ממש מביש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
נכון שמבחינה חוקתית חוקי יסוד אינם חוקה. אבל מי שמתייחס אליהם כחוקה, שופט על פיהם כחוקה ומבטל חוקים על פיהם כאילו היו חוקה, הוא בית המשפט העליון בהנחייתו של אהרן ברק. אז אי אפשר להתייחס לחוק יסוד כחוקה כשזה מתאים לאג'נדה של אהרן ברק, וכחוק רגיל כשזה לא מתאים. חוק יסוד מדינת הלאום לפחות התקבל ברוב מוחלט ולא במחטף לילי שבו היו נוכחים פחות ממחצית חברי הכנסת, כפי שאושר חוק כבוד האדם וחירותו שעליו ביסס ברק את כל הדיקטטורה השיפוטית שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עובד 1 |
|
|
|
|
|
בית המשפט העליון לא מתייחס לחוקי היסוד כאילו היו חוקה , אלא נותן באופן נכון וצודק , עדיפות לחוקי יסוד כתקפים , מול חוקים רגילים אחרים שנחקקים , במידה שהוא סבור שסותרים אותם. באופן כזה , זה אמנם בפועל , ניטרול או "ביטול" החוק הרגיל , כלא תקף , מול חוק היסוד העדיף , אך זה לא משום שחוק היסוד הינו חלק מחוקה ( שאין לנו). אכן לטעמי , בית המשפט לא רשאי לבטל חוק בחוקה ( שאין לנו), שנחקק ברוב מיוחס מאד , מן הסתם , ורשאי רק לפרשן אותו, או\ו לבטל חוקים רגילים , שסותרים אותו , אך כאמור , חוקי היסוד בישראל אינם חוקה בכלל , ונחקקים בשל כך ברוב רגיל ואפילו מקרי , וניתן לבטלם או לשנותם , ללא הגבלה ע"י הכנסת , אם סבורה שבית המשפט מפרשו שלא עפ"י "כוונת המחוקק" ,ובא לציון גואל , ובית המשפט יהיה "כפוף" בהחלט "לכוונת המחוקק". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
על פי חוק יסוד כבוד האדם וחירותו (חוק גרוע משום שהוא כללי עד כדי כך שהוא נותן מקום לפרשנות בלתי מוגבלת בכל דבר ועניין משרוך נעל ועד להכרזת מלחמה), על פי חוק יסוד זה בית המשפט רשאי לבטל כל חוק, כולל חוקי יסוד. אין חוק בעולם - או החלטה ממשלתית לצורך העניין - שאי אפשר לפרש אותם כהפרה של "חוק היסוד" הזה, וזה אכן מה שעושה בג"ץ כהרגל של קבע. נכון שחקיקתו של חוק זה בידי הכנסת, ועוד הגדרתו כחוק יסוד(!) היתה פשע בפני עצמו, ונכון שזהו חטא בל יכופר שאף כנסת עד היום לא ביטלה את ה"חוק" הזה ולא זרקה אותו לאשפתות, מקומו הראוי לו, אבל זה לא משחרר את שופטי בג"ץ מהאשמה שהם התנפלו עליו כמוצאי שלל רב כדי לספק את תאוות השררה שלהם. עזוב לרגע את ההתפלפלות החוקתית. האם נראה לך הגיוני, מוסרי וראוי שחוק שנחקק במחטף לילי בידי 55 ח"כים מנומנמים יבטל חוק שנחקק ברוב מוחלט, ואשר נידון בכנסת על כל צדדיו במשך 13 שנה? במדינה שבה "הכל שפיט" והקריטריונים לשפיטה הם המצאות משונות כמו "סבירות" ו"מידתיות" שאין להן שום משמעות שיפוטית או חוקתית, בית המשפט ימצא תמיד פלפול משפטי כלשהו (בסיועו הנדיב של חוק כב"ה הנ"ל) כדי להצדיק כל עוולה, משפח ורעיון עוועים שעולה באותו רגע בדעתו של שופט, במדינה כזו זוהי השאלה הרלבנטית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עובד 1 |
|
|
|
|
|
האחריות לחקיקת חוקים הינה של הכנסת בלבד , ולבית המשפט יש חובה , זכות וסמכות לפעול עפ"י מה שחוקקה הכנסת וזה כן "משחרר" את בית משפט מאחריות לטענה ,שפעל שלא כשורה. אל "תזרוק" על בית המשפט את "האשמה" על כי מנצל חוק שלא ראוי לטעמך , שחוקקה הכנסת , באשר זה חובתו לפעול כך , ואל תכניס לנו נושא חדש , של "הכל שפיט" , באשר זה לא הדיון כאן , ואל תסיט כך את הנושא , שאין לך נימוק ראוי. תהיה לי בריא ,עובד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
בהצבעה על חוק כבוד האדם וחירותו התייחס אוריאל לין, ממגישי החוק, לאזהרה שהשמיעו לו חברי כנסת (ביניהם מיכאל איתן) שבית המשפט עלול לנצל את החוק כדי ליטול בפועל את סמכות החקיקה לעצמו - בדיוק מה שבג"ץ עושה. אוריאל השיב מעל דוכן הכנסת: "אם בית המשפט ינצל את החוק לרעה אין שום בעיה - נבטל את החוק או נשנה אותו". והשאר היסטוריה אירונית. נראה שאתה תצדיק את בג"ץ גם אם הוא ימנה סוס לנשיא העליון. אין ערך להגנה שלך על בג"ץ אם אתה מגן עליו טוטאלית בלי קשר לשאלה מה הוא עושה. כמו גרופי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עובד 1 |
|
|
|
|
|
שלמה המגיב, אתה בפשטות מוכיח בדבריך כי אינך מבין.
הוויכוח אינו בשאלה, במה עדיף חוק יסוד על חוק רגיל. גם אני סבור, שההבדל אינו קיים כלל, אלא בשם החוק. אפילו חוק היסוד בדבר כבוד האדם וחירותו, שאהרן ברק הפכו לדבר תורה מסיני, התקבל ברוב יחסי קטן, שאינני זוכר כרגע מה יה במדויק אך מספרם של התומכים סחקיקתו היה פחות ממחצית חברי הכנסת, וכך גם מספרם של המתנגדים. אגב, אין חוק הקובע במפורש עדיפות לחוקי יסוד על פני חוקי הכנסת שאינם כאלה. גם עדיפות זו היא יציר קביעתו השנויה-במחלוקת של ביהמ"ש העליון.
הוויכוח כעת הוא הרבה יותר יסודי. בית המשפט העליון, במיוחד בשבתו כבג"ץ, כאשר אהרן ברק היה נשיאו אך גם לאחר-מכן ועד היום, החליט כי הוא מוסמך לבטל חוקים שהכנסת חוקקה. ומאחר שבשום חוק לא ניתנה סמכות כזו לביהמ"ש, לבטח לא במפורש - וכלל ידוע הוא כי האזרח רשאי לעשות כל דבר שלא נאסר בחוק במפורש, ואילו שום רשות אינה רשאית לעשות אלא את שהותר לה בחוק במפורש - התחכמו השופטים וקבעו כי חוק היסוד כבוד האדם וחירותו, על פי אנלוגיה (מופרכת, לדעתי), מקנה להם את הסמכות הזו מעצם היותו חוק יסוד, שלטענתם שאין לה בסיס בחוק מהווה חלק מחוקת המדינה. הווה אומר, לטענתם, הבסיס לסמכות בג"ץ לבטל חוק של הכנסת, במלואם או בחלקם, הם חוקי היסוד. אך כעת מתבקש בג"ץ לדון בביטול חוק יסוד, כלומר להעניק לעצמו סמכות לבטל או לשנות את מה שלטענתו מהווה את הבסיס לעצם סמכותו (הנטענת, בניגוד לדעת משפטנים רבים ואני ביניהם).
זהו הוויכוח. ללא קשר לדבריו על חקירות נתניהו, צודק ד"ר חיים משגב, בכתבו כי היה על נשיאת ביהמ"ש העליון לקבוע, כי העתירה בדבר ביטול חוק הלאום מופרכת מיסודה ומעיקרה ולכן אין כלל מקום לדון בה אלא רק לדחותה על הסף, שכן חוקי היסוד הם לטענת בג"ץ הבסיס לסמכותו לבטל חוקים, ולכן אין ביהמ"ש מוסמך לדון בחוקיותו של הבסיס לעצם סמכותו. השלכת העותרים מכל המדרגות התבקשה מאליה, והחלטת חיות למנות 11 שופטים לדיון בעתירה כזו, במקום לדחותה על הסף, היא לכל הפחות תמוהה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
|
|
|
ראה התייחסותי לסוגייה , בתגובותיי הקודמות ( תגובה (15), ולמגיבים עובד ,בגצ פוליטי). אין שום מניעה שבית המשפט העליון ,יתייחס לעניין סתירה כן או לא , לחוק שחוקק בכנסת לעומת חוק יסוד אחר , ובמידה שיסבור שישנה סתירה , אזי יורה באופן הגיוני לתת תוקף לחוק היסוד "ולבטל" את החוק הרגיל הסותר אותו. אותו דבר זה יכול לקרות שבימ"ש יצטרך להכריע בין שני חוקי יסוד (!) , הסותרים אחד את השני , כן או לא , לדוגמא חוק הלאום מול חוק כבוד האדם וחרותו , ויכריע בעניין , באשר חוקי יסוד אינם סעיפי חוק בחוקה , ומה היתה כוונתו דאז , של השופט ברק , מעניין את הסבתא שלי, באשר "כוונות" אינן הוראת חוק. סעיף בחוקה יכול רק להיות מפורש ע"י בית משפט עליון ולא יכול להתבטל ,וכאמור אין לנו חוקה וזה בכלל לא על הפרק , ואילו חוקי יסוד וחוקים רגילים , שגם מחוקקים אותם ברוב רגיל או מקרי , ניתן בהחלט לנטרל את תוקפם ( "לבטלם" ), באם סבור בית המשפט העליון, שסותרים חוק אחר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
אני רואה שאותך, וגם את הסבתא שלך לפי דבריך, לא מעניינים דברים פעוטים כמו סמכות, חוקתיות, חריגה מסמכות, פעולה שלא-כדין ושאר זוטות מסוג זה. אך מה לעשות, ומדינה אינה יכולה - כלומר היא יכולה בפעולה כוחנית, אך בכך תחדל מלהיות מדינה ותהפוך לעריצות נוראה - בלא שכל מוסדותיה, שופטיה ומנגנוניה פועלים אך ורק על פי סמכויותיהם, שנקבעו בחוק. שופט בבית המשפט העליון אינו רשאי לשפוט, לדוגמה, במשפט תעבורה, במשפט רצח או אונס ובשום עבירה אחרת (אלא רק בערעור על פס"ד של ביהמ"ש המחוזי, שהגיע אליו כדין). מדוע? כי אין חוק המקנה לו סמכות כזו, גם אם שלמה המגיב וסבתו צועקים מבוקר עד ערב שהם רוצים בכך. באותה מידה, בית משפט אינו מוסמך לדון נאשם למוות (למעט חריגים בודדים המנויים במפורש בחוק), גם אם כל הציבור מעוניין ומשתוקק שהנאשם הנבל, הבוגד והרוצח יומת ויגזרו אותו לגזרים. שופט הפועל ללא סמכות שהחוק קבע במפורש, אינו שונה מרמטכ"ל האומר לחברי המטכ"ל שהממשלה מטומטמת ולכן מהיום והלאה ישלוט הצבא. מאותו רגע ואילך אין זו עוד אותה מדינה, אלא דיקטטורה עריצה הפועלת בכוח הכוח, וכל פקיד ושוטר קובע לעצמו את סמכויותיו. אינני רוצה במדינה כזו, ואני מקווה שגם אתה לא. |
|
כתובת IP: |
109.186.181.242 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
|
|
|
נא עיין שוב בכל מילה שבסעיף 15 , פרק ג' ,בחוק יסוד השפיטה , ותאמר לקוראים היכן חרג לטעמך בית המשפט העליון "מסמכות" או "מחוקתיות" והיכן עשה "פעולה שלא כדין , חריגה מסמכות" , שמקנה סעיף חוק זה לבית המשפט. מה אתה ממציא לי "חריגה מסמכות" אדון משה !. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
למשה עורך הדין , אתה משחית את דבריך על בולשביק אדום שלא מעניין אותו החוק (אולי החוק הבולשביקי) ויותר מכך - אין לו שום מושג בחוק והוא שופך באתר הזה את הבליו הבולשביקיים האוויליים. אתה מנסה להסביר לו איך מערכת החוק עובדת (או אמורה לעבוד), זה בערך כמו להסביר לעיוור מהו צבע אדום.
בשנות ה-50 העמידו הבולשביקים לדין בפראג בירת צ'כיה את מרדכי אורן מראשי מפ"ם בהאשמות כגון ריגול ועוד. גם אז היו בארץ בולשביקים מסוגו של שלמה המגיב שאמרו על מרדכי אורן "הוא בטח עשה משהו".
הם לא למדו כלום, לא שכחו כלום ולא השתנו. הם פשוט מנצלים אתר חופשי כגון זה כדי להמשיך להטיף לתורתם המתועבת ולתקוף את המשטר החופשי בישראל.
תגיד תודה שלמה שאנחנו לא בולשביקים כמוכם. מי כמוך יודע מה היו עושים לטיפוס כמוך במדינה שאתה שואף שתקום כאן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרשנדתא |
|
|
|
|
|
שלמה המגיב, אתה מפנה אותו ואת הקוראים אל סעיף 15 בחוק יסוד השפיטה, ובכך מוכיח שוב כי אתה סובל מאי-הבנת הנקרא. אותו סעיף 15 דן בסמכויות בג"ץ, ואכן הוא מעניק לבית המשפט סמכויות לתת צווים למעשה לכל רשויות המדינה - פרט לכנסת, בתפקידה כמחוקק הראשי של מדינת ישראל. בג"ץ, בפסק דין שבו הוא מתיימר לבטל או לשנות חוק, אינו נותן את הצו "באוויר" אלא הצו ניתן בעתירה נגד הכנסת והצו מופנה אליה. אפילו שופטי בג"ץ לא טענו כי חוק כלשהו הסמיכם במפורש לבטל חוקים, אלא הסיקו את הסמכות הזו מחוק יסוד כבוד האדם וחירותו. שם אין זכר לסמכות שיפוט כלשהי, והמחלוקת שבה דנתי נעוצה בפרשנות אותו חוק.
לכן, בבואך ללעוג לדברי, מוטב שתעבור תחילה קורס בהבנת הנקרא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
פעם היתה מדינה שבה החליט שופט עליון בצעד מבריק כמו הברק שהכל הוא עניינו של ביהמ"ש. מאז ועד היום אזרחי המדינה נהפכו להיות מומחים בחוקים, במשפטים, ובעריכת דין. אזרחי המדינה נאלצו להכיר את החוקים כי כל דבר הצריך עורכי דין. במדינה הזו לא יכולת לזוז ללא עו"ד צמוד. האבסורד הגיע גם לצבא של אותה המדינה, וגם שם החיילים והמפקדים היו צריכים עו"ד צמוד על מנת שיגיד להם מה לעשות. השופטים והיועצים המשפטיים הפכו להיות במדינה הזו מלכים – הם אומרים וכולם עושים. אך אין עליהם שום אחריות.
הם החליטו אפילו לבטל חוקים יסודיים שהפרלמנט במדינה החליט עליהם בעבר.
המשטרה במדינה זו לא תפקדה כמו שהאזרחים ציפו ממנה, המשטרה לא טיפלה כיאות בתאונות הדרכים ולא בנשקים ובאמל"ח שהיו בידי אזרחים רבים, ולא בפשיעה החקלאית, ולא בדמי החסות, ולא בגזל האדמות, ובעוד נושאים.
המשטרה חששה שהאזרחים ימשיכו לצחוק עליה ולכן קם אדם בכיר מאוד במשטרה והחליט שזה הרגע לשים סוף לסיפורי הצחוקים של האזרחים, הוא חיפש חומר מרשיע על הבכירים ועל האזרחים שבמדינה זו, והכניס את החומר שאסף לכספת. כל החומר בכספת נקרא בשם הקוד
"שלא יצחקו יותר".
ראה העיתון "ידיעות ראשונות" שהשיטה עובדת נהדר במשטרה - הבכירים במדינה פוחדים לדבר כי אולי יש עליהם חומר מרשיע. והתחיל גם הוא לאסוף חומרים על בכירים. היו בכירים שהוא ליטף בכתבות מפנקות, ויש כאלה שחטפו ממנו בכתבות לא מחמיאות כלל.
הבכירים שקיבלו ליטופים השקיעו סכומי עתק בפרסומות ובכתבות דווקא בעיתון "ידיעות ראשונות". "ידיעות ראשונות" אפילו ניסה לסגור עיתון מתחרה "המדינה היום" בעזרת בכירים במדינה, ואיך לא, בעזרתם של יועצים משפטיים שנתנו לבכירים במדינה זו חוות דעת שניתן לסגור את העיתון המתחרה.
ברור שהכל לא נעשה בחינם, והמיליונים "רצו מיד ליד".
בסופו של דבר המהלך לא צלח, ופגע במיוחד בעיתון "ידיעות ראשונות" וחזר אליו כבומרנג.
נראה שעיתון "המדינה היום" מאוד מצליח בקרב אזרחים רבים במדינה זו.
לאחרונה במדינה הזו, השופטים שחוששים למעמדם הרם, החליטו שגם הם, כפי שעושים אחרים, ירכזו מידע כנגד אזרחים שמתבטאים כנגדם בתקשורת.
מידע זה יהיה חשוב במיוחד כאשר אזרח יגיע לביהמ"ש להישפט על עבירה פעוטה כלשהי שעשה, לשופט תהיה הזדמנות לנקום בו על התבטאות שאמר בעבר כנגד מערכת אכיפת החוק. השופטים במדינה זו התחילו להיות כמו אחרוני הפושעים והמאפיה.
השופטים במדינה זו טוענים שזו עלילה ואין כזה מאגר מידע. הרבה אזרחים ממדינה זו טוענים "שלא יעבדו עליך" – בוודאי שיש. (ימים יגידו).
למרות הקלקולים הנ"ל המדינה הזו מאוד מצליחה בעולם ואזרחי המדינה במצב טוב מאוד,
לדוגמה, הרבה מהם נוסעים לחו"ל ורואים עולם. המסעדות מלאות, האזרחים קונים הרבה מאוד מכוניות חדשות.
השכנים של המדינה הזו מתקנאים בה ובאזרחיה ורוצים לכבוש אותה, עד המילימטר האחרון.
כל הניסיונות לשלום אמתי עם השכנות שלה לא צלח, וכנראה לא יצלח בעתיד.
במדינה זו, טוענים חלק מהאזרחים, ששלום אמתי עם השכנים לא יהיה גם בעוד 50 שנה.
לפיכך כל שטח הוא חשוב לקיומה של אותה מדינה ואין למסור אף מילימטר לשכנים. הרוצים בעצם לחסל את המדינה המצליחה הזו.
המדינה הזו תצטרך לחיות על החרב ולכן הצבא שלה ומפקדיו חייבים להיות כל הזמן על המשמר 24/7 – במשך כל ימות השנה.
אין כל ספק שיש נושאים שיש לתקן במדינה הזו, לדוגמה בנושאים הנ"ל - מערכת המשפט, המשטרה, והתקשורת. השאיפה היא תמיד לשפר, לתקן, ליעל, להצטיין ולהצליח. בעשור האחרון חלק גדול מאוד שופר ותוקן.
מגמת השיפור היא בעלייה מתמדת, מהרבה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אקטואלי |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
מאיפה משגב יודע מה מצוי בתיקי החקירה נגד נתניהו, האם הוא בודה אותם ממוחו הפורה רוש ולענה או שמא מישהו מדליף לו.
האם הוא למד זאת מפי פרקליטי ראש הממשלה, האם ראש הממשלה עצמו מתדרך את משגב?
תעלומה קשה והצל על צלילותו של משגב הולך ומתעבה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הירונימוס |
|
|
18 |
|
|
אני מוחה בתוקף על אזכור גילו של הכותב או של כותבים אחרים כנימוק לפסילה או ביטול של דבריהם.
או שיש טעם בדברים או שאין, אין לכך כל קשר לגילו, מינו, דתו, לאומו צורתו או צבעו של הכותב.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הירונימוס |
|
|
19 |
|
|
פעם בעבר הלא רחוק, היה בכל עיתון מודפס,דף סאטירה שהיה צוחק על על העולם. היום כבר אין עיתונות מןודפסת כמו אז, ואתרים כאלה נניח שמחליפים אותם.**** בשבועות האחרונים, יש כאן מופע סאטירה ולעג עצמי של מישהו שמצטייר כמנותק מהמציאות וככל המראה מהשכלתו ומקצועו זה שנים.**** כשאני כותב עכשיו, זה לפני שקראתי את הבדיחה, החרפה והבזיון ומופע הלעג העצמי של אחד,חיים משגב, שאומר שהוא "דוקטור למשפטים". יתכן ויש בידיו תעודה אבל היא שווה לא פחות מתעודות רופא שמביאים ממדינות מפוקפקות, וכנראה גם לא יותר.**** האיש הזה חושב שדבריו נלקחים ברצינות על ידי מי שהוא לא מאותו עדר שלא חושב ולא מבין ולא מעניין אותו כלום חוץ מתמיכה עיוורת בראש משפחת הפשע ההיא. ולו אדם אחד שהיה קורא ומשתכנע, אולי זה היה תורם למשגב משהו בערוב ימיו (ונאחל לו בריאות טובה ואריכות ימים) אבל גם מי שלא משפטן מבין שדבריו הם גיבוב של חוסר יושר מקצועי, הטיה פוליטית וניתוק מוחלט מהמציאות.**** הרי לשיטתו של משגב ואדונו נתניהו, כולם פושעים ובוגדים: הפרקליטות, המשטרה (שני ראשיה באו מהימין ומונו על ידי נתניהו שחשב כמו דון קורליאונה, שניהם אגב ישרי דרך ונקיי כפיים לעילא ולעילא), כמובן שגם צמרת הצבא והמוסד והשבכ לדורותיהם, חלקם עם תפיסת עולם לאומית באמת, כל מי שגילה ניצוצות הנהגה בליכוד, יותר מחצי מהעם שלא משייך עצמו ל"מחנה הלאומי", כל מי שעבד עם הפושע הפלילי הזה בתפקידים שמסביב לראש הממשלה, כולם ועוד אחרים הם בוגדים שלא מכירים ומבינים את מעשיו של ההוא שבעיני עצמו ומעריציו דומה ואף עולה על קים מצפון קוריאה. פושע שאין לו מעצורים, פלגן ומפלג ואחד שלא יהסס להביא למלחמת אחים ("מליונים יצאו לרחובות")כדי למלט עצמו מלעמוד מול בית משפט של מדינת ישראל,גם הם בוגדים בעיניו. מילא, הוא יכול להתנחם באמסלם ודומיו, איזה עלבון לתנועת זבוטיסקי,תנועת החירות של בגין, שממלאים את שורות הליכוד בכנסת וכן לא פחות חשוב אחד חיים משגב, ד"ר למשפטים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ. |
|
|
|
|
|
קודם כל שי ניצן הוא מינוי של צ.לבני נדמה לי מ 2013 או 2014, ולגבי המפכ"ל ממילא זה לא משנה כי המשטרה מונחית 100% ע"י הפרקליטות - ושוטר שלא "מבין את הרמז" לא יקודם כלל.
●☆●
ואפילו לו מינוי פרקליט המדינה היה בידי רה"מ מבחינה פורמלית, הרי מעשית העסקונה הבכירה של הפרקליטות תמיד מציגה לרה"מ מועמד אחד ויחיד ואין בילתו, כלומר הפרקליטות היא שבוחרת לעצמה בדיוק כפי שהשופטים בוחרים את עצמם כמו תמיד בשיטת חבר מביא חבר!
●☆●
כלומר אם שי ניצן שמאלן (כמו כל הפרקליטות שבחרה בו) ומחליט לתפור תיקים לרה"מ מימין, אז הוא מסוגל להחליט על כתבי אישום הזויים - ואין מי שיעצור אותו (ולגבי מנדלבליט יואב יצחק כתב שלכאורה היוע"מ לממשלה כנראה "סחיט" - מכל מיני סיבות שלא היבנתי ולא נכנס)!
●☆●
הרי אין זה סוד שכל הפרקליטות בנויה על טהרת הסמול - עוד מימי מפא"י (וכל מי שאומר אחרת הוא שקרן, נקודה)! אפשר אפילו להוכיח טענה זו על דרך השלילה, לאמור שאם שי ניצן לא היה שמאלן - אז אף אחד לא היה בוחר בו לתפקיד פרקליט המדינה מלכתחילה.
●☆●
והנה העוול שזועק לשמיים לגבי תיק 2000 (עם נוני מוזס); הרי בתיק 2000 ברור לחלוטין יותר משאר התיקים כי אין שמץ של אבק פלילי, וברור כשמש כי נתניהו פעל היטב כתכסיסן פוליטי מול נ.מוזס (אשר היה למעשה בחזקת פוליטיקאי ולא סתם עיתונאי, משום שהביא באמתחתו 43ח"כים שחלקם מהקואליציה - ושהצביעו בעד חוק ישראל היום), וזאת כאשר נתניהו שואף להרוויח זמן על מנת להספיק "לסגור פינות" מראש מול מפלגות החרדים - לפני שהכריז (בהפתעה גמורה!!) על פיטורי לפיד וציפיטפוט מהממשלה, ומיד על פיזור הכנסת בשלהי 2014 והקדמת הבחירות ל 2015.
●☆●
כנ"ל בתיק 4000 אין אף תקדים בישראל וגם לא בעולם של חשד לתמורה לשוחד - בדמות סיקור כביכול אוהד בעיתון, וממילא בפועל לא היה שום סיקור חיובי באתר וואלה אודות נתניהו; כמוכן אין סבירות ולו הכי קלושה שסוחר ממולח כמו נתניהו ישלם הון עתק 600,000,000 ש"ח עבור סיקור חיובי מסכן אחד לכבוד שרה נתניהו באתר החלש ומצועצע ואללה, וכל זאת מלבד שלוש העובדות המוצקות- ש3 הרגולטורים הרלוונטים אישרו כולם את מיזוג בזקYes מראש (היועץ המשפטי במשרד התקשורת, רשות ההגבלים העסקיים ואף מועצת הכבלים והלוויין)!
●☆●
על כן בעולם השפוי, מנדלבליט צריך להיות דפוק בשכל (והוא לא) רק כדי לחשוב על כתבי אישום בתיקים 2000/4000 ההזויים.
●☆●
וכן ולגבי תיק 1000 אין ראיות להוכיח כאילו כל בקבוקי היין (או סיגרים) שרכש המיליונר מילצ'ין היו מיועדים (או נשלחו בכלל) לבית רה"מ, מה גם שמדובר בחומרים מתכלים- שלא ניתן להמירם חזרה לכסף, וממילא רה"מ טוען שלא היה מודע לכמויות שנשלחו (או לא) אל מעונו - בכל פרק זמן שהוא.
●☆●
אז אם קרה האסון של מנדלבליט סחיט לצידו של פרקליט מדינה שמאלן, אז מה עמך ישראל יכול לעשות? ברור אז שמיליון יהודים יצאו לרחוב כדי להציל את אמא מולדת ממלתעות הסמול הארור.
●☆●
כמוכן סמולנים ימשיכו להתבשל במיץ של עצמם, עד שיגיעו למקום השמור והראוי להם במרתף 5- VIP בג'הנם.
●
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
20 |
|
|
ומאפיונרים שקרנים ומושחתים כמו שי ניצן מנהלים פה את מערכת המשפט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למעשה |
|
|
21 |
|
|
דר חיים משגב רואה שמערכת הצ-חוק היא המלך העירום. אין עליה כלום חוץ משקרים, הדלפות והרבה אגו.
שי ניצן חובר לרות דוד חובר למנדלבליט - לכל אחד קופת שרצים על הגב -יושר הוא לא הקטע החזק אצלם. בנוסף,"מנדלבליט מאויים וחשוף לסחיטה בפרשת הקלטות מחקירת פרשת הרפז" ועוד ועוד.
כל המגיבים לעיל בשכר או עם תגובה פבלובית - מאבדים שליטה, מזילים ריר ושטויות כשהאמת נגלית במלוא עוזה. דנים לגופו של אדם (דר משגב) ולא לגופו של עניין. תגובות כאלה הן עדות לאובדן עשתונות בקרב המגיבים שחלקם שיייכם לשמאל הבולשביקו-פשיסטי.
עובדה נוספת הנכנסת למארג היא העובדה שכל הכותב נגד איש מערכת הצ-חוק, שמו נכנס לרישמה שחורה מאורגנת כמו בימי השטאזי והק.ג.ב. העליזים. מנדלבליט אישר את קיום הרשימה, רשימה הקיימת רק במדינות חשוכות ראו הוזהרתם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טודא |
|
|
|
|
|
להכניס ל-6 שורות... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרצי |
|
|
22 |
|
|
וירשובסקי שהיה ח"כ כנראה חכם, עמד בכנסת כנגד חוק רע לקשישים, והכריז שכמו שהאסקימוסי אמר לבנו ( כשלקח אותו מחוץ לאיזור למות) כל כך רחוק אפילו אני לא לקחתי את הורי... והוסיף החוק הרע הזה יהיה גם שלכם בבוא הזמן.
והנה הפלא ופלא, למרות כלהאזהרות על יופיו ונועם מעשיו של שי ניצן (למשל למתנחלים) , קידמו אותו, ואת דומיו.... והנה ,הפלא ופלא, גם ביבי ,שהתעלם מכל הבקשות ..מגיע לצומת....0 הזורעים ברינה...בימעה יקצורו ?)
בהצלחה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מרק_טווין |
|
|
23 |
|
|
שי ניצן הפר אתת כללי האתיקה המשפטית כאשר, הדליף לעיתונאי מוטי גילת כי הוא ממליץ להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, עוד לפני הודעה רשמית. הדבר לא מפתיע לנוכח העובדה כי בכל אירוע הופיע והתהדר "אומץ ליבו נגד נתניהו" ורמז בגלוי כי הוא עומד להגיש כתבי אישום נגד נתניהו. עוד לא קרה כזאת שנציג מטעם הפרקליטות יופיע בכל מיני כנסים כולל כאלו שאינם משפטיים ויתהדר באומץ ליבו להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה. אך מי שזוכר את התבטאויותיו הפוליטיות ואת יחסו העויין למתנחלים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גלית חדרה |
|
|
24 |
|
|
כתבה ברמה אינטליגנטית כל כך נמוכה. כך כותב סמארטוטאר ולא דוקטור ולא עורך דין. עליבות נפש אינטליגנטית, ממש בזיון לאתר. זה מתאים לזיבלון ישראל שלנו ולאתרי הביבין המציפים אותנו בבואש עלוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בניאה |
|
|
|
|
|
משגב, זקנתו מביישת את נעוריו. האיש הנמצא על סף דמדומים ופרישה מעריכת דין, יורק לבאר ממנה שתה עשרות השנים. בוש לך משגב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רושקה |
|
|
25 |
|
תגובה |
|
י.ק | 7/01/19 09:34 |
|
|
כרגיל מאמר אמיתי ומציאותי ללא ספק, של מר משגב הנכבד, לעניות דעתי,המסוכנות בעניין הוא, שהמניע למהלכים בלתי נתפסים אלה של נושאי התפקידים השמאלנים במשטרה בפרקליטות ובבית המשפט, אינם נשקלים על פי החוק הצדק והשכל הישר, אלא זה השנאה החולנית והפתולוגית כלפי הימין בכלל, וכלפי ראש הממשלה נתניהו בפרט, ובשל כך אינם לוקחים באופן רציני ביותר, את כובד המשקל ובאחריות הציבורית המוטלת עליהם, בבואם לומר או להחליט החלטות על עצם קיומה של הדמוקרטיה ושלטון החוק במדינת ישראל , וכפסע קטן ביותר הוא בין החלטותיהם העלולים להביא לשבירת הכלים ולכאוס בציבור !!! אני מקווה שהתבונה והאומץ תניא אותם מלהחליט על הגשת כתב אישום כלשהו בתיקי החקירה ההזויים הללו, נגד ראש הממשלה נתניהו (ובעקיפין כנגד רובו של הציבור). ישר כוח על המאמר . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ק |
|
|
26 |
|
|
אבל ראש הממשלה צריך לשלוט ולהיות מסוגל להעיף את כל מפירי האמונים במערכת המשפט לכל הרוחות.
אם הוא לא מסוגל לשלוט, מה הוא רוצה מאיתנו.
זה שאולמרט עשה כל מיני עבירות זה ברור, כמעט כמו כל אזרח טוב בכל מקום בעולם ואולי קצת יותר, אך לחפש את העבירות האלה במיקרוסקופ רק מתוך כוונה להדיח אותו זה פוטש, ועל זה היה צריך להעיף את כל מי שהיה מעורב בכך בלי פיצויים ובלי פנסיה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי כהן |
|
|
27 |
|
|
אבל ראש הממשלה צריך לשלוט ולהיות מסוגל להעיף את כל מפירי האמונים במערכת המשפט לכל הרוחות.
אם הוא לא מסוגל לשלוט, מה הוא רוצה מאיתנו.
זה שאולמרט עשה כל מיני עבירות זה ברור, כמעט כמו כל אזרח טוב בכל מקום בעולם ואולי קצת יותר, אך לחפש את העבירות האלה במיקרוסקופ רק מתוך כוונה להדיח אותו זה פוטש, ועל זה היה צריך להעיף את כל מי שהיה מעורב בכך בלי פיצויים ובלי פנסיה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי כהן |
|
|
28 |
|
|
מר אביחי מנדבלייט
אני אזרחית פשוטה שמאמינה בבורא עולם וכל מה שמתרחש זה לבחון את דרכיך ליפני יום הדין של מעלה ,באמת ובתמים אתה חייב להתעורר ולא לשקר שלא בצדק על תיקי ראש הממשלה שאתה בודאות יודע שאין שם כלום ,לעומת פועלו למען עם ישראל בעולם כולו ,תבין שנתניהו שליח של הבורא ואסור לנו לפגוע בהחלטת הבורא ,עצתי שתתפלל ותתבודד תקבל את האור חזרה אליך שבת שלום לך ולכל עם ישראל אמןל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה בת רחל |
|
|
29 |
|
|
בתוך האמת הפנימית של כולנו כולם יודעים שבאמת אן כלום כולל השופטים הפרקליטים וכו אלה שכאשר מתכננים מהלך אשר מתפרס לחזיתות ועוד גרורות וכו אז מנסים להילחם ולהגיע ליעד במקרה הזה הפלת ראש הממשלה כאשר רבים מעונינים בהפלתו בן אם זה משהו אישי בן אם מדובר בתאווה שלטונית או אולי סוג של קנאה וכן שונאי ישראל אשר רואים את המהלכים המדינים את נהול הענינים וכאשר הדבר נוגע להם אשית פשוט מנסים דרך כל מני גורמים צדדים לנסות ולחבל ולהפיל במידה ויצליחו נחזור שוב למהלכים מדינים החזרת שטחים וצמצום שטחה של המדינה ימכרו לנו הסכם שלום דשא ירוק ורענן מצלמות חיוכים ובסופו של יום נקבל עוד שטחי מחבלים אז פשוט דיי לכול המקטרים למנהם תשבו עם עצמכם ועם יד כנה הלב תדעו שאתם פוגעים בעצמכם בעם שלכם בברכת שבוע טוב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי קסנטיני |
|
|
איתמר לוין
אחת הבקשות הראשונות בתפילה מדי בוקר היא להינצל מעזי פנים ומעזות פנים. כמה דוגמאות מהשבוע האחרון מסבירות מדוע זה כל כך חשוב וכיצד חוצפה עלולה להוביל לתוצאות קטלניות
|
|
|
|
|
|
איציק וולף
הפרקליטות טוענת כי אשת ראש הממשלה אינה איש ציבור וכי קשה לקשר בינה לבין הפעולות הרגולטוריות הנוגעות לתיק בזק-וואלה היועץ המשפטי לממשלה סיים את הדיונים על תיק 1000 וככל הנראה יקבע שנתניהו יואשם במרמה והפרת אמונים ולא בשוחד
|
|
|
|
|
|
בצלאל לביא
בהיותם נואמים מוכשרים ובלתי נילאים, אשפי תקשורת ויחסי ציבור, גם ביבי וגם טראמפ משדרים עסקים כרגיל
|
|
|
|
|
|
עידן יוסף
במשרד המשפטים דוחים את ההערכות לפיהן נערך היועמ"ש לפרסם הודעת שימוע בתיקי נתניהו עוד לפני הבחירות בכירי מערכת המשפט לשעבר המליצו למנדלבליט להודיע על שימוע עד חודש לפני הבחירות
|
|
|
|
|
|
איתמר לוין
יוצא נגד "אמירות והשתלחויות נגד מערכת אכיפת החוק" החוצות רף חדש מדי מספר ימים אינו אומר האם ההחלטות בתיקי נתניהו יתקבלו לפני הבחירות
|
|
|